Youngtimer Rally Pasākumi
Forum rules
Diskusija par gaidāmiem un aizgājušiem pasākumiem ar sportisku, vēlams ar auto ievirzi, piemēram Slidināšanās, LielaisOrientēšanāsBrauciens, arī kopējs Pludmales volejbols etc.
Diskusija par gaidāmiem un aizgājušiem pasākumiem ar sportisku, vēlams ar auto ievirzi, piemēram Slidināšanās, LielaisOrientēšanāsBrauciens, arī kopējs Pludmales volejbols etc.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Riktīgi skaistuļi!
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
10 SAAB no 150 auto arī nemaz nav slikti
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Pie ziemeļu kaimiņiem arī var daudzus interesantus auto sastapt
http://youngtimerrally.lv/foto-120-gadi ... -igaunija/
http://youngtimerrally.lv/foto-120-gadi ... -igaunija/
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Labs pasākums bija: http://youngtimerrally.lv/youngtimer-carscoffee-ii/
Daudzi interesanti auto, tai skaitā daži SAABi
Pāris bildes ar telefonu tika uzņemtas Tam baltajam ir 24k km odometrā Salons kā jauns
Daudzi interesanti auto, tai skaitā daži SAABi
Pāris bildes ar telefonu tika uzņemtas Tam baltajam ir 24k km odometrā Salons kā jauns
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Un te arī visa pasākuma bildes: http://youngtimerrally.lv/foto-youngtim ... coffee-ii/
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Pirmo reizi piedalījos kalnā braukšanas sacensībās Šķiet, ka līdz šim ekstrēmākā disciplīna, kurā esmu piedalījies - trase šaura, un abās trases pusēs pamatā vai nu grāvis vai koki abi abi divi Pasākuma organizācija kā parasti augstākajā līmenī. Paspējām pat izbraukt veselus piecus braucienus
Galvenais uzdevums tika izpildīts - savas svara kategorijas SAABi apsteigti: http://youngtimerrally.lv/13609/ Meistarības līmenis esošais neatļauj gan cerēt ne uz ko vairāk
Galvenais uzdevums tika izpildīts - savas svara kategorijas SAABi apsteigti: http://youngtimerrally.lv/13609/ Meistarības līmenis esošais neatļauj gan cerēt ne uz ko vairāk
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Te pasākuma bildes: http://youngtimerrally.lv/foto-youngtim ... zers-2016/
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Forši bija tur pagadīties pilnīgi nejauši un autiņus apskatīt
- asakasvien
- Jauniņais
- Posts: 1
- Joined: Wed Oct 26, 2016 10:32 am
- Contact:
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Vajadzētu biežāk šādus pasākumus. Kad nākošais?
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Droši vien būs arī sacensības ziemas trasē - ja būs sniegs un sals atbilstošsasakasvien wrote:Vajadzētu biežāk šādus pasākumus. Kad nākošais?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Tikko,22-23 oktobrī, bija RLČ "Rallijs Latvija" - Youngtimer un Expert ieskaitēs (Historic klasē) Un gaidāmie pasākumi operatīvi tiek paziņoti youngtimerrally.lv mājaslapā.
Bik atiešu no visa šī - uzrakstīšu arī atskaiti.
Bik atiešu no visa šī - uzrakstīšu arī atskaiti.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Domaju gan, ka jaatiet! Redzeju bildes, kur mazais zalais brinums, pagrieziena uz diviem riteniem iet iekshaArnijs wrote:Tikko,22-23 oktobrī, bija RLČ "Rallijs Latvija" - Youngtimer un Expert ieskaitēs (Historic klasē) Un gaidāmie pasākumi operatīvi tiek paziņoti youngtimerrally.lv mājaslapā.
Bik atiešu no visa šī - uzrakstīšu arī atskaiti.
Dienu pirms rallija, starpcitu jusu konkurents bija viesojies pie manis darba-melanis vecais golfins ar VS numuriem un krievu ekipazhu, pabridinaju, lai uzmanas no zalja, bruna un oranzha trolla!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Youngtimer Rally Pasākumi
Atskaites pirmā daļa:
Viss sākās, kad nesen pārkrāmētais angļu autobūves šedevrs TR-7 sāka pīpēt zilu dūmiņu. Piedevām arī spiediens karterī - ar tādu turpmākajās "competition" piedalīties ir nu tā so-so.. tātad mainām virzuļu grupu. Virzuļu grupa (high compression) tika operatīvi iegādāta un ņemtas palīgā pāris dienas un process varēja sākties. Šim auto dažādi aftermarket kaktu kantori vēl joprojām ražo praktiski VISU, dažādā kvalitātē, paskatā un izmēros +/- 5mm. Virzuļi atnāca ar svaigām lējuma pazīmēm, nelielā alumīnija skaidu amortizācijas iepakojumā, nokomplektēti ar naglu cietības, Brazīlijas mūžamežos darinātiem gredzeniem. Neko darīt. Gredzenus izmetam miskastē un no plauktiņa ieķeram bik labākus un process var sākties. Neiedziļināšos visās niansēs gan par vārstu atstarpju mērījumiem un šaibu izgatavošanu, gan lodāšanu zem pusmetru pacelta auto, bet process tika pabeigts piektdien ap puspieciem.
Piedarbinot dzinēju, tāda kā neliela metāliska skaņa ar tendenci palielināties, kāpjot apgriezieniem. (nekas vairāk par virzuļiem mainīts netika, bret tika pieļauta fundamentāla kļūda, ka uzticamies precei uz papīra, nevis dabā) Pieļauju, ka "high compression" tiek iegūts ar izmēru, kas dauzās pret galvu, bet to, diemžēl, parbaudīt vairs nebija laika. Skatiens uz teritorijas stūri, kur skumīgi svīst un aukstākos rītos arī sarmo vecais labais uzticamais 96-tais ar krietnām iepriekšējo pasākumu remonta rētām ritošajā un dažādos stiprunājumos, bet vienmēr kustēties gatavs un vienmēr par to aplaimots ar dāvanām. Nu ko vecais - izkustēsimies? Tad žigli uz moiku! Jau pēc 8min auto stāv nomazgāts, ar viegli trīsošu sirdi, lai mērotu ceļu uz tehnisko komisiju "Auto Brava" jaunajā kompleksā. Iespēts tikai pārspraust tripu, papīri visi mājās - nekā vairāk nav. Tehn. komisijā rādu muļķīgu ģīmi. Sak - papīri mājās, OCTA telefonā, uzlīmes maisiņā, aptieciņa un lāpsta - bagāžniekā. Pēc nelielām labdabīgām diskusijām ar tehniskās komisijas pārstāvi, tieku pielaists nākošās dienas pasākumam un varu doties mājās. Vēl tikai jāpaspēj salīmēt uzlīmes...
Viss sākās, kad nesen pārkrāmētais angļu autobūves šedevrs TR-7 sāka pīpēt zilu dūmiņu. Piedevām arī spiediens karterī - ar tādu turpmākajās "competition" piedalīties ir nu tā so-so.. tātad mainām virzuļu grupu. Virzuļu grupa (high compression) tika operatīvi iegādāta un ņemtas palīgā pāris dienas un process varēja sākties. Šim auto dažādi aftermarket kaktu kantori vēl joprojām ražo praktiski VISU, dažādā kvalitātē, paskatā un izmēros +/- 5mm. Virzuļi atnāca ar svaigām lējuma pazīmēm, nelielā alumīnija skaidu amortizācijas iepakojumā, nokomplektēti ar naglu cietības, Brazīlijas mūžamežos darinātiem gredzeniem. Neko darīt. Gredzenus izmetam miskastē un no plauktiņa ieķeram bik labākus un process var sākties. Neiedziļināšos visās niansēs gan par vārstu atstarpju mērījumiem un šaibu izgatavošanu, gan lodāšanu zem pusmetru pacelta auto, bet process tika pabeigts piektdien ap puspieciem.
Piedarbinot dzinēju, tāda kā neliela metāliska skaņa ar tendenci palielināties, kāpjot apgriezieniem. (nekas vairāk par virzuļiem mainīts netika, bret tika pieļauta fundamentāla kļūda, ka uzticamies precei uz papīra, nevis dabā) Pieļauju, ka "high compression" tiek iegūts ar izmēru, kas dauzās pret galvu, bet to, diemžēl, parbaudīt vairs nebija laika. Skatiens uz teritorijas stūri, kur skumīgi svīst un aukstākos rītos arī sarmo vecais labais uzticamais 96-tais ar krietnām iepriekšējo pasākumu remonta rētām ritošajā un dažādos stiprunājumos, bet vienmēr kustēties gatavs un vienmēr par to aplaimots ar dāvanām. Nu ko vecais - izkustēsimies? Tad žigli uz moiku! Jau pēc 8min auto stāv nomazgāts, ar viegli trīsošu sirdi, lai mērotu ceļu uz tehnisko komisiju "Auto Brava" jaunajā kompleksā. Iespēts tikai pārspraust tripu, papīri visi mājās - nekā vairāk nav. Tehn. komisijā rādu muļķīgu ģīmi. Sak - papīri mājās, OCTA telefonā, uzlīmes maisiņā, aptieciņa un lāpsta - bagāžniekā. Pēc nelielām labdabīgām diskusijām ar tehniskās komisijas pārstāvi, tieku pielaists nākošās dienas pasākumam un varu doties mājās. Vēl tikai jāpaspēj salīmēt uzlīmes...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629