Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Vajadzētu pirkstu kādu salauzt tam, kurš sabojāja kapotu ar to feiko dzesēšanas atveri
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
šķiet, ka šo pašu redzēju pagājušajā nedēļā klusajā centrā, neticu, ka varētu būt divi vienādas krāsas 9-5 un ar šādu žaunu.lawyer wrote:Vajadzētu pirkstu kādu salauzt tam, kurš sabojāja kapotu ar to feiko dzesēšanas atveri
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Jep tas būs tas pats.
Zalauzt pirkstus jau var, bet vai vajag, Uzliks citu kapotiņu un miers.
Zalauzt pirkstus jau var, bet vai vajag, Uzliks citu kapotiņu un miers.
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Tad tomēr izzāģēts caurums kapotā?Dj2b wrote:Jep tas būs tas pats.
Zalauzt pirkstus jau var, bet vai vajag, Uzliks citu kapotiņu un miers.
Es vēl padomāju, ka varbūt vienkārši pielīmēts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Kas tur ar jumtu? Nolīmēts?
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Caurums ir gan.
Nedomāju, ka tur ir melns carbona jumts. Aplīmēts. Bet man patīk kā izskatās.
Nedomāju, ka tur ir melns carbona jumts. Aplīmēts. Bet man patīk kā izskatās.
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Lai necepinātu jaunu tēmu un, ņemot vērā, ka šī topika autors pie sava braucamā jau ticis, turpināšu tepat. Tēmas nosaukumā minētais atbilst arī maniem kritērijiem, vien nāk klāt papildus vēl šis tas, kas stipri ierobežo izvēles iespējas. Pareizāk sakot, kritērijiem pilnībā atbilstoši varianti tirgū kādu laiku nemaz nav manīti.. Plinti krūmos gan vēl nemetu, taču esmu arī sapratis, ka uz kompromisiem neesmu gatavs iet - auto jābūt tieši tādam, kādu vēlos, lai nav pēcāk diendienā jāgaužas, ka šis nav labi un tas varēja būt labāk, utt.
Skaidrs, ka tādu, kas ir vizuāli perfekts, bez rūsas, ar pārlasītu motoru un vēl ar gāzi, neviens netirgos, brauks pats. Tāpēc izskatu arī variantus par eksemplāriem, kur roka jāpieliek un maciņš jāpaver. Priekšroku dodu motora darbiem, mazāka luste apkarot brūno draņķi. Ko zin, varbūt kādam kā reiz aizķēries labi kopts braucamais, kuram tuvākā laikā prasās ķēdes maiņa un citas ar motortelpas sakopšanu saistītas investīcijas. Varbūt pašam nav iekāriens investēt, iestājies morālais sagurums, vai tamlīdzīgi.
Tātad:
Skaidrs, ka tādu, kas ir vizuāli perfekts, bez rūsas, ar pārlasītu motoru un vēl ar gāzi, neviens netirgos, brauks pats. Tāpēc izskatu arī variantus par eksemplāriem, kur roka jāpieliek un maciņš jāpaver. Priekšroku dodu motora darbiem, mazāka luste apkarot brūno draņķi. Ko zin, varbūt kādam kā reiz aizķēries labi kopts braucamais, kuram tuvākā laikā prasās ķēdes maiņa un citas ar motortelpas sakopšanu saistītas investīcijas. Varbūt pašam nav iekāriens investēt, iestājies morālais sagurums, vai tamlīdzīgi.
Tātad:
- Aero
- universālis
- gads - priekšroka pre-facelift, bet saprotu, ka, jo vecāks, jo grūtāk atrast neizpuvušu. Tā ka nesmādēšu arī feisliftoto.
- melns - un tikai, priekš manis neeksistē citas auto krāsas!
- manuālis - arī šeit bez kompromisiem, esam par šo runājuši ar sievieti (ar 9-5 pārsvarā brauktu viņa), domas sakrīt, mums abiem reāli patīk štepselēt pa robiem
- arī salons melns - it kā šķita, ka pa lielam vienalga, taču pēc Yukki auto apskates pieķēru sevi pie domas, ka neviļus galvā jau pārcilāju iespēju nomainīt salonu . Vienlaikus racionālais prāts teica, ka nu nē, visdrīzāk ne es meklēšu labus melnus beņķus, ne vedīšu pāršūt, ne arī būs luste mainīt paneli. Visdrīzāk brauktu kā ir un reizumis klusībā besītos par izvēli.
- elektriskie beņķi ar atmiņu - obligāti! Ņemot vērā, ka auto regulāri lietotu uz maiņām ar sievieti, sēdpozīcijas pieregulēšana ar kloķīšiem nav opcija. Tik ļoti pierasts pēc iekāpšanas brīdi paturēt atbilstošo atmiņas podziņu, ka no šīs ekstras neesam gatavi atteikties.
- gāze - ja laba un labi ielikta, uzskatīšu par bonusu, taču citādi - labāk pat lai nav, ielikšu pats
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Atvēru šo http://www.auto24.lv/webcache_kasutatud ... 24_lv.html sludinājumu un atcerējos par ventilējamiem beņķiem! Par skādi nenāktu, protams.. Principā šis eksemplārs pat būtu apskates vērts, ja vien ne tas tomāts.. Par šo punktu gan sāku domāt, ka te būtu iespējama atkāpe ar nosacījumu, ka pie stūres ir lāpstas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Prefeislifts nemaz nav tāds puveklis! Kad braukāju vēl ar griffinu, ar šausmām skatījos uz feisliftotajiem puvekļiem. Pat radās iespaids, ka ir bijusi brāķēta bleķu partija Saab rūpnīcā! Kamēr daudzi jau bija pārmrmetinājuši bagāžnieka grīdas, mainījuši benzīnbākas vāciņus un bagāžnieku vākus, es braucu svilpodams.
Iespējams pie vainas ir siltas garāžas, jo man visi auto stāv ārā, kur tos nomazgā lietus un žāvē vējš, kamēr silta garāža piebeidz bleķus tik pat ātri, kā 9 minūšu marinators šašliku.
Iespējams pie vainas ir siltas garāžas, jo man visi auto stāv ārā, kur tos nomazgā lietus un žāvē vējš, kamēr silta garāža piebeidz bleķus tik pat ātri, kā 9 minūšu marinators šašliku.
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Hmm..elmo wrote:Prefeislifts nemaz nav tāds puveklis! Kad braukāju vēl ar griffinu, ar šausmām skatījos uz feisliftotajiem puvekļiem. Pat radās iespaids, ka ir bijusi brāķēta bleķu partija Saab rūpnīcā! Kamēr daudzi jau bija pārmrmetinājuši bagāžnieka grīdas, mainījuši benzīnbākas vāciņus un bagāžnieku vākus, es braucu svilpodams.
Iespējams pie vainas ir siltas garāžas, jo man visi auto stāv ārā, kur tos nomazgā lietus un žāvē vējš, kamēr silta garāža piebeidz bleķus tik pat ātri, kā 9 minūšu marinators šašliku.
Mans ir 2001.gada oktobra izlaidums (feislifts), melns AERO. NEVIENA rūsas plankuma nav un, cerams, pārskatāmā nākotnē neradīsies
Kaut arī nopirku nokautu a/m gan ritošajā, gan motorā, nevienu brīdi nenožēloju pirkumu.
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Edij, tās "lāpstas" vai ātrumu pārslēgšanas pogas pie stūres tāds diezgan reti lietojams aksesuārs vien ir. Es savam cik esmu mēģinājis, tā līdz galam neesmu atkodis to slēgšanas algoritmu. Nu neslēdz viņs tūlīt, kad nospiesta poga, bet gan tad, kad kompis uzskata ka šofera izvēlētais pārnesums atbilst motora apgriezieniem un sazin kam vēl. Nu, vismaz slēdzoties uz augšu tā notiek. Tādēļ to pseido manuālo režīmu vispār neizmantoju, jo 9-5 automāts tāpat brauc ļoti patīkami. Vienīgais, kur pēc manām domām varētu izmantot šo manuālās slēgšanas fīču, varētu būt tur, kur ir jābremzē ar pārnesumiem. Šī te pogu fīča gan ir tikai sākot ar 2. paaudzes 9-5.
Un nevajag būt skeptiskam pret 9-5 automātu, kā tādu, bet gan vispirms pamēģināt izbraukt. Es, kad meklēju savu 9-5, arī domāju tieši tāpat - "tikai ne automātu". Arī sieva negribēja automātu. Bet tas tirgus piedāvājums ir tāds, kāds ir. Tā nu sanāca, ka atradu 9-5, kas atbilda manām vēlmēm un iespējām, bet ar vienu "mīnusu" manā tā brīža ieskatā - ar automātu. Nopirku un godīgi sakot, tagad pat priecājos par to automātu, jo braukt ir ļoti ērti un patīkami. Un sieva tagad vairs negrib braukt ar manuālo.
Sēdekļi ar atmiņu un ventilāciju tiešām ir ļoti forši. Vienīgi žēl, ka ražotājs nav padomājis par atmiņu salona atpakaļskata spogulim. To nu gan vienmēr nākas pārregulēt ar roku. Kaitinoši!
Un nevajag būt skeptiskam pret 9-5 automātu, kā tādu, bet gan vispirms pamēģināt izbraukt. Es, kad meklēju savu 9-5, arī domāju tieši tāpat - "tikai ne automātu". Arī sieva negribēja automātu. Bet tas tirgus piedāvājums ir tāds, kāds ir. Tā nu sanāca, ka atradu 9-5, kas atbilda manām vēlmēm un iespējām, bet ar vienu "mīnusu" manā tā brīža ieskatā - ar automātu. Nopirku un godīgi sakot, tagad pat priecājos par to automātu, jo braukt ir ļoti ērti un patīkami. Un sieva tagad vairs negrib braukt ar manuālo.
Sēdekļi ar atmiņu un ventilāciju tiešām ir ļoti forši. Vienīgi žēl, ka ražotājs nav padomājis par atmiņu salona atpakaļskata spogulim. To nu gan vienmēr nākas pārregulēt ar roku. Kaitinoši!
2003. 9-5 W 2,3 t
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Man ar līdz 9-5 aero bija aizspriedumi pret automātiem, bet tagad meklējot nākamo auto manuālis tiek uzskatīts par mīnusu. Skatos bildēs uz tiem kloķiem un domās jau nogurstu no tā kā būtu visu laiku jāslēdzelē
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
9-5 Automāts bija daudz ātrāks par BmW un daudz patīkāmāks. Pogas uz stūres downshiftam strādāja ļoti labi, lai iemestu no 5tā - 3šajā, upshifts bija švaki.
Šobrīd raustot kloķi reāli apnīk un pat draudzenes SUVS ar automātu sagādāja baudu braukt
Ja Aero, tad automāts.
Šobrīd raustot kloķi reāli apnīk un pat draudzenes SUVS ar automātu sagādāja baudu braukt
Ja Aero, tad automāts.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Vēlos nopirkt SAAB 9-5 Aero 2,3 T Universāls
Pa šoseju jau tā slēgāšana vēl baigi netraucē, bet sastrēgumā vai pa Rīgu braucot nemitīgi stampāt sajūga ir pilnīgi nevajadzīga opcija.
Vienmēr iesmaidu par opciju elektriskie beņķi ar atmiņu. Lai arī man un sievai augumu atšķirība ir paliela, kaut kā esam pielāgojušies viens otra sēdēšanai mašīna un beņķus neviens vairs nepārregulē. Neteiktu, ka es sēžu neērti pie stūres.
Vienmēr iesmaidu par opciju elektriskie beņķi ar atmiņu. Lai arī man un sievai augumu atšķirība ir paliela, kaut kā esam pielāgojušies viens otra sēdēšanai mašīna un beņķus neviens vairs nepārregulē. Neteiktu, ka es sēžu neērti pie stūres.
SAAB un SUBARU