KoreFun wrote:Tad man tomēr ir taisnība par massas padevi caur virsbūvi
Nu nevar nopietnas strāvas vadīt pa gandrīz 30 gadus vecu virsbūvi, pie tam no rūpnīcas tam nav domātas.
Turpinot tēmu par kontroles lampiņu mirgošanu: mans viedoklis - turpini meklēt zemi elektronikas mezgliem. Pamēģini, joka pēc, savieno visus zemējuma punktus ar vadu pa tiešo no AKB un paskaties vai kkas izmainīsies.
Vēl ir neliela nianse - 9000 modelī ECU korpuss ir sazemēts ar lokano kabeli, 9-3 tā nav. ECU saņem visu zemējumu caur ECU izvadiem. Ņemot vērā, ka ECU praktiski ir vienādi (atsevišķos gadījumos atšķirās tikai processora jauda) - priekš manis tas ir interesants jautājums. Varbūt zinošākie guru nokomentēs?
Es esmu pārjaucis gadu gaitā visu mašīnu, nekur nav uzraksta "privet iz ļitvi" - massai jāiet cauri un viņa arī iet, savādāk tak starteris negrieztu, ja nebūtu massas.
9000 sazemētais ECU korpuss ir "over-engineering" - tas absolūti nav vajadzīgs, jo visu massu T5 saņem no motora korpusa. Tāpēc arī 9-3 vairs nekā tāda nav, vienkārši nav nepieciešams. Tu parēķini, cik rūpnīca ietaupa gada griezumā neuzliekot vienu vadu, tāpēc jau tam pašam bmw nekad nav savilkti papildus vadi, piemēram, migliniekiem vai aizmugures stiklu pacēlājiem