Vilcins jau atbildeja par jusu OEM paklajiem
Cenas atkarigas, cik biezu paklaju gribi un vai vajag tev uzrakstu.
Krasainus zimejumus nefloke, vienkrasainus un vienkarshus uzrakstus un logo var (SAAB, vai Hirscha briedi piemeram)
Tas spilvens nemaksa neko, var likt klat, var nelikt. Mana gadijuma, it vajadziba pec shi spilvena.
Izmerus var izshut kadus vien gribi. OEM paklaji ir mazaki, ka sie. Sliktakaja gadijuma, meistars pieteicas satikties un visu izmerit, lai varetu izpatikt katra klienta kaprizei
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Ew ew ew! Jus shita mani kompleksos iedzisiet izmers man 41.
Spilvenu vajag, jo man no ieprieksejas saimnieces, zem papezhiem caurums grida palicis mantojuma
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Piedzivojumi turpinas! Laikam jasak ar to trakako-piektdien, noliekot auto stavlaukuma, lai aizietu iepirkties, tikai veikts eksperiments "SAAB 9-5 vs Audi Q7"
Audi durvis cieta vistrakak, jo shoferitis cereja, ka nobraucot stavosam saabam ar sanu gar bamperi, nekas nenotiks. rezultata, man apskrapets bampera sturis un norauts saab kluba numura ramitis Audikam abas durvis lupatas. Uz vietas sarunajam un par brivpratigu ziedojumu no Audi shofera puses, rit vedisu Ainaram darbu, lai kraso bamperi.
IMG-20190510-WA0051.jpeg (266.41 KiB) Viewed 6577 times
IMG-20190510-WA0049.jpeg (205.75 KiB) Viewed 6577 times
Otrs piedzivojums: beidzot sagadata jauna kulise. Otrais robs jau saka slegties 1 reizi no 10, un atpakalgaita bija loti gruti iespraust.
IMG_20190513_095850.jpg (207.75 KiB) Viewed 6577 times
Shovakar biju ciemos pie Vilcina un ar vienu shavienu noshauti 2 zakji-nomainita kulise un nonemts bamperis. Bus paris dienas japavizinas bez bampera. Bet cik liels prieks tagad shtepselet robus ar jaunu kulisi!
IMG-20190514-WA0064.jpeg (237.57 KiB) Viewed 6577 times
IMG-20190514-WA0062.jpeg (315.59 KiB) Viewed 6577 times
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Gribeju izteikt lielo paldies Ainaram par operativo un smuko bampera krasojumu! Un Vilcinam, kurs ka vienmer izpalidzeja un nonema/uzlika to makslas darbu.
Attachments
IMG-20190517-WA0088.jpg (152.04 KiB) Viewed 6519 times
IMG_20190517_194334.jpg (482.6 KiB) Viewed 6519 times
IMG_20190517_194326.jpg (442.16 KiB) Viewed 6519 times
IMG_20190517_194317.jpg (320.89 KiB) Viewed 6519 times
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Pirmais kopdzives gads, ar traktorwagonu v2.0 ir pagajis
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Ko lai saka, bija tas gods izbraukt ar leģendāro Highlandera 1.9 tid. Esmu pārsteigts par to, kā Fox ar angļi viņu ir sačipojis, par to kāds *isaks ir iemetot nākamā robā un par to kā uzvedas jaunais sajūgs ar kulisi. Nav brīnums, ka 3.0d tiek apsmieti. Viss ir lieliski ar šo auto Uz to masu, M32 kārbu un 1.9 tas auto lido
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Lidz 120kmh gaja vienadi pectam tikai bikinj OSCmobilis saka kusteties uz prieksu
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Sen nav kautkas darits
Vobshem beidzas bremzes wagonam. No Vilcina meslu kastes, tika panemti OSC nonemtie bremzhu diski ar visiem supportiem, kas bija nedaudz lielaki, ka OEM diski. Ja pareizi atceros, tad bija 288mm tagad ir 304mm. Supporti tika nopulveroti zelta krasa (bildes vairs nevar ielikt)
Nomainiti visi remkoplekti, ari aizmugure un nomainiti jauni kluci.
Paldies Vilcinam par bremzem un darbu!
Paldies Hofmakam par pakalejiem supportiem
Paldies Arnijam par banjo skruvem no 9-3 SS
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA