Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumāNauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām
Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
classic 900 clubsport #8
Re: classic 900 clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Es gan vakar biju pamatīgi aizņemts, bet šķiet, ka tevi vakar nesatiku. Redzēju Rihardu gan.zudushais wrote:Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumāNauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām
Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Un jā, 900ais mistiskā kārtā pieleca. Likšu jaunas sveces un jaunu bosch CPS, lai ir miers, jāizslēdz divi mainīgie no nezināmo ķēdes.
Re: classic 900 clubsport #8
Es ar visu ģimeni biju skatītājos. Un mans galvenais uzdevums tur bija pieskatīt bērnu, lai viņš ar savu riteni neapskādē kāda auto sānos. Nākamreiz tādu kļūdu kā skrejriteņa līdzņemšanu nepieļaušu Bet cita starpā tiešam labi aplūkoju visus auto, t.sk., Tavu, un guvu iedvesmu, kā arī ne mazāk svarīgo sievas akceptu nākotnes projektiemNauris_t16 wrote:Es gan vakar biju pamatīgi aizņemts, bet šķiet, ka tevi vakar nesatiku. Redzēju Rihardu gan.zudushais wrote:Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumāNauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām
Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Un jā, 900ais mistiskā kārtā pieleca. Likšu jaunas sveces un jaunu bosch CPS, lai ir miers, jāizslēdz divi mainīgie no nezināmo ķēdes.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Vēl viens gads ir gandrīz garām, braukts, diemžēl, ļoti maz, jo meklēju nelekšanas problēmu. Beigu beigās, līdz galam tā arī neatradu, bet atradu, ka to var apjāt, aizvelkot masas vadu no akb pa taisno uz motoru. If it works, it ain't stupid. Laika baigi nav bijis arī meklēt tālāk, gudri vīri saka, ka jāmēģina mainīt starteri, līdz tiek atrasts labs, kas netaisa gļukus. Tā arī darīšu, kad - nav zināms.
Toties 900ais ir ticis pie jauna bosch CKP, rezerves DI kasetes, jaunām svecēm un satīrītiem visiem kontaktiem un masām motortelpā.
Vēl šogad nomainīti abi priekšas gultņi - pavisam cita braukšana, pazuda pat kratīšana bremzējot. Pirms kalnā braukšanas netīšām pamanīju, ka aizmugurē vairs nav kluču, uz ātru roku ieliku ICER, jo tā uzreiz pirkt 4x EBC yellowstuff negribējās. Ir atnācis jauns SPAL mega vilkmes dzeses ventilators, jo ir izbeidzies kārtējais oem lietotais - apnika krāmēties ar mēsliem, ielikšu beidzot max efektīvu un kvalitatīvu. Šķiet, ka atrisināju arī ne-silšanas problēmu, jo ieliekot behr 89*c termostatu, pilsētā sāka silt smuki, bet uz šosejas vienalga nebija darba temperatūras - 95% esmu pārliecināts, ka pie vainas ir sagraizītais priekšas bampers, ka pārāk liela gaisa masa to visu pasākumu dzesē. Ir jau sen nopirkts cits bampers, to jāliek nākamgad virsū.
Vienīgais pasākums, kur šogad sanāca pabraukt, bija YTR kalnā braukšana Mežezerā. Aizbraucu ar mērķi ar savu mazbudžeta, gļukaino un neejošo auto vinnēt Lawyer, kas arī izdevās - esmu apmierināts ar pasākumu
Vēl jau nost nelikšu, bet, redzot laikapstākļus, diez vai daudz vairāk par esošajiem 1500km šogad noripināšu.
Toties 900ais ir ticis pie jauna bosch CKP, rezerves DI kasetes, jaunām svecēm un satīrītiem visiem kontaktiem un masām motortelpā.
Vēl šogad nomainīti abi priekšas gultņi - pavisam cita braukšana, pazuda pat kratīšana bremzējot. Pirms kalnā braukšanas netīšām pamanīju, ka aizmugurē vairs nav kluču, uz ātru roku ieliku ICER, jo tā uzreiz pirkt 4x EBC yellowstuff negribējās. Ir atnācis jauns SPAL mega vilkmes dzeses ventilators, jo ir izbeidzies kārtējais oem lietotais - apnika krāmēties ar mēsliem, ielikšu beidzot max efektīvu un kvalitatīvu. Šķiet, ka atrisināju arī ne-silšanas problēmu, jo ieliekot behr 89*c termostatu, pilsētā sāka silt smuki, bet uz šosejas vienalga nebija darba temperatūras - 95% esmu pārliecināts, ka pie vainas ir sagraizītais priekšas bampers, ka pārāk liela gaisa masa to visu pasākumu dzesē. Ir jau sen nopirkts cits bampers, to jāliek nākamgad virsū.
Vienīgais pasākums, kur šogad sanāca pabraukt, bija YTR kalnā braukšana Mežezerā. Aizbraucu ar mērķi ar savu mazbudžeta, gļukaino un neejošo auto vinnēt Lawyer, kas arī izdevās - esmu apmierināts ar pasākumu
Vēl jau nost nelikšu, bet, redzot laikapstākļus, diez vai daudz vairāk par esošajiem 1500km šogad noripināšu.
900aero clubsport #8
Re: classic 900 clubsport #8
He he
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: classic 900 clubsport #8
Pag, pag, kad es iemācīšos ar to savu monstru braukt, Tev nāksies vērot 4d sedanu no aizmugures
P.S. Man gan prieks, ka tiek kliedēti mīti - ka dzinēja jauda visu izšķir
P.S. Man gan prieks, ka tiek kliedēti mīti - ka dzinēja jauda visu izšķir
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Nē, detonācijas ir, ļoti atkarīgas no degvielas. Statoil 98E ir pilnīga disene panelī, lukoil, shell un neste nav tik traki, bet reizēm iemirgojas vai nu pie maziem apgriezieniem (līdz ko tikai sāk kačāt spiedienu, ~2000rpm), vai nu tuvāk redlainam (~5000rpm, kad turbo spiediens jau krītas).
900aero clubsport #8
Re: classic 900 clubsport #8
Lūk, labs jautājums - Tev redlains sākas kur? Man melni-sarkans sākas pie 5,5k rpm, no 6k rpm pilnīgi sarkans, pulksteņi no lpt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: classic 900 clubsport #8
Ja iemirgojās reizīti, tad ir pilnīgi ok.Nauris_t16 wrote: ↑Fri Oct 06, 2017 12:33 amNē, detonācijas ir, ļoti atkarīgas no degvielas. Statoil 98E ir pilnīga disene panelī, lukoil, shell un neste nav tik traki, bet reizēm iemirgojas vai nu pie maziem apgriezieniem (līdz ko tikai sāk kačāt spiedienu, ~2000rpm), vai nu tuvāk redlainam (~5000rpm, kad turbo spiediens jau krītas).
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Ar frāzi redline, es parasti domāju pašu galu, rpm ierobežotāju, kas man, ja pareizi atceros, ir uzlikts uz 6500rpm
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Kādu lambdu visblabāk ņemt priekš T5.5? Un vai kādam ir zināms, labs MAPs ? Labprāt aizņemtos un pēc vajadzības - iegādātos.
MAPus itkā var dabūt analogus, bet kaut kā nevieš uzticību.
MAPus itkā var dabūt analogus, bet kaut kā nevieš uzticību.
900aero clubsport #8
Re: classic 900 clubsport #8
Varu aizdot platleņķa. MAPus pamēģināšanai arī vari dabūt - vairumā.
P.S. Ja interesē OEM zondes, arī atradīsies.
P.S. Ja interesē OEM zondes, arī atradīsies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629