Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
Un Interkūūleris jau savā vietā uz skaistā custum ņeržas kronšteina (paldies, brālēnam ).
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
Sirsniņa mājiņā
Un te būs trīs bildes ar speķainu motoru, kurš atrodas tur, kur viņam būtu jāatrodas
Un te būs trīs bildes ar speķainu motoru, kurš atrodas tur, kur viņam būtu jāatrodas
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
Wow, paskatījos pulkstenī, laikam šovakaram pietiks.
Turpinājums sekos, ceru, ka jau šajās brīvdienās.
Varu tikai pateikt, ka pirmais starts bija,kā bērnībā laukos teicu, "no pus aborota" un tas tiešām bija pirms Ziemassvētkiem.
Bet testa braucieni gan bij interesanti
Turpinājums sekos, ceru, ka jau šajās brīvdienās.
Varu tikai pateikt, ka pirmais starts bija,kā bērnībā laukos teicu, "no pus aborota" un tas tiešām bija pirms Ziemassvētkiem.
Bet testa braucieni gan bij interesanti
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
A gāze būs fināla noslēgumā
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
Jā protams , sarkanais balons pa visu pakaļējo sēdekli, un pa taisno šļauka uz Hofmaka kobru
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
Apbrīnoju Tavu pacietību ar šo visu pašam ņemties
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Paldies Lawyer, kaut kā jau lēnā garā tas viss pats no sevis kustās, galvenais turpināt, jo gandarījums, par katru soli kas izdarīts, dzen uz priekšu.
Tātad jā, motors salikts, šķidrumi salieti, eļļa visur sadzīta, šķiļam klāt, un vrumm tiešām pielec ar pirmo . Es priecīgs un smaids liels, jo šāds projekts, kad motors salikts pilnībā no pirmās skrūves, tiek piedzīvots pirmo reizi
Protams pirmās minūtes, kamēr kompensatori vēl tukši, motors klab kā dīzelis un tukšgaita nedaudz pieraustās, to noveļam uz softa adaptācijām. Pēc pāris minūtēm kompensatori apklust, bet tā tukšgaita, joprojām pieraustās. Bet tā kā pagājuši gandrīz 10 mēneši, kopš kaut kas uzsākts, pacietības nav un jābrauc testa braucienā.
Lūk vēl viena bilde ar kaut kādiem papildus indikatoriem. Zem eļļas filtra uzlikts saucamais "sendviča" panelis, kurā ieskrūvēts papildus spiediena devējs, un salonā ievilkts elektriskais spiediena pulkstenis, lai varētu sekot eļļas spiedienam + arī turbo pulkstenis , lai varētu saprast ko tas gliemezis dara (ir arī ielikts panelis ar Turbo bultu, bet nu paši ziniet, ka tā bultiņa vien acu priecēšanai parasti ir). Lai tiem pulksteņiem varētu ticēt, naudu nepažēloju un gan eļļas spiediena devējs, gan pats pulkstenis ir VDO ražojuma, turbo spiediens, ne tik glaunais Speedpart ražojums.
Tātad jā, motors salikts, šķidrumi salieti, eļļa visur sadzīta, šķiļam klāt, un vrumm tiešām pielec ar pirmo . Es priecīgs un smaids liels, jo šāds projekts, kad motors salikts pilnībā no pirmās skrūves, tiek piedzīvots pirmo reizi
Protams pirmās minūtes, kamēr kompensatori vēl tukši, motors klab kā dīzelis un tukšgaita nedaudz pieraustās, to noveļam uz softa adaptācijām. Pēc pāris minūtēm kompensatori apklust, bet tā tukšgaita, joprojām pieraustās. Bet tā kā pagājuši gandrīz 10 mēneši, kopš kaut kas uzsākts, pacietības nav un jābrauc testa braucienā.
Lūk vēl viena bilde ar kaut kādiem papildus indikatoriem. Zem eļļas filtra uzlikts saucamais "sendviča" panelis, kurā ieskrūvēts papildus spiediena devējs, un salonā ievilkts elektriskais spiediena pulkstenis, lai varētu sekot eļļas spiedienam + arī turbo pulkstenis , lai varētu saprast ko tas gliemezis dara (ir arī ielikts panelis ar Turbo bultu, bet nu paši ziniet, ka tā bultiņa vien acu priecēšanai parasti ir). Lai tiem pulksteņiem varētu ticēt, naudu nepažēloju un gan eļļas spiediena devējs, gan pats pulkstenis ir VDO ražojuma, turbo spiediens, ne tik glaunais Speedpart ražojums.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019
Es visu šo lasu un mani nepamet sajūta, ka tur nav cita varianta kaa pašam ņemties, jo tur jau rezerves daļaas vien ir aizgājusi tāda nauda, ka priekš meistariem vairs neatliek Bet, ja nopietni - apskaužama mērķttieciba, pacietība un gribasspēks.
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Apņēmības šajā projektā ir pārāk daudz! Tie vakari,brīvdienas ,kas pavadīts garāžā ir nenovērtējami. Tāpāt arī līdzekļi - nav saskaitāms ,kaut domāju ,ka Matīss noteikti visu ir uzskaitījis. Apmēram galvā piemetot tos ciparus tur varēja nopirkt kādu amg mersi
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Runājot Par softiem, ar nelielām korekcijām un + APC no T7 vadības tika iešūts interesantais, tā saucamais 9kšā itāļu Aero softs uz 250zs un 400nm ar max turbo spiedienu ~1.3bar (precīzi Jums tagad nepateikšu). Nu kā sacīt, jāsaka normāls "obkatkas" softs
Tāds arī tas softs stāv uz doto rakstīšanas brīdi, bet drīz ( es ceru ka jau maija sākumā) tiks salikti visi labumi (sprauslas, Maps, degvielas regulators), kas ļaus softu mainīt un jau sasniegt arī to 300zs robežu, bet par to jau pastāstīšu, kad viss būs izdarīts.
Lai gan bildēs sniega nav, bet tie ir kaut kādi testa braucieni ap Ziemassvētku laiku, un tik un tā pēc katra brauciena, auto apakša un virsbūve, tika kārtīgi nomazgāta, no viesiem draņķiem, kas uz ceļa atrodas.
Tāds arī tas softs stāv uz doto rakstīšanas brīdi, bet drīz ( es ceru ka jau maija sākumā) tiks salikti visi labumi (sprauslas, Maps, degvielas regulators), kas ļaus softu mainīt un jau sasniegt arī to 300zs robežu, bet par to jau pastāstīšu, kad viss būs izdarīts.
Lai gan bildēs sniega nav, bet tie ir kaut kādi testa braucieni ap Ziemassvētku laiku, un tik un tā pēc katra brauciena, auto apakša un virsbūve, tika kārtīgi nomazgāta, no viesiem draņķiem, kas uz ceļa atrodas.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Atgriežoties pie tukšgaitas.
Gaitā jā viss ir labi,kā pa sviestiņu. Bet nu tukšgaita rautās un degmaisījums pa treknu.
Vis ko varēja nodiagnosticēt, tika diagnosticēts. Kompresija ir un vēl kāda: 14Bar, katrā podā. Ieplūdes sistēma hermētiska, ar dūmmašīnu pārbaudīta līdz pat 1.5bar, Visi devēji un vārsti gan ar Techu pārbaudīti, gan fiziski. Adaptāciju km daudzums arī nobraukts, bet vaina nepazūd
Un pēc tik daudz ieguldītā darba, tas nenormāli bendē noskaņojumu, kamēr apkārt visi domā kā pavadīt vecgada vakaru, mani brīvajā laikā nomoka domas par raustīšanos tukšgaitā šim bezjumta verķim, kas stāv garāžā
Gudrus vīrus uzklausot un konstatējot, ka tukšgaitā ir nepietiekams vakuums, lai cik tādu faktu negribējās pieņemts, visticamāk esam uzkāpuši uz diezgan populāra grābekļa - rūpnīcas, ar cirvi izsisto, metku dēļ, būsim par vienu zobu kļūdījušies uz sadales vārpstas zobrata.
Saka, kā sagaidīsi jaunu gadu, tā arī pavadīsi. Tad nu 30. decembra vakarā devos ar brālēnu uz garāžu un rāvām to vārstu vāku nost.
Gaitā jā viss ir labi,kā pa sviestiņu. Bet nu tukšgaita rautās un degmaisījums pa treknu.
Vis ko varēja nodiagnosticēt, tika diagnosticēts. Kompresija ir un vēl kāda: 14Bar, katrā podā. Ieplūdes sistēma hermētiska, ar dūmmašīnu pārbaudīta līdz pat 1.5bar, Visi devēji un vārsti gan ar Techu pārbaudīti, gan fiziski. Adaptāciju km daudzums arī nobraukts, bet vaina nepazūd
Un pēc tik daudz ieguldītā darba, tas nenormāli bendē noskaņojumu, kamēr apkārt visi domā kā pavadīt vecgada vakaru, mani brīvajā laikā nomoka domas par raustīšanos tukšgaitā šim bezjumta verķim, kas stāv garāžā
Gudrus vīrus uzklausot un konstatējot, ka tukšgaitā ir nepietiekams vakuums, lai cik tādu faktu negribējās pieņemts, visticamāk esam uzkāpuši uz diezgan populāra grābekļa - rūpnīcas, ar cirvi izsisto, metku dēļ, būsim par vienu zobu kļūdījušies uz sadales vārpstas zobrata.
Saka, kā sagaidīsi jaunu gadu, tā arī pavadīsi. Tad nu 30. decembra vakarā devos ar brālēnu uz garāžu un rāvām to vārstu vāku nost.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Un tā arī bija, pārlikām pa vienu zobratu "vēlāku" sadaleni (un tiešām, tā metka uz sadalenes vāciņa ir tāda, ka no viena skata leņķa it kā ir pareizi, bet no cita nav) un pielaižot auto, tas BEIDZOT rūca kā Šveices pulkstenītis, klusi un bez jebkādam liekām vibrācijām un citiem mēsliem
Un ziniet es biju lielākā sajūsmā, kā pēc pirmā starta
Un Jauno gadu varēju sagaidīt labā noskaņojumā par to auto vispār nedomājot
Un ziniet es biju lielākā sajūsmā, kā pēc pirmā starta
Un Jauno gadu varēju sagaidīt labā noskaņojumā par to auto vispār nedomājot
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Bremzes. Pareizi, bremzes tak arī ir.
Šajā jautājumā arī laikam tika nomainīts viss:
1. Salasīti visi suporti ar skavām: priekšā 308 mm un aizmugurē 300 mm. Viss nostrūklots/nopulverots, un ko tajos suportos varēja nomainīt, nomainīts pret jaunu + visi pārējie loriņi un atsperītes.
2. Visi bremžu diski + kluči + rocenes loki, ATE ražojums;
3. Armētās Hell bremžu šlaukas priekšā/aizmugurē;
4. Motul DOT5.1 šķidrums;
5. Jauns rokas bremžu trošu mehānisms;
6. Jauni disku aizsargi.
Šajā jautājumā arī laikam tika nomainīts viss:
1. Salasīti visi suporti ar skavām: priekšā 308 mm un aizmugurē 300 mm. Viss nostrūklots/nopulverots, un ko tajos suportos varēja nomainīt, nomainīts pret jaunu + visi pārējie loriņi un atsperītes.
2. Visi bremžu diski + kluči + rocenes loki, ATE ražojums;
3. Armētās Hell bremžu šlaukas priekšā/aizmugurē;
4. Motul DOT5.1 šķidrums;
5. Jauns rokas bremžu trošu mehānisms;
6. Jauni disku aizsargi.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Par Bremžu aizsargiem.
Tā kā tie ir liels deficīts priekš 9-3og, it īpaši šiem bremžu izmēriem, tad nu priekš priekšējas ass tika iegādāti aizsargi no 9-3NG 314mm oem aizsargi. Nelielas korekcijas un Voalā, sanāca ļoti labi un izskatījās kā radīti šīm bremzēm .
Tā kā tie ir liels deficīts priekš 9-3og, it īpaši šiem bremžu izmēriem, tad nu priekš priekšējas ass tika iegādāti aizsargi no 9-3NG 314mm oem aizsargi. Nelielas korekcijas un Voalā, sanāca ļoti labi un izskatījās kā radīti šīm bremzēm .
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~<300hp project from 2019
Aizmugurē arī tika ielikti aizsargi no 9-5 300mm bremzēm.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1