KurBads: Sonett II V4
KurBads: Sonett II V4
BREAKING NEWS: Salatēvs šogad atnāca ātrāk ...
SAAB Sonett II V4 (97)
1969
1,5 l V4
Weber 32/36 DGV 2bbl karburators
Isky F4 sadales vārpsta
Pertronix ingitor + Bosch BLUE spole
Zemprofila motora balsti
Atvieglināts spararats etc.
Pielāgots bezsvina benzīnam.
Motors pārlasīts un upgrade`ots pirms dažiem gadiem ar Jack Ashcraft lietiņām (invoici liecina par 3000$+ !!!).
Vesels un neplaisājis oriģinālais aizmugures logs!!!
Noripojis no kuģa pirms nepilnas nedēļas.
Virsbūve krāsojama, jo US krāsojums ir bijis vai nu nekvalitatīvs vai vienkārši nav izturējis TEXAS saules cepienu. Tāpat nepieciešams darbiņš pie kabīnes apšuvuma.
Kad uzsilis līdz darba temperatūrai, iet zvērā (lai arī vienīgie testi pagaidām pa ielu apkārt mājai – nav reģistrēts/apdrošināts ...). Jāmācās/jāpiedomā pie ātrumu pārslēgšanas ar stūres pārslēgu :unsure:
Tuvākajā nākotnē ceru nočekot/sakārtot visu un mēģināt iziet tehn.apskati un piereģistrēt, lai spētu izbraukt uz šosejas. Vizuālais un estētika kaut kad nākotnē.
SAAB Sonett II V4 (97)
1969
1,5 l V4
Weber 32/36 DGV 2bbl karburators
Isky F4 sadales vārpsta
Pertronix ingitor + Bosch BLUE spole
Zemprofila motora balsti
Atvieglināts spararats etc.
Pielāgots bezsvina benzīnam.
Motors pārlasīts un upgrade`ots pirms dažiem gadiem ar Jack Ashcraft lietiņām (invoici liecina par 3000$+ !!!).
Vesels un neplaisājis oriģinālais aizmugures logs!!!
Noripojis no kuģa pirms nepilnas nedēļas.
Virsbūve krāsojama, jo US krāsojums ir bijis vai nu nekvalitatīvs vai vienkārši nav izturējis TEXAS saules cepienu. Tāpat nepieciešams darbiņš pie kabīnes apšuvuma.
Kad uzsilis līdz darba temperatūrai, iet zvērā (lai arī vienīgie testi pagaidām pa ielu apkārt mājai – nav reģistrēts/apdrošināts ...). Jāmācās/jāpiedomā pie ātrumu pārslēgšanas ar stūres pārslēgu :unsure:
Tuvākajā nākotnē ceru nočekot/sakārtot visu un mēģināt iziet tehn.apskati un piereģistrēt, lai spētu izbraukt uz šosejas. Vizuālais un estētika kaut kad nākotnē.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Kā varēja noprast no diskusijām, tu jau šādu sen vēlējies iegādāt...
Apsveicu ar pirkumu ;)
Apsveicu ar pirkumu ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:KurBads: Sonett II V4
Wow, apsveicu ar pirkumu! Negaidīju gan, ka kāds no šejienes varētu kļūt par sonett īpašnieku. Nevaru vien sagaidīt bildes.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:KurBads: Sonett II V4
Ir jau Latvijā ar viens sonett :)
Tik izjauktā veidā :D
Kurbad. Problēma ar bildēm ir tādēļ ka tu albūma nosaukumā izmantoji atstarpi un šitas kas taisa mazās bildes nemīl %20 apzīmēju kas ir atstarpe :(
Bet vispār apsveicu. Ceru ka šis auto vēlāk būs Latvijā nevis Beļģijā :)
Tik izjauktā veidā :D
Kurbad. Problēma ar bildēm ir tādēļ ka tu albūma nosaukumā izmantoji atstarpi un šitas kas taisa mazās bildes nemīl %20 apzīmēju kas ir atstarpe :(
Bet vispār apsveicu. Ceru ka šis auto vēlāk būs Latvijā nevis Beļģijā :)
Re:KurBads: Sonett II V4
Paldies. Kaut kad mēģināšu pārsaukt to photobucket.com albūmu vienā vārdā un pēc tam iepostēt bildes no jauna. Līdz tam brīdim spiediet virsū un skatieties lielās.mixeris wrote:Ir jau Latvijā ar viens sonett :)
Tik izjauktā veidā :D
Kurbad. Problēma ar bildēm ir tādēļ ka tu albūma nosaukumā izmantoji atstarpi un šitas kas taisa mazās bildes nemīl %20 apzīmēju kas ir atstarpe :(
Bet vispār apsveicu. Ceru ka šis auto vēlāk būs Latvijā nevis Beļģijā :)
Un auto BŪS Latvijā kaut kad ... ;)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
:laugh: paspeji tomer pirms manis gan :P
Apsveicu, man konkreti II paaudzes Sonetti vienmer ir izskatijusies nedaudz fifigaki par III.
Un, ja pie auto tapsanas ir stavejis Jack Ashcraft, tad tur visam ir jabut tip top ...
Luka gan laikam ir iepriekseja ipasnieka pasdarbibas rezultats ;)
Apsveicu, man konkreti II paaudzes Sonetti vienmer ir izskatijusies nedaudz fifigaki par III.
Un, ja pie auto tapsanas ir stavejis Jack Ashcraft, tad tur visam ir jabut tip top ...
Luka gan laikam ir iepriekseja ipasnieka pasdarbibas rezultats ;)
Re:KurBads: Sonett II V4
1. - atvaino, tā sanāca :laugh:ZingZeng wrote::laugh: paspeji tomer pirms manis gan :P
Apsveicu, man konkreti II paaudzes Sonetti vienmer ir izskatijusies nedaudz fifigaki par III.
Un, ja pie auto tapsanas ir stavejis Jack Ashcraft, tad tur visam ir jabut tip top ...
Luka gan laikam ir iepriekseja ipasnieka pasdarbibas rezultats ;)
2. - II viennozīmīgi arī man ir daudz simpātiskāks/retāks/unikālāks
3. - Jack Aschraft ir piegādājis Weber`u + KIT; sadaleni, motora balstus, šāles etc. - visu, kas iekš motora (naudu cilvēks nav skaitījis - kā jau minēju, 3000+ $ nolikti vienā piegājienā tikai par Jack Aschraft detaļām)
4. - njā, nu lūka tur ir tīrs pašdarbības rezultāts, bet pagaidām man tā nesagādā nepatiku. Iespējams, ja ar laiku jutīšu, ka viņu neizmantoju un gribēsies vairāk oriģinalitātes, ņemšu ārā un ielīmēšu šķiedras gabalu tā vietā (pirms krāsošanas).
p.s. muitas procedūras, kā jau paredzēji, bija šokējoši ātras un nesāpīgas - ierēdnis gan sākumā paburkšķēja par neaizpildītām ailītēm papiros, bet neko - iznāca ārā salīdzināt šasijas nr. un kārtībā. Es pat brīnos, kur ir pastiprinātā muitas procedūra ņemot vērā, ka auto ienāca ES no 3.šajām valstīmu un tīri teorētiski viņā varēja ievest visu kaut ko. Iespējams, ka jau ostas laukumā (kur auto bija ar vaļējām durvīm un atslēgām iekšā) kāds muitas ierēdnis bija apstaigājis un apskatījis ...
p.s.* novēlu arī tavā autoparkā drīzu pieaugumu ;) ja jau funktieris ir, tad tas tik laika jautājums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
ASV auto eksporta procedura paredz, ka eksportejamais auto nodots osta ir pieejams muitas parbaudem veselu nedelu, tadel reti kurs riske un liek kaut ko nedeklaretu masina, ko jebkura bridi muita var parbaudit.
No otras puses sadas masinas ari nav pieprasitas no zaglu puses, lizingi par tam jau sen ir izmaksati un apdrosinamas vertibas ir niecigas, tadel ari kontrole ir vairak tada ka formala lieta.
No otras puses sadas masinas ari nav pieprasitas no zaglu puses, lizingi par tam jau sen ir izmaksati un apdrosinamas vertibas ir niecigas, tadel ari kontrole ir vairak tada ka formala lieta.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:KurBads: Sonett II V4
Man nesanāk tās bildes. Uzklikskinot uz attēla nonāku mixera photopucket lapā..
Lai nu kā. Congrats, baigā maize!
EDIT:
Mozilla un Photopucket nesaiet. Explorera viss kartiba.
Lai nu kā. Congrats, baigā maize!
EDIT:
Mozilla un Photopucket nesaiet. Explorera viss kartiba.
Re:KurBads: Sonett II V4
nezinu. Man bildes iet. Un Mix lapā mani nemet.alnislacis wrote:Man nesanāk tās bildes. Uzklikskinot uz attēla nonāku mixera photopucket lapā..
Lai nu kā. Congrats, baigā maize!
Pamēģini citu browseri.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 325
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:47 am
Re:KurBads: Sonett II V4
bez komentāriem!! :D apsveicu un lai ir gaidītais un vēl vēl vairak prieks par jauno rotaļlietu :)
Re:KurBads: Sonett II V4
Apsveicu ar tik vērtīgu pieaugumu! Lai labi ripo un pie servismeņiem tikai roku paspiest katru gadu;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: Sonett II V4
Tiešām - bez komentāriem!:woohoo: Tas ir vienreizēji! Laikam Sonett zemapziņā sēž katram Sābistam ;)
Apsveicu ar lielisko pirkumu!
Apsveicu ar lielisko pirkumu!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: Sonett II V4
Paldies Jums visiem par sveicieniem!
Ceru kādreiz atrādīties dzīvajā :) !
Ceru kādreiz atrādīties dzīvajā :) !
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7