SAAB no Zviedrijas
SAAB no Zviedrijas
Labdien! Vai kādam nav zināms cilvēks, kas par saprātīgu atlīdzību vārētu atgādāt vienu vecu, foršu SAABu no zviedrijas? Varbūt ir kāda firma vai fiziska persona, kas nodarbojās ar šadiem transfēriem?
Paldies!
Paldies!
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB no Zviedrijas
Kāpēc negribi pats to izdarīt? Vai arī autiņš nav braucamā stāvoklī?v.v wrote:Labdien! Vai kādam nav zināms cilvēks, kas par saprātīgu atlīdzību vārētu atgādāt vienu vecu, foršu SAABu no zviedrijas? Varbūt ir kāda firma vai fiziska persona, kas nodarbojās ar šadiem transfēriem?
Paldies!
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:SAAB no Zviedrijas
Nav īsti laika un pieredzes arī.
Lai arī auto 30 gadīgs izskataas diezgan braucams.
Lai arī auto 30 gadīgs izskataas diezgan braucams.
Re:SAAB no Zviedrijas
Nu jā un tad tāds vispārīgs jautājums vai 1979.g. saab900 (karburātors) ir galīgās "lamatas" un ir vērts meklēt kaut ko citu, (vai precīzaak samierināties ar tiem SAABiem kas jau ir:)) vai tomēr reāls auto?
Re:SAAB no Zviedrijas
1.Smuka bilde avatarā ;)
2.Par domu iegādāt 900og jau vien pienākas kāds cepums :cheer:
3.Pirmo gadu 900og it ļoti reti - LV Tu ar to reāli izcelsies ;)
4.Par tehniku - tam gadījumā nebija pirmajos gados B motori, kuriem ir reāls jājiens ar ūdens sūkni? :blink: Eksperti gan jau palabos B)
5.Taču esi šo izlasījis - http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_900? :silly:
6.Ja Tu domā to auto lietot ikdienā, varbūt izvēlies kādu biežāk sastopamu 900og - būs žēl, ja šāds eksemplārs nopūs (ja lietosi ikdienā, tas agrāk vai vēlāk notiks)
2.Par domu iegādāt 900og jau vien pienākas kāds cepums :cheer:
3.Pirmo gadu 900og it ļoti reti - LV Tu ar to reāli izcelsies ;)
4.Par tehniku - tam gadījumā nebija pirmajos gados B motori, kuriem ir reāls jājiens ar ūdens sūkni? :blink: Eksperti gan jau palabos B)
5.Taču esi šo izlasījis - http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_900? :silly:
6.Ja Tu domā to auto lietot ikdienā, varbūt izvēlies kādu biežāk sastopamu 900og - būs žēl, ja šāds eksemplārs nopūs (ja lietosi ikdienā, tas agrāk vai vēlāk notiks)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB no Zviedrijas
nu mans šī brīža koncepts ir atrast kādu SAABu, kas būtu lielisks kā jau SAABs, bet reizē arī vienkāršs kā cirvis, bez abs blokiem, tubīnām, aizdedzes blokiem, kondicionieriem un citām neilgtspējīgām extrām. Daži saabisti apgalvo,ka 96; 99; un pirmie 900 ir izturīgi, bet lēti ekspluatācijā kā žiguļi. Gribās to mītu pārbaudīt :):)
Pašam jau sapnītis ir 900og aero 1985-86.gadam. Tādu gandrīz nopirku Igaunijā, bet aizdomas, ka ja nepērk izcilā stāvoklī (kas uzreiz maksā bargu naudu) tad tas ir problēmauto... :(
Pašam jau sapnītis ir 900og aero 1985-86.gadam. Tādu gandrīz nopirku Igaunijā, bet aizdomas, ka ja nepērk izcilā stāvoklī (kas uzreiz maksā bargu naudu) tad tas ir problēmauto... :(
Re:SAAB no Zviedrijas
nu labi, meloju turbīna tā nav extra tā ir absolūta nepieciešamība, bet var jau pamēģināt kādreiz arī kaut ko citu :);)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB no Zviedrijas
Izskatās, ka vispirms tev jāizdomā kuru tad modeli īsti gribi 96, 99 vai 900. Un tad tālāk attiecīgi jāskatās ko tieši tu gribi no šī modeļa. Pašlaik nav īsti skaidrs kāds būs šī tava nākotnes auto mērķis - ikdienas vai vairāk uz hobijauto pusi tendēts braucamais.v.v wrote:nu mans šī brīža koncepts ir atrast kādu SAABu, kas būtu lielisks kā jau SAABs, bet reizē arī vienkāršs kā cirvis, bez abs blokiem, tubīnām, aizdedzes blokiem, kondicionieriem un citām neilgtspējīgām extrām. Daži saabisti apgalvo,ka 96; 99; un pirmie 900 ir izturīgi, bet lēti ekspluatācijā kā žiguļi. Gribās to mītu pārbaudīt :):)
Pašam jau sapnītis ir 900og aero 1985-86.gadam. Tādu gandrīz nopirku Igaunijā, bet aizdomas, ka ja nepērk izcilā stāvoklī (kas uzreiz maksā bargu naudu) tad tas ir problēmauto... :(
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB no Zviedrijas
Visi Saabi ar karburatoru ir lēti ekspluatācijā. Kāpēc tieši ar karburatoru? Tāpēc, ka karburators apzīmē parasti bāzes versiju, bez nekādām liekām fīčām.
Bet ja grib vienkārši lētu pārvietošanās līdzekli, tad 1979. gads nu nav tas labākais. Labāk skatīties kaut ko jaunāku, respektīvi ar pirmo modeļa gadu var sanākt ieberziens uz pamatīgām detaļu atšķirībām.
Jā, ja B20 nobrūk ūdenssūknis, nu, ... some nasty shit :D:D
Es gan ieteiktu kā defektīvais - saprast par modeli, jo ir milzu atšķirība - 96, 99bāze vai 900bāze. Kaut vai apkārtējo cilvēku attieksmē. Vadāmībā. Ietilpībā. Detaļu pieejamībā. Dizainā :woohoo: (man gan patīk visi, katrā es redzu pārbūves potenciālu :D ). Un tad jau var sākt domāt un komentēt.
-> v.v
vai esi lasījis šīs sadaļas apkopojumu?
Bet ja grib vienkārši lētu pārvietošanās līdzekli, tad 1979. gads nu nav tas labākais. Labāk skatīties kaut ko jaunāku, respektīvi ar pirmo modeļa gadu var sanākt ieberziens uz pamatīgām detaļu atšķirībām.
Jā, ja B20 nobrūk ūdenssūknis, nu, ... some nasty shit :D:D
Es gan ieteiktu kā defektīvais - saprast par modeli, jo ir milzu atšķirība - 96, 99bāze vai 900bāze. Kaut vai apkārtējo cilvēku attieksmē. Vadāmībā. Ietilpībā. Detaļu pieejamībā. Dizainā :woohoo: (man gan patīk visi, katrā es redzu pārbūves potenciālu :D ). Un tad jau var sākt domāt un komentēt.
-> v.v
vai esi lasījis šīs sadaļas apkopojumu?
900aero clubsport #8
Re:SAAB no Zviedrijas
Jā nebiju pamanījis, ļoti labs raksts.
Tur jau tā problēma, ka lūdzu "iesaiņojiet visus" visi patīk 96; 99; 900. Skaidrs, ka 96 varētu būt samērā ekstrēma izvēle! Kaut kad biju testējis 84.gada 900to tas likas ļoti sakarīgs, bet atkal jau priekš tik veca auto ļoti "nopakots", kas agri vai vēlu nozīmē lielas problēmas.
Nu te arī vajadzīgs foruma dalībdieku viedais ieteikums, ja gribaas vecu foršu SAABu, ko ņemt, lai nesanāk finansiālais hara-kiri un galvas sāpes nevis prieks vizināties??
Protams, potenciālais auto nav paredzēts kā vienīgais pārvietošanās līdzeklis, bet nu tas arī nenozīmē, ka tiktu izvilkts vienreiz gadā!
Un pousta sākuma jautājums bija pa to vai kāds SAABus ved no Zviedrijas :)
Tur jau tā problēma, ka lūdzu "iesaiņojiet visus" visi patīk 96; 99; 900. Skaidrs, ka 96 varētu būt samērā ekstrēma izvēle! Kaut kad biju testējis 84.gada 900to tas likas ļoti sakarīgs, bet atkal jau priekš tik veca auto ļoti "nopakots", kas agri vai vēlu nozīmē lielas problēmas.
Nu te arī vajadzīgs foruma dalībdieku viedais ieteikums, ja gribaas vecu foršu SAABu, ko ņemt, lai nesanāk finansiālais hara-kiri un galvas sāpes nevis prieks vizināties??
Protams, potenciālais auto nav paredzēts kā vienīgais pārvietošanās līdzeklis, bet nu tas arī nenozīmē, ka tiktu izvilkts vienreiz gadā!
Un pousta sākuma jautājums bija pa to vai kāds SAABus ved no Zviedrijas :)
Re:SAAB no Zviedrijas
nesaprotu kāpēc rausties no "nopakota" c900 ...? kas Tev rada neticību - elektroniskā iešprice? elektriskie logi? elektriskā lūka, spoguļi, KAS?
skat., man šķiet, ka liela daļa šeit forumā apgrozošos īpašnieku c900 tomēr ir jetronic, turbo utt. un nešķiet, ka viss būtu slikti.
skat., man šķiet, ka liela daļa šeit forumā apgrozošos īpašnieku c900 tomēr ir jetronic, turbo utt. un nešķiet, ka viss būtu slikti.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB no Zviedrijas
:) jā principā viss pieminētais :) un būsim realisti tās lietas birst un ja nav pašam laika ar to ņemties, un nonāc ar problēmu servisā iznākums ir skarbs!
nu ar to tāds vecs dampis liekās interesants, ka tur principā nekā nav 4 riteņi, motors un stūre??!
Un protams, ja kabatā mētātos pilnīgi lieki 8-10k eur droshi vien sameklētu kādu ļoti nopakotu 86gada aero, bet nu to kaut kad naakotnee ;)
Starpcitu lietuvā tiek tirgots viens 900 itkā aero pa limonādes cenu, bet ar pusmiljonu uz odometra, nu tur izskatās, ka ļoti daudz rokas un naudas jāpieliek, lai būtu patīkama vizināšanās.
nu ar to tāds vecs dampis liekās interesants, ka tur principā nekā nav 4 riteņi, motors un stūre??!
Un protams, ja kabatā mētātos pilnīgi lieki 8-10k eur droshi vien sameklētu kādu ļoti nopakotu 86gada aero, bet nu to kaut kad naakotnee ;)
Starpcitu lietuvā tiek tirgots viens 900 itkā aero pa limonādes cenu, bet ar pusmiljonu uz odometra, nu tur izskatās, ka ļoti daudz rokas un naudas jāpieliek, lai būtu patīkama vizināšanās.
Re:SAAB no Zviedrijas
manuprāt pārlieku lielas bažas. OK, ja katru sīkumu gribi atdot servisam (piem., el.loga sataisīšanu), tad varbūt tomēr tiešām nevajag.
jāņem 96v.v wrote::) nu ar to tāds vecs dampis liekās interesants, ka tur principā nekā nav 4 riteņi, motors un stūre??!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB no Zviedrijas
99-tais ar H motoru (sākot no 82.g.) vai 900 ar 2.1 16v no Somijas ;)KurBads wrote:manuprāt pārlieku lielas bažas. OK, ja katru sīkumu gribi atdot servisam (piem., el.loga sataisīšanu), tad varbūt tomēr tiešām nevajag.jāņem 96v.v wrote::) nu ar to tāds vecs dampis liekās interesants, ka tur principā nekā nav 4 riteņi, motors un stūre??!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am