Dažādi jautājumi par 900


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Kā tad rūpnīcas :) Made in Lithuania, uzstādīta kāda Maskavas forštates kantorī...
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

nu tad nogriez vadu no taures, nogriez +12V no smadzenes un atjauno pārrauto oriģinālo ķēdi uz starteri.

Uzparikti varbūt var paturēt tikai centrālās atlēgas vajadzībām.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

KurBads wrote:nu tad nogriez vadu no taures, nogriez +12V no smadzenes un atjauno pārrauto oriģinālo ķēdi uz starteri.

Uzparikti varbūt var paturēt tikai centrālās atlēgas vajadzībām.
Pasarg dievs, viņs taču netika pie ķēdes pieslēgts. Kā centralka arī tas kalpo, galvenā jēga, jo atsleģu slēdzenes savulaik mūdži sačakarēja.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

skaidrs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

parasti mēinot labot tādas signalizācijas spec veči saka kā jāparprogrammē to signalizācijas bloku un t.t. un bla-bla, un viss būs skaists, bet prakse rādas, ka daudz vieglāk nomainīt to signalizāciju pret jaunu (līdzīgu, lētu) diezgan vienkārši un uz ilgu laiku bez sekām.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ifka »

Labvakar,

Ifka praatuljo liidziigi kaa KF.
Arii signalizaacijas noveco ar visaam no taa izrietoshajaam sekaam. (Kumulaatora leeniiga seedinaashana, "erratic behaviour", utt.".
Visvienkaarshaakais & ilgterminjaa leetaakais ir uzlikt jaunu. Veelams taadu kam perifferie deveeji kaut cik atbilst vecajai (e.g. nebutu vajadziibas vadus staipiit un jaunus urbumus taisiit.

Lai veicas,
i
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Post by KurBads »

Sveiki,

Radās jautājums par to kāda varētu būt c900 cabrio kravnesība bagāžniekā?

Vai nenolieksies pakaļgals, ja bagāžniekā iekrauts:
1. c900 automātiskā kārba ar nolietiem šķidrumiem
2. c900 2/3 automātiksās kārbas
3. c900 radiators ar visiem ventialtoriem
4. c900 priekšējās piekares augšējie un apakšējiem plaukti (visi četri)
5. c900 stūre reika

Kārbas vien pēc mana vērtējuma sver kādus 80 + 50 kg = 130
Plus pārējais - uz kādiem 150- 170 kg būs.
Atsperes vēl nav līdz grīdai, auto šādi tiks nobraukts kādus 10-15 km un tad 2000 km šūposies uz treilera platformas.

Vai es nenodarīšu pāri autiņam un nenāksies Latvijā viņu dzīt uzreiz uz Tolmetu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Post by Nauris_t16 »

Vieglākais veids kā uzzināt - metodom naučnogo tika.

Lielākais, ko esmu vedis, bija 5 cilvēki salonā un viss nepieciešamais atpūtai pie ezera 2 dienām. Bagāžnieks līdz augšai un vēl šis tas salonā. Rezultātā directional aero skrāpējās labajā arkā (kā jau visiem dēļ panhard rod novietojuma) uz tādām lēzenām bedrēm un sāka slīdēt sajūgs pie ~0,6bar. Aslēdzu APC un braucu mierīgāk. Tas viss bija Rīga-Cēsis.

BET - ja jau ir jābrauc 10-15km, tad kāpēc to visu nevest divreiz, ja jau ir aizdomas par mašīnas neizturību?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Vieglākais veids kā uzzināt - metodom naučnogo tika.

Lielākais, ko esmu vedis, bija 5 cilvēki salonā un viss nepieciešamais atpūtai pie ezera 2 dienām. Bagāžnieks līdz augšai un vēl šis tas salonā. Rezultātā directional aero skrāpējās labajā arkā (kā jau visiem dēļ panhard rod novietojuma) uz tādām lēzenām bedrēm un sāka slīdēt sajūgs pie ~0,6bar. Aslēdzu APC un braucu mierīgāk. Tas viss bija Rīga-Cēsis.

BET - ja jau ir jābrauc 10-15km, tad kāpēc to visu nevest divreiz, ja jau ir aizdomas par mašīnas neizturību?
krava bagažniekā, mašīna uz treilera - tāds scenārijs, tāpēc "vedam divreiz" variants nepastāv. Šāds svars, protams, nebūtu nekas, ja būtu sakrauts vienmērīgi pa visu auto (kā pasažieri), bet te sanāk reāli divi resnuļi iesēdušies bagāžniekā ... vai uzkāpuši uz bampera.

Ja tā padomā, varbūt arī nav tas svars tik liels, bet negribētos Latvijā atskārst, ka grabažnieks nolocījies.

p.s. ja kādam ir nevajadzīgs VIENS directiona areo 5,5 collu disks, labprāt (bez maksas vai par simbolisku maksu) adoptētu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Post by Nauris_t16 »

Izskrūvē blakussēdētāja sēdekli, nomet viņu daļēji uz aizmurējā sēdekļa un to kārbu iestutē salona priekšējā labajā daļā, kur jābūt blakussēdētāja kājām. Pārējais viss salīdzinoši neko nesver.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi - c900 bagāžnieka kravnesība

Post by KoreFun »

Divi cilvēki bagāžniekā/ vai vairāk uz bampera ir mēģināts;)

Edit: Tiesa hard top versijai!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by KurBads »

sc.com tirgojas type 8 primaries.
ļauju minēt pārdevēja prasīto cenu GBP vienībās ... :blink:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:sc.com tirgojas type 8 primaries.
ļauju minēt pārdevēja prasīto cenu GBP vienībās ... :blink:
400?
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote:sc.com tirgojas type 8 primaries.
ļauju minēt pārdevēja prasīto cenu GBP vienībās ... :blink:
400?
Tā kā nav rakstīts. Cik tad viņš Tev uzmeta iekš PM?

Un "Gearset+ Chains"? ķēdes nav gadījumā vienādas visiem?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par c900 - type 8 primaries

Post by KurBads »

650 GBP.

es viņam draudzīgi norādīju, ka tā tomēr ir ĻOTI AUGSTA cena un par tādu viņam nāksies gaidīt ilgi. viņš neapvainojās un pajautāja, ko es uzskatu par reasonable price ...

man type 8 nav vajadzīgi, jo īpaši par kosmiskām cenām, uzjautāju tīri intereses pēc.
kādās robežās varētu runāt par saprātīgu cenu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Locked