Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pirmā daļa apskatāma šeit: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 8&catid=11
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pēc kādiem kritērijiem tiek aizslēgts vecais topiks?
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nevaru vairs atrast diskusiju par vakuma trubiņām.
Kāds ir to izmērs 4mm un 6mm? Varbūt kāds zin cik m ir nepieciešami, lai tās pilnībā nomainītu 8T un 16T?
Kāds ir to izmērs 4mm un 6mm? Varbūt kāds zin cik m ir nepieciešami, lai tās pilnībā nomainītu 8T un 16T?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nezinu kaa ir 900OG bet, par 9-5 un 9k zinu teikt to, ka biju iepircis 4mm trubinju un izraadijaas par resnu (ljoti shvaki tureejaas) samainiju uz 3mm un dereeja ideaali!defektivais wrote:Nevaru vairs atrast diskusiju par vakuma trubiņām.
Kāds ir to izmērs 4mm un 6mm? Varbūt kāds zin cik m ir nepieciešami, lai tās pilnībā nomainītu 8T un 16T?
Pirku ieksh ADparts.lv
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
iespamošu arī te - vai kādam nestāv lieks/nevajadzīgs B201/202/212 motora bloks labā stāvoklī?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
lablaiks wrote:
QUOTE:
Lampas ASV tirgum, viens ar šādām lampām pa Lietuvu braukā, pie mums manuprāt TA nevarētu iziet.
Ziedoniz:Kāpēc tevi māc šādas šaubas?
Vai tām ASV lampām nebija cits staru kūlis kā Eiropas? Manuprāt tur tā problēma.
QUOTE:
Lampas ASV tirgum, viens ar šādām lampām pa Lietuvu braukā, pie mums manuprāt TA nevarētu iziet.
Ziedoniz:Kāpēc tevi māc šādas šaubas?
Vai tām ASV lampām nebija cits staru kūlis kā Eiropas? Manuprāt tur tā problēma.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
espamošu arī te - vai kādam nestāv lieks/nevajadzīgs B201/202/212 motora bloks labā stāvoklī?
B202 atmosfērnieka bloks- meklē Nilu. Atrodas Krustkalnos.
Līdz nākamnedēļas vidum varu Tev pat aizvest ar busu. Norēķinu alos veiksiet paši.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es labu motoru ar tādu nobraukumu dēļ aliem reizinātājos nejaukšu. Tas nekas, ka tas nav ejošākais dzinējs, ko visi meklē. Lai stāv, gan jau sagaidīs savu kārtu un saimnieku.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nav jau zināms par kādu alus daudzumu iet runa, punkts viens.Nils wrote:Es labu motoru ar tādu nobraukumu dēļ aliem reizinātājos nejaukšu. Tas nekas, ka tas nav ejošākais dzinējs, ko visi meklē. Lai stāv, gan jau sagaidīs savu kārtu un saimnieku.
Punkts divi, tas motors,vismaz, cik man zināms, tajā sētsvidū nav gluži ģimenes locekļa kārtā. Labāk tā nekā nekā un pārējais tolmetam, sadalot pirmreizinātājos vai uz ziedoniz spare parts garage.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
nuu ... vesels motors vienā gabalā man ir pašam, gribētu atrast kādu citam nevajadzīgu bloku.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
man ir motors. Kloķene slīpēta, klāņu šalles aprautas pāris cilindriem, bet bloks, ja pareizi atceros ir normāls. Arnij, neatceries kā bija ar bloku?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Varbūt kāds zin, kur varētu dabūt atsperi, kas nospiež atpakaļ gāzes trosi? Kur vispār tādas lietas tirgo? Jo cik noprotu, tad viņu varētu piemeklēt līdzīgu, jo tur nav nekādi specifiski parametri t.i. uzdevums ir tikai nostādīt trosi sākuma pozīcijā?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
defektivais wrote:Varbūt kāds zin, kur varētu dabūt atsperi, kas nospiež atpakaļ gāzes trosi? Kur vispār tādas lietas tirgo? Jo cik noprotu, tad viņu varētu piemeklēt līdzīgu, jo tur nav nekādi specifiski parametri t.i. uzdevums ir tikai nostādīt trosi sākuma pozīcijā?
Dažādas atsperes var meklēt skrūvju veikalā DELVE 2, kā arī instrumentu veikalos Wurth, Luna. Un gan jau ka varētu būt citās tamlīdzīgās bodēs.
9-5
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paturpinot tēmu, dāvinājumus vai kaut ko tuvu tam es vienmēr pieņemu vai apsveru, vieta atradīsies un pielietojums ar laiku arī. BET - nekur nav teikts, ka tas bloks ir normāls, neviens jau viņu nav mērījis :PGustavs wrote:
Nav jau zināms par kādu alus daudzumu iet runa, punkts viens.
Punkts divi, tas motors,vismaz, cik man zināms, tajā sētsvidū nav gluži ģimenes locekļa kārtā. Labāk tā nekā nekā un pārējais tolmetam, sadalot pirmreizinātājos vai uz ziedoniz spare parts garage.
Kurbad, kas vainas tavam blokam? Vai tev viņš vispār ir pareizi izmērīts, ja ir runa par cilindru izdilumu? Ar bīdmēru tur nekas nenotiks :D
P.S. Kādus 5 veci, nostāvējušies un daži arī metami bloki (Sākot ar V4, beidzot ar B235) rudenī tika nodoti tolmetā. Vietas trūkums tādu neejošu mantu turēšanai.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
runa ir par melno rescue c900, iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem. BE biju ielējis viņam pliku ūdeni testa režīmā un attransportējot uz LV rudenī negaidot pārsteidza pirmais lielais sals kamēr autiņš vēl bija uz treilera :(
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7