• Edijs: Black Jet 9000
Page 1 of 5

Edijs: Black Jet 9000

Posted: Fri Jul 26, 2013 11:28 am
by edijs
Tā diena ir klāt - melnā lidmašīna pametusi angāru un traucās ielās!

Detalizētāk sarakstīšu vēlāk, taču īsumā - pārlasīts motors, tai skaitā mainīta ķēde, sēdinātās atsperes no Speedparts, Koni, šur tur figurē poli bukses (vēl visas nav saliktas), Hirsch performance 3" izplūde, Maptun 3" downpipe, Team Dynamics diski, Forge blows, utt. - nu, vārdu sakot, labākais, kas bija krājumos, tagad ir salikts šim auto. :)

Vakar bijām arī līdz CSDD. Lai arī vietām viss bija saskrūvēts ļap ļap, lai tikai tiktu līdz skatei un tad skrūvētu tālāk, pārsteidzošā kārtā neko traku nesarakstīja. Aizmugurē bremzes (tur diski praktiski nekādi), jānostiprina izpūtējs (kuru TA inspektors nosauca par privātmājai derīgu kanalizācijas cauruli) un jāpievieno logu mazgātāja trubiņa, lai uz logiem plānotais šķidrums netek gar motoru tieši virsū inspektoram. Un aidā ieliņās!

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Fri Jul 26, 2013 2:32 pm
by elmo
iedo izbraukt! :mrgreen::dance:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Fri Jul 26, 2013 3:01 pm
by andrejsb
Smuks auto, tik viena problēma, ka tūlīt vasara beigsies...

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Fri Jul 26, 2013 4:02 pm
by GuntisG
elmo wrote:iedo izbraukt! :mrgreen::dance:
Man arī! :pray:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Fri Jul 26, 2013 6:05 pm
by treidins
Nē es tomēr gribu arī 9000-šo...nu vells kur glīts :bow-yellow:

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Fri Jul 26, 2013 6:52 pm
by edijs
Ar izbraukšanu jāpaciešas, vēl jāpiebrauc motors. Pašam arī grūti uz šosejas neiemīt ručkā, kad pakaļā kāds pielipis. Bet arī pie zemiem apgriezieniem jūt, ka motors salīdzinoši svaigs. Sajūta ļoti līdzīga kā ar Gustava ex-girlfriend, t.i. Sarkano bultu. Redzēsim, kā būs pie augstākiem apgriezieniem.

Šodien iedevu Agnesei izbraukt. Braucu pats ar bembi aizmugurē un siekalojos. :) Viena lieta, kad pats sēdi pie ruļļiem, cita ir paskatīties, kā tas auto izskatās satiksmē no malas, veikli paātrinoties un lavierējot. Un ir forši! :dance: Agnese arī teica, ka braukt esot baigi forši, tāds stingrs un atsaucīgs; viņas saabam vajagot pēc iespējas ātrākt savest kārtībā motoru, lai iet tāpat, un arī Aero bamperus beidzot vajag nokrāsot - ar tiem tomēr izskatoties krietni glītāk. :)

Andrej: nu nav jau gluži tā, ka tūlīt beigsies. Vēl trīs mēnešus var vālēt mierīgi. Pagājušo gadu es 900'to noliku garāžā šķiet tikai pirmajās decembra dienās, jo viss novembris vēl bija bez sāls un ar pieņemamu nokrišņu daudzumu.

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Sat Jul 27, 2013 2:54 pm
by GuntisG
Man jau obligāti nevajag izbraukt. Vienkārši nostaļģija pēc 9000. Un, kad ierauga šitik smuku eksemplāru, gandrīz vai asaras acīs sariešas. :D

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Mon Jul 29, 2013 8:59 pm
by edijs
Pie izbraušanas no angāra biju ielicis pirmo ECU, kas bija pa rokai - domādams, ka tur jābūt stock Aero softam. Taču nē, vakar sāku skatīties, ka tur ir Hirsch Stage 1. Man jau šķita aizdomīgi, ka kaut kā pārlieku atsaucīgs zemajos apgriezienos. :) Tā kā motors šobrīd tiek darbināts piebraukšanas režīmā un neko jaudīgāku par stock nevajag (un varbūt arī nav veselīgi), šorīt ierakstīju stock softu. Tas, ka normāli gāžot ar normas robežās steidžotu rij mazāk zupu, man sen ir bija skaidrs, taču biju nedaudz pārsteigts, ka tas pats ir jūtams arī ar itin mierīgu braukšanu. Pārsvarā turos 2k rpm rajonā, uz šosejas tā ap 2.5k (un izrādās, ar to pilnībā pietiek, lai brauktu gandrīz tik pat raiti, kā ikdienā). Laikam jau visa sāls tajā, ka Hirsch pie apakšām ir jūtami ņiprāks, savukārt stocku sanāk iespiest vairāk, lai dabūtu ārā to pašu. Bet nu, atšķirība vērā ņemama - ap stabilu litru pie identiskas braukšanas.

Lai arī motoram saudzīgā braukšana ir salīdzinoši ekonomiska (nezinu vēl, cik melo paneļa rādījumi, bet pēc 150 kilometriem ar Hirsch steidžu tur bija 7.6, tagad pēc 150 kilometriem ar stock softu 8.5), tomēr emm.... prasās gāzi. :D Ja iekš 900OG vēl to benzīnu es leju baigi nerēķinot, cik tas izmaksās (jo braukšanas prieks nav izsakāms naudā un ar to auto arī netiek braukts gluži katru dienu), tad ar 9000'šo, kas tiek braukts ikdienā un daudz, maciņa biezums strauji rūk. :D Ok, nav jau tā, ka nevarētu atļauties, bet psiholoģiski ir nu ļoooti grūti, ja divi pārējie sētā mītošie 9000'šie ir ar gāzi un ir pierasts pildīties pa aptuveniem 35 santīmiem litrā.

Nil: oranžie pagriezieni izņemti, balti ielikti. :D

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 9:44 am
by jankab
Šitik skaistu 9K vēl nebiju redzējis. Manuprāt, diski ir vienkārši izcili šim modelim un krāsai.

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 10:07 am
by chippy
Autiņš tika nočekots pagājušās nedēļas trešdienā (ja nemaldos) dienas pirmajā pusē, ģimenes sastāvā bez edija, izbraucam no Ādažiem- konča! :)

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 10:45 am
by edijs
jankab wrote:Šitik skaistu 9K vēl nebiju redzējis. Manuprāt, diski ir vienkārši izcili šim modelim un krāsai.
Ak, jel, tavi vārdi silda manu sirdi! :D Bet man šķiet, ka vēl glītāk būtu, ja diskus nopūstu tādā krāsā, kā bija Gustavam uz Sarkanās bultas http://img35.imageshack.us/img35/976/222ib.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Bet varbūt arī kļūdos un tā grafīta krāsa ir pa pirmo uz sarkana 9k, taču ne pēc kā neizskatīsies uz melna. Nepamēģināšu, neuzzināšu.

Chippy: šķiet, es todien braucu aizmugurē ar bembi. :) Man reizēm patīk paskatīties uz savu saabu darbībā no malas.

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 10:48 am
by chippy
Manam airim vasranieki ir grafīta tonī. Vari uzmest aci un iztēloties kā Tavi diski izskatīsies uz Tava 9k. ;)

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 11:48 am
by edijs
Cik nepierasti pēc pilnas bākas uzpildes redzēt šādus cipariņus. Tiesa, tik daudz jau nobraukt nevarēs.. :D
Screen Shot 2013-08-07 at 10.58.52.png
Pēc dažiem bākas metodes mērījumiem tika secināts, ka kompja rādījums pret reālo šim auto klibo par 1.2 litriem plusā. Patēriņš samērīgs, ar visu pabraukāšanos pa Rīgu joprojām noturas zem 10 litriem. Pamēģināšu tagad ielikt atpakaļ Hirsch Stage1 ECU un pāris testus izveikt ar to - ir sajūta, ka ar šo softu patēriņš ir jūtami mazāks, ne tikai kāds nepilns puslitrs. Kā arī ar stock Aero softu šķiet, ka ne velna neiet. Vakar izbraucu ar māsas 9000OG un likās, ka pat tas ir atsaucīgāks. Ok, tur T25, standarta izplūde, bedre krietni lēzenāka.

Chippy, skatos uz tiem taviem diskiem, skatos arī vēl citas bildes netā.. un rādās, ka varbūt arī pie melna negribu grafīta diskus. Standarta sudraba krāsā kaut kā izteiksmīgāk izskatās. Eh, ja Gustava vecie diski vēl būtu tajā pašā vecajā krāsā un varētu piemērīt. :)

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 7:04 pm
by KoreFun
Vai tad T25 arī nāca uz 900OG?

Re: Edijs: Black Jet 9000

Posted: Wed Aug 07, 2013 9:33 pm
by edijs
Vai tad es rakstīju 900OG? :P