Stāsta objekts ir 9-5 MY1998 tumši zils (izskatās tāds pats embassy blue kā mans c900!) sedans ar 2.0t AT, uz pulksteņa nepilni 275k km, tumšas ādas salons (labi saglabājies), viss kā parastam pirmo gadu 9-5, izņemot divas lietas - nav ACC, bet AC ar grozāmiem kloķīšiem un apsildāms aizmugurējais dīvāns
Nomināli tas ir pats jaudīgākais auto, kāds man piederējis - veseli 150zs!
Kā es pie tā tiku? Daudzi jau pamanīja, ka es jau kādu laiku ošņājos ap ģimenes universāļiem, domājot par otru ikdienas auto ģimenē, jo sieva atgriezās darbā un sāka katru dienu braukt ar traktoru, bet man atlika spīdzināt c900 pa šo Bedrogradu. Koncepti man mainījās no līzētiem auto pa 10k EUR, puslīzētiem pa 5-6k EUR, līdz 1-1,5k cash drotiem
Tā kā biznesa nākotne ir miglā tīta, domu par 10k EUR vērtu auto atmetu ātri. Izbraucos ar pāris Saabiem, tai skaitā 9-3sc 1.9TiD, tad veselu kaudzi BMW e39 Touring - gan 520d, gan 525d, gan 530d, gan ar MT, gan AT un biju ļoti tuvu tam, lai kļūtu par īpašnieku 530d MT '03 Individual - nu ļoti patika man tas auto, bet tad pēc dažu dienu pauzes un pīpēšanas man nāca apskaidrība, ka 530d ekspluatācija nebūs savienojama ar ģimenes vidēja un ilgtermiņa mērķiem.
Tādēļ nolaidos uz zemes un skatījos kaut ko braucamu pa 1,5k EUR. Izčekoju vairākas Mazda 323 pēdējo gadu, viena pat bija tīri ņemama, bet kaut kā negribējās tajā sievu sēdināt, pat tikai pa pilsētu braucot - konservu bundža kārtīga
Apsvēru arī pirmās paaudzes Focus, Civic, Almera utml. kompaktos benzīnauto. Bet tad kādu dienu pagājušajā nedēļā, kad iebraucu ARTEH parunāties par zaļo bijušo edija 9k, Armands tā starp citu izmeta - negribi 9-5 pa 1000 EUR? - esot dzīvs auto, virsbūve laba un ķēdes izstiepums OK. Mana atbilde, protams, bija - kā tad! 9-5 pa 1000 EUR
Bet tad šodien atskanēja Armanda zvans ar piedāvājumu auto apskatīt. Aizbraucu, skatos - parasts pirmo gadu 9-5, parastā zilā krāsā, 15" ripuļi, rūsu gan nekur tā nevarēja manīt (to gan es tomēr pēc cītīgākas apskates atradu nedaudz durvju apakšās
), salonā - palietots, bet labi saglabājies gandrīz viss - sēdekļiem šajos gados laikam tiešām izmantoja kvalitatīvu, biezu ādu, šādi tādi sīkumi jāsalabo, jāsatīra un būs labi! Tad es sāku braukt - nu baigi sakarīgi likās, AT pārslēdzas nemanāmi, bez rāvieniem, sporta režīmā auto pat šķiet tīri jestrs
AC strādā, pūš aukstu gaisu, TA ir līdz 09.2016., turklāt komplektā nāk jumta šķērsstieņi. Pēc īsām pārdomām ar konsultācijas ar Šamaņiem par to, kas varētu noiet greizi un cik tas maksās, tika pieņemts ātrs lēmums - jāņem! Jo pārējie auto, ar kuriem biju braucis šajās naudiņās, bija tālu no šī eksemplāra
Ielikšu vēl kādas bildes vēlāk ieskatam. Plāni - galvenais darīt visu tā, lai auto ripo
Laiks rādīs, cik prātīgs šis solis ir bijis
Bet man patīk
Pat negribās to sievai dot