9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Neticamais ir noticis - manas ģimenes autoparkam ir pievienojies 9-5
Last edited by lawyer on Wed Sep 30, 2015 11:17 am, edited 1 time in total.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
sadzeeries esi?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Neticami labs piedāvājums bija un tiešām vēl braucams aparāts par to cenu, vai arī tagad varam sagaidīt daudz kritikas 9-5 modeļa virzienā?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Da nē, lawyer tagad stāstīs, cik viss ir čotka. Neies tak blamēties un stāstīt, ka viss lūzt un neiet.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Nu un kaut ko sīkāk?
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Stāsta objekts ir 9-5 MY1998 tumši zils (izskatās tāds pats embassy blue kā mans c900!) sedans ar 2.0t AT, uz pulksteņa nepilni 275k km, tumšas ādas salons (labi saglabājies), viss kā parastam pirmo gadu 9-5, izņemot divas lietas - nav ACC, bet AC ar grozāmiem kloķīšiem un apsildāms aizmugurējais dīvāns Nomināli tas ir pats jaudīgākais auto, kāds man piederējis - veseli 150zs!
Kā es pie tā tiku? Daudzi jau pamanīja, ka es jau kādu laiku ošņājos ap ģimenes universāļiem, domājot par otru ikdienas auto ģimenē, jo sieva atgriezās darbā un sāka katru dienu braukt ar traktoru, bet man atlika spīdzināt c900 pa šo Bedrogradu. Koncepti man mainījās no līzētiem auto pa 10k EUR, puslīzētiem pa 5-6k EUR, līdz 1-1,5k cash drotiem Tā kā biznesa nākotne ir miglā tīta, domu par 10k EUR vērtu auto atmetu ātri. Izbraucos ar pāris Saabiem, tai skaitā 9-3sc 1.9TiD, tad veselu kaudzi BMW e39 Touring - gan 520d, gan 525d, gan 530d, gan ar MT, gan AT un biju ļoti tuvu tam, lai kļūtu par īpašnieku 530d MT '03 Individual - nu ļoti patika man tas auto, bet tad pēc dažu dienu pauzes un pīpēšanas man nāca apskaidrība, ka 530d ekspluatācija nebūs savienojama ar ģimenes vidēja un ilgtermiņa mērķiem.
Tādēļ nolaidos uz zemes un skatījos kaut ko braucamu pa 1,5k EUR. Izčekoju vairākas Mazda 323 pēdējo gadu, viena pat bija tīri ņemama, bet kaut kā negribējās tajā sievu sēdināt, pat tikai pa pilsētu braucot - konservu bundža kārtīga Apsvēru arī pirmās paaudzes Focus, Civic, Almera utml. kompaktos benzīnauto. Bet tad kādu dienu pagājušajā nedēļā, kad iebraucu ARTEH parunāties par zaļo bijušo edija 9k, Armands tā starp citu izmeta - negribi 9-5 pa 1000 EUR? - esot dzīvs auto, virsbūve laba un ķēdes izstiepums OK. Mana atbilde, protams, bija - kā tad! 9-5 pa 1000 EUR
Bet tad šodien atskanēja Armanda zvans ar piedāvājumu auto apskatīt. Aizbraucu, skatos - parasts pirmo gadu 9-5, parastā zilā krāsā, 15" ripuļi, rūsu gan nekur tā nevarēja manīt (to gan es tomēr pēc cītīgākas apskates atradu nedaudz durvju apakšās ), salonā - palietots, bet labi saglabājies gandrīz viss - sēdekļiem šajos gados laikam tiešām izmantoja kvalitatīvu, biezu ādu, šādi tādi sīkumi jāsalabo, jāsatīra un būs labi! Tad es sāku braukt - nu baigi sakarīgi likās, AT pārslēdzas nemanāmi, bez rāvieniem, sporta režīmā auto pat šķiet tīri jestrs AC strādā, pūš aukstu gaisu, TA ir līdz 09.2016., turklāt komplektā nāk jumta šķērsstieņi. Pēc īsām pārdomām ar konsultācijas ar Šamaņiem par to, kas varētu noiet greizi un cik tas maksās, tika pieņemts ātrs lēmums - jāņem! Jo pārējie auto, ar kuriem biju braucis šajās naudiņās, bija tālu no šī eksemplāra
Ielikšu vēl kādas bildes vēlāk ieskatam. Plāni - galvenais darīt visu tā, lai auto ripo
Laiks rādīs, cik prātīgs šis solis ir bijis Bet man patīk Pat negribās to sievai dot
Kā es pie tā tiku? Daudzi jau pamanīja, ka es jau kādu laiku ošņājos ap ģimenes universāļiem, domājot par otru ikdienas auto ģimenē, jo sieva atgriezās darbā un sāka katru dienu braukt ar traktoru, bet man atlika spīdzināt c900 pa šo Bedrogradu. Koncepti man mainījās no līzētiem auto pa 10k EUR, puslīzētiem pa 5-6k EUR, līdz 1-1,5k cash drotiem Tā kā biznesa nākotne ir miglā tīta, domu par 10k EUR vērtu auto atmetu ātri. Izbraucos ar pāris Saabiem, tai skaitā 9-3sc 1.9TiD, tad veselu kaudzi BMW e39 Touring - gan 520d, gan 525d, gan 530d, gan ar MT, gan AT un biju ļoti tuvu tam, lai kļūtu par īpašnieku 530d MT '03 Individual - nu ļoti patika man tas auto, bet tad pēc dažu dienu pauzes un pīpēšanas man nāca apskaidrība, ka 530d ekspluatācija nebūs savienojama ar ģimenes vidēja un ilgtermiņa mērķiem.
Tādēļ nolaidos uz zemes un skatījos kaut ko braucamu pa 1,5k EUR. Izčekoju vairākas Mazda 323 pēdējo gadu, viena pat bija tīri ņemama, bet kaut kā negribējās tajā sievu sēdināt, pat tikai pa pilsētu braucot - konservu bundža kārtīga Apsvēru arī pirmās paaudzes Focus, Civic, Almera utml. kompaktos benzīnauto. Bet tad kādu dienu pagājušajā nedēļā, kad iebraucu ARTEH parunāties par zaļo bijušo edija 9k, Armands tā starp citu izmeta - negribi 9-5 pa 1000 EUR? - esot dzīvs auto, virsbūve laba un ķēdes izstiepums OK. Mana atbilde, protams, bija - kā tad! 9-5 pa 1000 EUR
Bet tad šodien atskanēja Armanda zvans ar piedāvājumu auto apskatīt. Aizbraucu, skatos - parasts pirmo gadu 9-5, parastā zilā krāsā, 15" ripuļi, rūsu gan nekur tā nevarēja manīt (to gan es tomēr pēc cītīgākas apskates atradu nedaudz durvju apakšās ), salonā - palietots, bet labi saglabājies gandrīz viss - sēdekļiem šajos gados laikam tiešām izmantoja kvalitatīvu, biezu ādu, šādi tādi sīkumi jāsalabo, jāsatīra un būs labi! Tad es sāku braukt - nu baigi sakarīgi likās, AT pārslēdzas nemanāmi, bez rāvieniem, sporta režīmā auto pat šķiet tīri jestrs AC strādā, pūš aukstu gaisu, TA ir līdz 09.2016., turklāt komplektā nāk jumta šķērsstieņi. Pēc īsām pārdomām ar konsultācijas ar Šamaņiem par to, kas varētu noiet greizi un cik tas maksās, tika pieņemts ātrs lēmums - jāņem! Jo pārējie auto, ar kuriem biju braucis šajās naudiņās, bija tālu no šī eksemplāra
Ielikšu vēl kādas bildes vēlāk ieskatam. Plāni - galvenais darīt visu tā, lai auto ripo
Laiks rādīs, cik prātīgs šis solis ir bijis Bet man patīk Pat negribās to sievai dot
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
2,0t!?ak vai!
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Šis 2.0t noteikti 90% gadījumu ir tikpat nasks kā Tavs 2.3T+ Turklāt, tam ir ļoti labas apakšaselmo wrote:2,0t!?ak vai!
Dažas bildes:
Last edited by lawyer on Wed Sep 30, 2015 11:19 am, edited 1 time in total.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Last edited by lawyer on Wed Sep 30, 2015 11:20 am, edited 1 time in total.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Last edited by lawyer on Wed Sep 30, 2015 11:24 am, edited 3 times in total.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Last edited by lawyer on Wed Sep 30, 2015 11:25 am, edited 1 time in total.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Šorīt parādījās arī pirmā mazā problēmiņa - vadītāja durvis negribēja atsaukties centrālās atslēgas komandām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
ooo, šofera sēdeklis gandrīz kā jauns... ilgi jau meklēju šādā stāvoklī tikai bēšā krāsā...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Tagad tik jāsagāzē?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: 9-5 '98 pa 1000 EUR - pilnīgs prāta bezvējš?!
Nemaz nezināju, ka 9-5 ir parastā kondiška.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.