• 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas
Page 1 of 1

3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Fri Apr 08, 2016 1:44 pm
by airomfly
Sumināti šīs nedēļas pēdējā darba dienā :)

Ir sakrājies vairums jautājumu vai pareizāk novērojumu, bet iespējams, tiem visiem būs vienota atbilde (tā cerās).

Tātad,
1) Ilgostoši braucot (pār pa 300km) ir vērojama tāda kā neliela raustīšanās, ja izņem no ātruma, pa riktīgam izgāzē (no miesām izdzen pašu nelabo), raustīšanās uz laiku pazūd;
2) mazpilsētas režīmā, kad pie luksoforiem brauc agresīvāk, gadās, ka piestājot pie kāda krustojuma kādu sekundi saglabājas augsti apgriezieni (akseleratora pedālis atlaists);
3) Dažkārt (ļooti reti) ir problēma ar startēšanu - griež, bet ne vella negrib iedarbināties, bet griezti griež visai raiti. Šo tā kā gribētu norakstīt uz akumulatoru kuram 72Ah.

Kas ir novērots - pieslēgts pie kompa šams rāda, ka ieplūstošā gaisa temperatūra (dzinējs auksts, visu nakti nostāvējis 18 grādos) uzrādās +70 grādi(?), kas nebūt nešķiet nomāli.
Ir palielinājis degvielas patēriņš par 1 līdz 2 litriem.
Ik pa laikam izteikta dūmošana.
Pēc necilām skaņām (ne patstāvīgi, bet ik pa laikam dzirdama švikstoņa), ka tiek ielaists par lielu spiediens, varbūt, spiediena regulātora devējs gļukot, vai jātiecas uz sūkni.

Vai tomēr, visas kļūdas izsauc ieplūstošās gaisa temperatūras dačiks(?) :?

Auto dati:
SAAB 9-5 2004.gads, 3.0TiD 177Zs

Veiksmīgu nedēļas nogali vēlot

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Fri Apr 08, 2016 4:49 pm
by lawyer
Kļūdas nekādas neparādās?

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Fri Apr 08, 2016 6:35 pm
by elmo
Negribu biedēt, bet tas taču ir Isuzu problēmdīzelis!

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Fri Apr 08, 2016 6:36 pm
by Roberts
lawyer wrote:Kļūdas nekādas neparādās?
Kluda ir 3.0 TID :mrgreen:

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 09, 2016 5:16 pm
by airomfly
lawyer wrote:Kļūdas nekādas neparādās?

Bija divas kļūdas, bet tās saistītas ar gravitijiem (Xenonu augstuma regulātoriem), nekas cits nebija.

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 09, 2016 7:31 pm
by lawyer
Zinātāji parasti bēg no 3.0TiD kā no mēra :geek:

Bet aprakstītās problēmas nu gluži nāvīgas neizskatās - gan jau ARTEH vai kāds labs dīzeļu speciālists spēs tikt galā :think:

Jāsāk droši vien ar vakuumtrubām, EGR sistēmu, ieplūdi, sprauslām :think:

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 09, 2016 7:51 pm
by airomfly
lawyer wrote:Zinātāji parasti bēg no 3.0TiD kā no mēra :geek:

Bet aprakstītās problēmas nu gluži nāvīgas neizskatās - gan jau ARTEH vai kāds labs dīzeļu speciālists spēs tikt galā :think:

Jāsāk droši vien ar vakuumtrubām, EGR sistēmu, ieplūdi, sprauslām :think:

ArTeh'ā pērn vasaras otrajā pusē biju, nolasīja vien ar kļūdu par gravitijiem un nomainīja gaisa filtru, kas pēc komentāriem nebija katastrofāls (visu daru laicīgi).
Hmm, bet par vakuma trubā būs jāpieverš uzmanība.

Bet, kas tās par atplūdes trubelēm, tās kādas degvielas trubeles, jo par nesekmīgu startēšanu (izgriež kaut tukšu aķīti, bet nepielec) bija ieteikts apčekot atplūds trubeles un cik norptatu - esot bijis rezultāts.

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 09, 2016 9:43 pm
by Wilsons
Ātrāk tiec vaļā no tā 3.0 tid mēsla .. Tik neveiksīgs motors reti kam ir ... Protams būs grūti kādam notirgot ...

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Fri Apr 15, 2016 12:46 pm
by Rencha
Man šitas ar interesē tieši tādi paši simptomi!!!!

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 16, 2016 12:47 am
by naidzels
Es īsti neizprotu, kāpēc tāds motors ir labs un tāds ir slikts?
Vai no rūpnīcas viņi jau nāk brāķi? Ja jau motoru uztur kārtībā, problēmām nevajadzētu būt.
Ja jau pērk mašīnu, tad pērk uz ilgāku laiku. Ja pērk lietotu, tad pašsaprotami, ka motoram VAJAG taisīt kapitālo remontu, jo nekad nevar zināt kādā kārtībā iepriekšējais saimnieks motoru ir uzturējis.

Bet Latvijā laikam ir tāda domāšana - ai, nopirkšu uz diviem gadiem, tad jau varu ieekonomēt nedaudz uz apkopes izmaksām, pārdošu un nopirkšu jaunu. Tad nākamais nopērk ar tādu pašu domāšanu uz diviem gadiem. Un trešajam sākas problēmas, līdz ar to ir slikta pieredze un tad internetā nonāk ziņas, kādus motorus nevajadzētu pirkt.
Protams, dīzeļus jau pirmām kārtām pērk, lai varētu ieekonomēt. Un kāpēc gan apstāties pie degvielas ieekonomēšanas?

Un vispār, Latvijā mašīnu pārdošana ir aizgājusi ļoti tālu no reālās cenas. Tēvs šodien brauca izlūkot jaunu mašīnu. Protams, pirms tam izstudējot ss.lv. Bet tur lielākā daļa (vismaz vairāk par 50%) sludinājumu ir no autoplačiem. Tas nozīmē, ka autoplači uzliek vismaz 10-20% uzcenojumu. Un ja kāds privātais grib pārdot savu mašīnu, vispirms ieies ss.lv apskatīt, cik tad ir vidējā cena, ko prasīt. Un tad viņš nodomā - kāpēc gan man prasīt mazāk, nekā lielākajai daļai mašīnu?

Bet paskatot, piemēram, Zviedru pārdošanas sludinājumus, lielākā daļa pārdevēju ir privātie, līdz ar to mašīnu cenas tur ir DAUDZ tuvāk reālajai.

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 16, 2016 11:37 am
by Silver
naidzels wrote:Es īsti neizprotu, kāpēc tāds motors ir labs un tāds ir slikts?
Vai no rūpnīcas viņi jau nāk brāķi? Ja jau motoru uztur kārtībā, problēmām nevajadzētu būt.
Ja jau pērk mašīnu, tad pērk uz ilgāku laiku. Ja pērk lietotu, tad pašsaprotami, ka motoram VAJAG taisīt kapitālo remontu, jo nekad nevar zināt kādā kārtībā iepriekšējais saimnieks motoru ir uzturējis.

Bet Latvijā laikam ir tāda domāšana - ai, nopirkšu uz diviem gadiem, tad jau varu ieekonomēt nedaudz uz apkopes izmaksām, pārdošu un nopirkšu jaunu. Tad nākamais nopērk ar tādu pašu domāšanu uz diviem gadiem. Un trešajam sākas problēmas, līdz ar to ir slikta pieredze un tad internetā nonāk ziņas, kādus motorus nevajadzētu pirkt.
Protams, dīzeļus jau pirmām kārtām pērk, lai varētu ieekonomēt. Un kāpēc gan apstāties pie degvielas ieekonomēšanas?

Un vispār, Latvijā mašīnu pārdošana ir aizgājusi ļoti tālu no reālās cenas. Tēvs šodien brauca izlūkot jaunu mašīnu. Protams, pirms tam izstudējot ss.lv. Bet tur lielākā daļa (vismaz vairāk par 50%) sludinājumu ir no autoplačiem. Tas nozīmē, ka autoplači uzliek vismaz 10-20% uzcenojumu. Un ja kāds privātais grib pārdot savu mašīnu, vispirms ieies ss.lv apskatīt, cik tad ir vidējā cena, ko prasīt. Un tad viņš nodomā - kāpēc gan man prasīt mazāk, nekā lielākajai daļai mašīnu?

Bet paskatot, piemēram, Zviedru pārdošanas sludinājumus, lielākā daļa pārdevēju ir privātie, līdz ar to mašīnu cenas tur ir DAUDZ tuvāk reālajai.
Kā var noteikt REĀLU pārdošanas cenu? :twisted:

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 16, 2016 1:59 pm
by Wilsons
naidzels wrote:Es īsti neizprotu, kāpēc tāds motors ir labs un tāds ir slikts?
Vai no rūpnīcas viņi jau nāk brāķi? Ja jau motoru uztur kārtībā, problēmām nevajadzētu būt.
Ja jau pērk mašīnu, tad pērk uz ilgāku laiku. Ja pērk lietotu, tad pašsaprotami, ka motoram VAJAG taisīt kapitālo remontu, jo nekad nevar zināt kādā kārtībā iepriekšējais saimnieks motoru ir uzturējis.

Bet Latvijā laikam ir tāda domāšana - ai, nopirkšu uz diviem gadiem, tad jau varu ieekonomēt nedaudz uz apkopes izmaksām, pārdošu un nopirkšu jaunu. Tad nākamais nopērk ar tādu pašu domāšanu uz diviem gadiem. Un trešajam sākas problēmas, līdz ar to ir slikta pieredze un tad internetā nonāk ziņas, kādus motorus nevajadzētu pirkt.
Protams, dīzeļus jau pirmām kārtām pērk, lai varētu ieekonomēt. Un kāpēc gan apstāties pie degvielas ieekonomēšanas?

Un vispār, Latvijā mašīnu pārdošana ir aizgājusi ļoti tālu no reālās cenas. Tēvs šodien brauca izlūkot jaunu mašīnu. Protams, pirms tam izstudējot ss.lv. Bet tur lielākā daļa (vismaz vairāk par 50%) sludinājumu ir no autoplačiem. Tas nozīmē, ka autoplači uzliek vismaz 10-20% uzcenojumu. Un ja kāds privātais grib pārdot savu mašīnu, vispirms ieies ss.lv apskatīt, cik tad ir vidējā cena, ko prasīt. Un tad viņš nodomā - kāpēc gan man prasīt mazāk, nekā lielākajai daļai mašīnu?

Bet paskatot, piemēram, Zviedru pārdošanas sludinājumus, lielākā daļa pārdevēju ir privātie, līdz ar to mašīnu cenas tur ir DAUDZ tuvāk reālajai.
Šo 3.0 tdi izsusu motora uzbūve ir nekam nederīga . Ok vecais isuzu dizelis ir labs , piemeram dzipam .. Bet sitie como rail ir pēdējie mēsli .. Alumīnija čaulas kūst kā stikls , atvelc līdz 200 km/h redzēsi kā tas notiek ...

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 16, 2016 10:27 pm
by Rencha
Sodien braucot noslapa, kameer nenodzesa sito:
P0380
P0148 Fuel delivery error Pielaist nevareja, pielaidu, dumo un loti nevienmerigi straada un apgriezienu turas ap 1tukst, nepagaja ne min noslapa un atkal ta pati kluda. Nav skaidrs ar ko saakt!! varbuut kadam ir varianti par to p0148

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Sat Apr 16, 2016 11:15 pm
by lawyer
naidzels wrote:Es īsti neizprotu, kāpēc tāds motors ir labs un tāds ir slikts?
Vai no rūpnīcas viņi jau nāk brāķi? Ja jau motoru uztur kārtībā, problēmām nevajadzētu būt.
Ja jau pērk mašīnu, tad pērk uz ilgāku laiku. Ja pērk lietotu, tad pašsaprotami, ka motoram VAJAG taisīt kapitālo remontu, jo nekad nevar zināt kādā kārtībā iepriekšējais saimnieks motoru ir uzturējis.

Bet Latvijā laikam ir tāda domāšana - ai, nopirkšu uz diviem gadiem, tad jau varu ieekonomēt nedaudz uz apkopes izmaksām, pārdošu un nopirkšu jaunu. Tad nākamais nopērk ar tādu pašu domāšanu uz diviem gadiem. Un trešajam sākas problēmas, līdz ar to ir slikta pieredze un tad internetā nonāk ziņas, kādus motorus nevajadzētu pirkt.
Protams, dīzeļus jau pirmām kārtām pērk, lai varētu ieekonomēt. Un kāpēc gan apstāties pie degvielas ieekonomēšanas?

Un vispār, Latvijā mašīnu pārdošana ir aizgājusi ļoti tālu no reālās cenas. Tēvs šodien brauca izlūkot jaunu mašīnu. Protams, pirms tam izstudējot ss.lv. Bet tur lielākā daļa (vismaz vairāk par 50%) sludinājumu ir no autoplačiem. Tas nozīmē, ka autoplači uzliek vismaz 10-20% uzcenojumu. Un ja kāds privātais grib pārdot savu mašīnu, vispirms ieies ss.lv apskatīt, cik tad ir vidējā cena, ko prasīt. Un tad viņš nodomā - kāpēc gan man prasīt mazāk, nekā lielākajai daļai mašīnu?

Bet paskatot, piemēram, Zviedru pārdošanas sludinājumus, lielākā daļa pārdevēju ir privātie, līdz ar to mašīnu cenas tur ir DAUDZ tuvāk reālajai.
Nu, kapitālo remontu dzinējam nu gluži nebūtu jātaisa pa katriem 5 gadiem vai 200k km :wink:

Un ko Tu vispār domā ar kapitālo remontu? :roll: Turbīnas remonts arī Tavuprāt ir "kapitāls" remonts? :roll:

Es ar savu traktoru braucu jau 10-gadu un nekāds kapitālais remonts dzinējam nav bijis vajadzīgs :roll: Un cerams arī nebūs vajadzīgs :shifty: Ja būs vajadzīgs - tad tolmets :snooty:

Re: 3.0TiD raustīšanās, palielināts degvielas patēriņš, startēšanas problēmas

Posted: Thu May 05, 2016 3:39 pm
by airomfly
Sveiciens... Nolēmu uzrakstīts pēc, cerams, defekta novēršanas un jau pāris dienas testa...

Biju aizbraucis piekompjuterizēt, vietējie iesaka vienu onku kā labu kompjuterizētāju - nebūs zaudēts, aizdevos. Ieplūdes temperatūru saka, ka paliela, bet varbūt tā ar vajagot būt, tomēr tanī vietā karsts, bet pārējo neko nesaskatīja, teica, ka pārkinga sensors nobrucis un gravitijs - nekas jauns, bet nu labi. Nobeigumā sacīja, ka esot saklausījis ne visai patīkamu troksni, komentēja, ka tas varētu būt kaut kāds spiediena kontrolieris (pat nav ne jausmas, kas tas ir, ko gremo), bet teica, kamēr baigi netraucē, lai lieki nesatraucoties ar kaut kādām maiņām, jautājot par sūkni - itkā sacīja, ka varbūt, bet nu vairāk lika uz to, ka tam nav ne vainas.
Bet pasacīja arī ko labu, proti, ka akumulators ir krietni par mazu (man ir 74 vai 75Ah), vajadzētu krietni ietilpīgāku. Šim apgalvojumam par akumulatoru piekrītu, jo pēc uzlādes ar startēšanu nav problēmu (vismaz 2 - 3 nedēļas, atkarīgs no pārbrauciena garuma).

Viendien tiku izņēmis gaisa ieplūdes kontrolieri (sensoru) pārbaudīju uz reālu pretestību - viss čikiniekā, atbilst pretestībai attiecībā uz temperatūru līknei. Tad tas naf vainīgs.

Citdien nodomāju pacelt nost motora aizsargplastmasu (augšējo plastmasas vāku), papētīju visus štekerīšus, jo viens izteica domu par nestrādājošu forsunku, nodomāju, varbūt, kāds štekeris nav pienācīgi sakonektēts, jo problēma nav izteikta vienmēr. Un tad urrāā - viens štekerītis tāds pusuzlicies (ausis nolaustas - nav uz kā fiksēties), riktīgi satjūningoju ar savilcēm, lai tik turas... otrā dienā braucu - ohoohooo - kā ar svešu auto, nu jau ir nobrauktas pāris dienās - vienkārši IDEĀLI, nekādu problēmu un arī degvielas patēriņš ir spēcīgi krities, i melnu dūmu tikpat kā ne, raustīšanās nav un jaudas zudumu ar nav :)
Papētīju pēc datorizētās grāmatas - minētais vaininieks štekeris bija EGR augšpusē (tur ir divi, viens biki zemāk, man bija, laikam, augšējais).

Nezinu cik ilgi vai kā, bet nu šobrīd viss ir čikieniekā :)

Lai veicas