Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Posted: Sat Apr 23, 2016 9:00 pm
Nu beidzot saņēmos un esmu gatavs dalīties ar sava auto aprakstu,darbiem un plāniem. Tātad šis auto tika nopirkts 2012 gada pavasarī. Pirku faktiski neskatoties tehnisko stāvokli,jo tāpat zinu ,ka atrastu kur iebakstīt(tomēr odometrā 405000) un tad man nebūtu intereses! Pēc pirmā testdraiva sapratu,ka auto ir mironis(iepriekšējais bija audi s4 295hp). Pāris dienas mani mocīja problēmu risināšana līdz nonācu lidz pirmajam katalizatoram. Ak jel,tas bij sakusis vienā gabalā. Turbīnai izrādījās arī beigas. Pēc šo lietu nomaiņas parādījās gaisma tuneļa beigās ātri vien. Sāku gatavoties ķēdes maiņai. Tika iepirkts komplekts un nu jau rudenī tika nomainīta ķēde. Gāja gadi un traumētā aizmugurējā arka parādīja riktīgu ruslanu. Rezultāts -
Tad tika veiksmīgi nokrāsots aizm.sāns , bampers,bagāžnieka vāks un jumts. Par cik tas viss atšķīrās no padegušas krāsas,ķēros klāt pulierim. Nepulēts stūris un pulēts
Pienāca vasara un atvaļinājumu laiks. Devos uz DE veikt pāris darbus bmw izstādei Frankfurtē. Tur bija jautri un karsti,bet pa to laiku Saabs veldzējās Lv . Pāris bildes no De
Auto koncerna izstāde noritēja veiksmīgi(griesti nenokrita ) un tad sagaidot sev tīkamu noskaņojumu ,ķēros klāt Saab ražojumam. Plāns - galvu nost,slīpēt,vārstus iesēdināt dziļāk un palielināt atstarpes,nomainīt blivslegus,lai nemet dūmu no rītiem un protams uzlikt līdzi atvesto 19t turbo. Darbi noritēja labi un esmu apmierināts
Nākošais solis - izplūdes sistēmas rebuild un nevienam vairs nav noslēpums ,ka pēc tam tika radīts arī 3 collu downpipe
Visām lietām no pašiem sākumiem ir tieksme uz elektronikas fīčām. Sākumā tika uzbūvēta atsevišķa iekārta priekš follow me home. Ieslēdzas miglas lukturi uz noteiktu laiku aizslēdzot/atslēdzot auto ar pulti. Pēc tam apnika ka nav komforta bloka ,lai tiktu aizvērti logi apsardzes režīmā. Ebaja tika pasūtīts universāls kontrolieris un neliela čakarēšanās ap vadiem - rezultātā esmu apmierināts. Tad tika izdomāts,ka jābūvē tā saucamās carnical lamp mode. Migliniekos tika ieliktas papildus spuldzes , uzlodēts vadības modulis un viss forši. Princips - ieslēdzot pagrieziena rādītāju konkrētajā pusē iedegas papildus spuldze,kas migliniekā un izgaismo ceļa malu. Pēc izslēgšanas-lēnām nodziest. Tam visam klāt piejūgts tumsas sensors,lai diennakts gaišajā laikā sistēma nedarbojās. Kad bija apnicis ziemas laikā saldēt pakaļu uz ādas sēžamajiem , tika nolemts mainīt signalizāciju. Ņēmu lodāmuru rokā un tika uzstādīta jaunās paaudzes peidžerniece ar tālvadības iedarbināšanas funkciju. Mati sirmi,kājas notirpušas,smadzenes auzās pa 16h no vienas vietas . Nu un pēdējais ko darīju ar elektroniku - iebūvēts bluetooth magnetolā ar vadību no mağa priekšas. Kopumā auto tagad izskatās šāds
Kāds bij 4 gadus atpakaļ? Sliktāks. Uz sitiena bildes nav,bet ar laiku gan atradīšu. Nu un beidzot par cik šodien ir lielās talkas diena,tad arī es to velti nezaudēju . Nedomājiet,ka gāju tīrīt pagalmu(tur tāpat tīrs),bet gan sāku būvēt šo
Atlicis pa brīvu laiku izfrēzēt pāris caurumus,piemetināt pāris detaļas,noslīpēt un nopulēt,un protams uzlikt. Kaut kā tā! Penters gan man sanāca- tēma lasītājiem uz 30 min
. Tika atrasts donors un ņemot palīgā speciālistu , caurums pārvērtās vienā veselā gabalā
Tam visam pa vidu tika izdomāts,ka jābūvē kleita aizmugures bamperam
Starplaikā tika piedāvāts iegādāties r19 hrometus ripuļus - īsti nepatika un arkās noteikti ķertu Tad tika veiksmīgi nokrāsots aizm.sāns , bampers,bagāžnieka vāks un jumts. Par cik tas viss atšķīrās no padegušas krāsas,ķēros klāt pulierim. Nepulēts stūris un pulēts
Pienāca vasara un atvaļinājumu laiks. Devos uz DE veikt pāris darbus bmw izstādei Frankfurtē. Tur bija jautri un karsti,bet pa to laiku Saabs veldzējās Lv . Pāris bildes no De
Auto koncerna izstāde noritēja veiksmīgi(griesti nenokrita ) un tad sagaidot sev tīkamu noskaņojumu ,ķēros klāt Saab ražojumam. Plāns - galvu nost,slīpēt,vārstus iesēdināt dziļāk un palielināt atstarpes,nomainīt blivslegus,lai nemet dūmu no rītiem un protams uzlikt līdzi atvesto 19t turbo. Darbi noritēja labi un esmu apmierināts
Nākošais solis - izplūdes sistēmas rebuild un nevienam vairs nav noslēpums ,ka pēc tam tika radīts arī 3 collu downpipe
Visām lietām no pašiem sākumiem ir tieksme uz elektronikas fīčām. Sākumā tika uzbūvēta atsevišķa iekārta priekš follow me home. Ieslēdzas miglas lukturi uz noteiktu laiku aizslēdzot/atslēdzot auto ar pulti. Pēc tam apnika ka nav komforta bloka ,lai tiktu aizvērti logi apsardzes režīmā. Ebaja tika pasūtīts universāls kontrolieris un neliela čakarēšanās ap vadiem - rezultātā esmu apmierināts. Tad tika izdomāts,ka jābūvē tā saucamās carnical lamp mode. Migliniekos tika ieliktas papildus spuldzes , uzlodēts vadības modulis un viss forši. Princips - ieslēdzot pagrieziena rādītāju konkrētajā pusē iedegas papildus spuldze,kas migliniekā un izgaismo ceļa malu. Pēc izslēgšanas-lēnām nodziest. Tam visam klāt piejūgts tumsas sensors,lai diennakts gaišajā laikā sistēma nedarbojās. Kad bija apnicis ziemas laikā saldēt pakaļu uz ādas sēžamajiem , tika nolemts mainīt signalizāciju. Ņēmu lodāmuru rokā un tika uzstādīta jaunās paaudzes peidžerniece ar tālvadības iedarbināšanas funkciju. Mati sirmi,kājas notirpušas,smadzenes auzās pa 16h no vienas vietas . Nu un pēdējais ko darīju ar elektroniku - iebūvēts bluetooth magnetolā ar vadību no mağa priekšas. Kopumā auto tagad izskatās šāds
Kāds bij 4 gadus atpakaļ? Sliktāks. Uz sitiena bildes nav,bet ar laiku gan atradīšu. Nu un beidzot par cik šodien ir lielās talkas diena,tad arī es to velti nezaudēju . Nedomājiet,ka gāju tīrīt pagalmu(tur tāpat tīrs),bet gan sāku būvēt šo
Atlicis pa brīvu laiku izfrēzēt pāris caurumus,piemetināt pāris detaļas,noslīpēt un nopulēt,un protams uzlikt. Kaut kā tā! Penters gan man sanāca- tēma lasītājiem uz 30 min