Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Nu beidzot saņēmos un esmu gatavs dalīties ar sava auto aprakstu,darbiem un plāniem. Tātad šis auto tika nopirkts 2012 gada pavasarī. Pirku faktiski neskatoties tehnisko stāvokli,jo tāpat zinu ,ka atrastu kur iebakstīt(tomēr odometrā 405000) un tad man nebūtu intereses! Pēc pirmā testdraiva sapratu,ka auto ir mironis(iepriekšējais bija audi s4 295hp). Pāris dienas mani mocīja problēmu risināšana līdz nonācu lidz pirmajam katalizatoram. Ak jel,tas bij sakusis vienā gabalā. Turbīnai izrādījās arī beigas. Pēc šo lietu nomaiņas parādījās gaisma tuneļa beigās ātri vien. Sāku gatavoties ķēdes maiņai. Tika iepirkts komplekts un nu jau rudenī tika nomainīta ķēde. Gāja gadi un traumētā aizmugurējā arka parādīja riktīgu ruslanu. Rezultāts -
Tad tika veiksmīgi nokrāsots aizm.sāns , bampers,bagāžnieka vāks un jumts. Par cik tas viss atšķīrās no padegušas krāsas,ķēros klāt pulierim. Nepulēts stūris un pulēts
Pienāca vasara un atvaļinājumu laiks. Devos uz DE veikt pāris darbus bmw izstādei Frankfurtē. Tur bija jautri un karsti,bet pa to laiku Saabs veldzējās Lv . Pāris bildes no De
Auto koncerna izstāde noritēja veiksmīgi(griesti nenokrita ) un tad sagaidot sev tīkamu noskaņojumu ,ķēros klāt Saab ražojumam. Plāns - galvu nost,slīpēt,vārstus iesēdināt dziļāk un palielināt atstarpes,nomainīt blivslegus,lai nemet dūmu no rītiem un protams uzlikt līdzi atvesto 19t turbo. Darbi noritēja labi un esmu apmierināts
Nākošais solis - izplūdes sistēmas rebuild un nevienam vairs nav noslēpums ,ka pēc tam tika radīts arī 3 collu downpipe
Visām lietām no pašiem sākumiem ir tieksme uz elektronikas fīčām. Sākumā tika uzbūvēta atsevišķa iekārta priekš follow me home. Ieslēdzas miglas lukturi uz noteiktu laiku aizslēdzot/atslēdzot auto ar pulti. Pēc tam apnika ka nav komforta bloka ,lai tiktu aizvērti logi apsardzes režīmā. Ebaja tika pasūtīts universāls kontrolieris un neliela čakarēšanās ap vadiem - rezultātā esmu apmierināts. Tad tika izdomāts,ka jābūvē tā saucamās carnical lamp mode. Migliniekos tika ieliktas papildus spuldzes , uzlodēts vadības modulis un viss forši. Princips - ieslēdzot pagrieziena rādītāju konkrētajā pusē iedegas papildus spuldze,kas migliniekā un izgaismo ceļa malu. Pēc izslēgšanas-lēnām nodziest. Tam visam klāt piejūgts tumsas sensors,lai diennakts gaišajā laikā sistēma nedarbojās. Kad bija apnicis ziemas laikā saldēt pakaļu uz ādas sēžamajiem , tika nolemts mainīt signalizāciju. Ņēmu lodāmuru rokā un tika uzstādīta jaunās paaudzes peidžerniece ar tālvadības iedarbināšanas funkciju. Mati sirmi,kājas notirpušas,smadzenes auzās pa 16h no vienas vietas . Nu un pēdējais ko darīju ar elektroniku - iebūvēts bluetooth magnetolā ar vadību no mağa priekšas. Kopumā auto tagad izskatās šāds
Kāds bij 4 gadus atpakaļ? Sliktāks. Uz sitiena bildes nav,bet ar laiku gan atradīšu. Nu un beidzot par cik šodien ir lielās talkas diena,tad arī es to velti nezaudēju . Nedomājiet,ka gāju tīrīt pagalmu(tur tāpat tīrs),bet gan sāku būvēt šo
Atlicis pa brīvu laiku izfrēzēt pāris caurumus,piemetināt pāris detaļas,noslīpēt un nopulēt,un protams uzlikt. Kaut kā tā! Penters gan man sanāca- tēma lasītājiem uz 30 min
. Tika atrasts donors un ņemot palīgā speciālistu , caurums pārvērtās vienā veselā gabalā
Tam visam pa vidu tika izdomāts,ka jābūvē kleita aizmugures bamperam
Starplaikā tika piedāvāts iegādāties r19 hrometus ripuļus - īsti nepatika un arkās noteikti ķertu Tad tika veiksmīgi nokrāsots aizm.sāns , bampers,bagāžnieka vāks un jumts. Par cik tas viss atšķīrās no padegušas krāsas,ķēros klāt pulierim. Nepulēts stūris un pulēts
Pienāca vasara un atvaļinājumu laiks. Devos uz DE veikt pāris darbus bmw izstādei Frankfurtē. Tur bija jautri un karsti,bet pa to laiku Saabs veldzējās Lv . Pāris bildes no De
Auto koncerna izstāde noritēja veiksmīgi(griesti nenokrita ) un tad sagaidot sev tīkamu noskaņojumu ,ķēros klāt Saab ražojumam. Plāns - galvu nost,slīpēt,vārstus iesēdināt dziļāk un palielināt atstarpes,nomainīt blivslegus,lai nemet dūmu no rītiem un protams uzlikt līdzi atvesto 19t turbo. Darbi noritēja labi un esmu apmierināts
Nākošais solis - izplūdes sistēmas rebuild un nevienam vairs nav noslēpums ,ka pēc tam tika radīts arī 3 collu downpipe
Visām lietām no pašiem sākumiem ir tieksme uz elektronikas fīčām. Sākumā tika uzbūvēta atsevišķa iekārta priekš follow me home. Ieslēdzas miglas lukturi uz noteiktu laiku aizslēdzot/atslēdzot auto ar pulti. Pēc tam apnika ka nav komforta bloka ,lai tiktu aizvērti logi apsardzes režīmā. Ebaja tika pasūtīts universāls kontrolieris un neliela čakarēšanās ap vadiem - rezultātā esmu apmierināts. Tad tika izdomāts,ka jābūvē tā saucamās carnical lamp mode. Migliniekos tika ieliktas papildus spuldzes , uzlodēts vadības modulis un viss forši. Princips - ieslēdzot pagrieziena rādītāju konkrētajā pusē iedegas papildus spuldze,kas migliniekā un izgaismo ceļa malu. Pēc izslēgšanas-lēnām nodziest. Tam visam klāt piejūgts tumsas sensors,lai diennakts gaišajā laikā sistēma nedarbojās. Kad bija apnicis ziemas laikā saldēt pakaļu uz ādas sēžamajiem , tika nolemts mainīt signalizāciju. Ņēmu lodāmuru rokā un tika uzstādīta jaunās paaudzes peidžerniece ar tālvadības iedarbināšanas funkciju. Mati sirmi,kājas notirpušas,smadzenes auzās pa 16h no vienas vietas . Nu un pēdējais ko darīju ar elektroniku - iebūvēts bluetooth magnetolā ar vadību no mağa priekšas. Kopumā auto tagad izskatās šāds
Kāds bij 4 gadus atpakaļ? Sliktāks. Uz sitiena bildes nav,bet ar laiku gan atradīšu. Nu un beidzot par cik šodien ir lielās talkas diena,tad arī es to velti nezaudēju . Nedomājiet,ka gāju tīrīt pagalmu(tur tāpat tīrs),bet gan sāku būvēt šo
Atlicis pa brīvu laiku izfrēzēt pāris caurumus,piemetināt pāris detaļas,noslīpēt un nopulēt,un protams uzlikt. Kaut kā tā! Penters gan man sanāca- tēma lasītājiem uz 30 min
Last edited by hofmaks on Fri Feb 23, 2018 10:17 pm, edited 1 time in total.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Izlasīju! Interesanti!
Par to logu komforta bloku arī savulaik bija doma, bet kaut kā iztieku!
Par to logu komforta bloku arī savulaik bija doma, bet kaut kā iztieku!
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Apnicis bij visu laiku pārbaudīt vai kāds no logiem nav palicis vaļā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Un pats galvenais nav uzrakstīts, cik poniji stallī!?
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Raksts ahunais, un sadaritas lietas vēl ahunakas, man jau tie dzelzi patīk.
Iepludes kobra dikti smuka, bus ka no bodes.
Iepludes kobra dikti smuka, bus ka no bodes.
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Pakāpeniski tika nonākts lidz 3 stage. Tam visam pa vidu Jancis uzbūvēja arī launch control ,kura tiek izmantota ļoti retos gadījumos.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Pat labāka un lētāka!Vilcins wrote:Raksts ahunais, un sadaritas lietas vēl ahunakas, man jau tie dzelzi patīk.
Iepludes kobra dikti smuka, bus ka no bodes.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
~300hp +/-?hofmaks wrote:Pakāpeniski tika nonākts lidz 3 stage. Tam visam pa vidu Jancis uzbūvēja arī launch control ,kura tiek izmantota ļoti retos gadījumos.
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Laikam jau! Pareizus ciparus tik stends var parādīt,bet kur nu mums ar tādām muļķībām ņemties!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Ar pakaļu jau jūt vislabāk, vai ir labi, vai nav labi!
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Skaisti darbi sadarīti
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Opā, nu jau gandrīz svežaks.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Malacis! Labs aparāts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads
Kas tad nu?Kur komentāri par bremzēm un atļauto ātrumu!? Vai tik lawyeram nebūs uznākusi lielā mīlestība pret 9-5 opeli!?lawyer wrote:Malacis! Labs aparāts