• Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?
Page 1 of 1

Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 9:46 pm
by tranquillo
Sveiki, biedri saabisti!
Ir parādījusies no Zviedrijas iegādāties 91. gada 900 SAAB T16.
Par maniem plusiem ir uzskatāmi:
1. Aizmugures žalūzijas un mazais spoilerītis
2. Diski
3. Jaunas sēdinātās atsperes un amortizatori
4. 900 OG SAABs
5. Manuālis
6. Bloka sildītājs (vasarā it kā nevajag :mrgreen: )
Par mīnusiem:
1. Rūsa pēc bildēm skatoties durvīs (arkās izskatās vēl OK)
2. Iekarājušies griesti
3. Auduma salons
4. Virsbūves konfigurācija (tomēr labāk prasītos kupeja. Perfekti būtu cabrio, bet uztrauc fakts par mehānismu un pašu jumtu)

Principā skaidrs, ka virsbūvei, lai skaisti uztaisītu, būtu nepieciešama pilna pārkrāsošana. Vienīgais, kas mani uztrauc ir rūsa kuzavai. Durvīs izskatās diez gan pamatīga. Kuras ir īpašās vietas šiem SAABiem, lai paprasītu papildus foto un novērtētu stāvokli, jo principā nebūtu prātīgi ieguldīt naudu tehniskā stāvokļa uzlabošanai, ja kuzavs būtu pavisam bēdīgā stāvoklī.
Auto nekādā gadījumā netiktu izmantos ikdienā un lietos rudenī/ziemā, bet turēts iekštelpās
Cena par pašu dzelzi 1500 EUR

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 9:47 pm
by tranquillo
Papildus.
P.S. Armand, pēc 9-3 big brake kit upgrade supportiem aizbraukšu pakaļ nākamnedēļ

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 10:05 pm
by fimbars
Dārgi.Ja korozija, tad paskaties uz priekšējiem lonžeroniem.Vietās kur pusass iet cauri.Man domāt,ka šeit var jēdzīgākus eksemplārus dabūt pa sprātīgāku ciparu.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 10:32 pm
by ifka
Griesti ir mazaakais :)

Izskataas, ka pirms pashreizeejaas ruusas situaacijas, vienu vai varaakas reizes jau piecjubinaats.
Vismaz spriezjot peec apkraasotajaam spaarnu arku malaam un taa ka no turienes lobaas nost kraasojums + kkaads kjepsis uz mot paarsega malas vietaas kur parasti aizpuust utt. utjpr. Diezin vai bus liidzeets ar virspuseeju pielaboshanu, visticamaak jaareekjinas ar izveerstaaku atjaunoshanas projektu.

iipatneji, ka redzams interkuuleris un melnaa APC kaste, bet spidometra panelis bez turbo spiediena ciparniicas.

Ja njem, tad brunjojies ar bezizmeera pacietiibu!

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 10:42 pm
by Arnijs
Šis te: https://www.autoscout24.it/annunci/saab ... cldtidx=18 finālā iznāks STIPRI lētāk ;) Zinot Itālijas auto - rūsas tur nav kā sugas. To zviedru, labākajā gadījumā, var ņemt par donoru, un ne jau par pusotra... Un arī tikai tad, ja kko ļoti vajag no lielajiem mezgliem. Lētāk ir nopirkt vajadzīgo.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 10:46 pm
by KoreFun
Kaut arī šobrīd neesmu OG īpašnieks, bet kāda nekāda pieredze ir, tad atļaušos pakomentēt:

Manā skatījumā jāsāk ar merķa uzstādīšanu - vai gribi būt klasikas īpašnieks tuvākos, teiksim, 2-3+ gados, vai gribi pamēģināt pabraukt un uzturēt klasiku. Ja otrais variants, tad 1500€ par T16 ejošā stāvoklī ir normāla cena. Ņem mašīnu, brauc 1-2 gadus, tālāk kkādā veidā tiec vaļā. Pluss tāds, ka pie mums T16 principā nedabūsi, kur nu vēl par 1500.

Variants Nr1:
900 OG, tagad pārsvarā, ir konstruktori. Atrast rūpnīcas TOP modeli - T16 melnu kupeju, ar rūpnīcas A/C, ādas salonu un bez rūsas, būs budžetā gan jau ap 5-7k+ (zinātāji palabos). Tāpēc daudzi iet tieši šādu ceļu, atrod tehniski labā stāvoklī bet ar mirošo virsbūvi eksemplāru, pabrauc, izjauc. Atrod labu (un sev patīkamu virsbūves tipu) un saliec no divām vienu, pa ceļam ieliekot visādas retas ekstras. Tas diezgan viegli ir izdarāms ar 900 OG, jo visas virsbūves ir diezgan unificētas.

Ja šī eksemplāra mototrs ir labā stāvoklī, kārba labā stāvoklī, tad par 1500 es ņemtu nedomājot jebkurā gadījumā, gan pavizināties pāris gadus, gan kā labu detaļu čupu tālākam projektam.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 11:26 pm
by fimbars
KoreFun wrote: Fri Nov 10, 2017 10:46 pm Kaut arī šobrīd neesmu OG īpašnieks, bet kāda nekāda pieredze ir, tad atļaušos pakomentēt:

Manā skatījumā jāsāk ar merķa uzstādīšanu - vai gribi būt klasikas īpašnieks tuvākos, teiksim, 2-3+ gados, vai gribi pamēģināt pabraukt un uzturēt klasiku. Ja otrais variants, tad 1500€ par T16 ejošā stāvoklī ir normāla cena. Ņem mašīnu, brauc 1-2 gadus, tālāk kkādā veidā tiec vaļā. Pluss tāds, ka pie mums T16 principā nedabūsi, kur nu vēl par 1500.

Variants Nr1:
900 OG, tagad pārsvarā, ir konstruktori. Atrast rūpnīcas TOP modeli - T16 melnu kupeju, ar rūpnīcas A/C, ādas salonu un bez rūsas, būs budžetā gan jau ap 5-7k+ (zinātāji palabos). Tāpēc daudzi iet tieši šādu ceļu, atrod tehniski labā stāvoklī bet ar mirošo virsbūvi eksemplāru, pabrauc, izjauc. Atrod labu (un sev patīkamu virsbūves tipu) un saliec no divām vienu, pa ceļam ieliekot visādas retas ekstras. Tas diezgan viegli ir izdarāms ar 900 OG, jo visas virsbūves ir diezgan unificētas.

Ja šī eksemplāra mototrs ir labā stāvoklī, kārba labā stāvoklī, tad par 1500 es ņemtu nedomājot jebkurā gadījumā, gan pavizināties pāris gadus, gan kā labu detaļu čupu tālākam projektam.
Otrs variants ir ticēt brīnumam un zināt ko grib.Un nepaļauties mirkļa vājumam uz pirmo potenciālo eksemplāru. :)
Uzpeld brīnumi.Sevišķi mūsu tirgū.
Es parasti skatos virsbūvēs un salona stāvokli.Sačakarētu salonu dabūt normālu ir ļooti dārgi vai pat neiespējami sakarā ar oriģināldetaļu izzušanu.Virsbūvi vēl var mēģināt reanimēt,bet arī dārgi un ilgi.Sametināt vēl varētu pats,bet krāsotāji vismaz mūsu pusē ir kā bites. :mrgreen: Labi,lēti,ātri sanāk visdažādākajās variācijās un var beigties ar dārgi un pārkrāsojami,jo viss tāpat tiek darīts pēdējās naktīs kad termiņš un klients spiež uz fikso. :D Motors un ritošā nav jāņem vērā(vismaz manā gadījumā),jo to var pats mierīgā garā sakārtot un labā kvalitātē.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 11:45 pm
by lawyer
Virsbūve šiem auto ir pats svarīgākais, un tā kā pa saprātīgiem cipariem (sākot ar 5k EUR) ir pieejami labi eksemplāri, tad nav vērts grūst tos pašus 5k EUR tajā mirušajā virsbūvē. Virsbūves darbu cenas šobrīd lido kosmosā, turklāt, vēl vispār ir jāatrod, kas kaut ko tādu vispār uzņemsies kvalitatīvi paveikt :geek:

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Fri Nov 10, 2017 11:55 pm
by fimbars
lawyer wrote: Fri Nov 10, 2017 11:45 pm Virsbūve šiem auto ir pats svarīgākais, un tā kā pa saprātīgiem cipariem (sākot ar 5k EUR) ir pieejami labi eksemplāri, tad nav vērts grūst tos pašus 5k EUR tajā mirušajā virsbūvē. Virsbūves darbu cenas šobrīd lido kosmosā, turklāt, vēl vispār ir jāatrod, kas kaut ko tādu vispār uzņemsies kvalitatīvi paveikt :geek:
Mums vēl pārītis ir kas var,māk un grib par saprātīgiem cipariem.
Bet...Pašam jāsaprot,ka nav jēga uz nākošo apskati aizlāpīt vienu defektu un kaut kā iziet un turpināt gurdināt to virsbūvi.Labāk izvākt salonu,nometināt un sakārtot visu.Jā dārgāk,bet atmaksājas.Labāk noņemt kādu laiku no uzskaites un saglabāt,nekā tas puišeļu variants kad iesāk projektu bez naudas un atdod Tolmetā vērtīgas mašīnas.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Sat Nov 11, 2017 1:02 am
by ifka
Arnijs wrote: Fri Nov 10, 2017 10:42 pm Šis te: https://www.autoscout24.it/annunci/saab ... cldtidx=18 finālā iznāks STIPRI lētāk ;) Zinot Itālijas auto - rūsas tur nav kā sugas. To zviedru, labākajā gadījumā, var ņemt par donoru, un ne jau par pusotra... Un arī tikai tad, ja kko ļoti vajag no lielajiem mezgliem. Lētāk ir nopirkt vajadzīgo.
Oi, johaidii, tas itaalis ir paaraak labs, lai noticeetu, ka taads var buut! Dzineejs no izpluudes kolektora puses neparasti tiirs un svaigs. Bampera panelji tai pasha pusee nedaudz nepreciizi, salonaa druk pedalji apdilushi, savaada cimdu nodaliijuma apdare, ieplaisaajis virspanelis un kraamu kaste viduskonsolee iisti nestaav vietaa, BET tie vienalga ir siikumi - smuks peec vell un dzineejs jauns esot!!!

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Sun Nov 12, 2017 5:39 pm
by maris
tik tagad pamanīju :roll:
Ja tas auto ir ejošs un virsbūve tāda ka vēl var iziet apskati , ņem ciet , brauc un ķer kaifu :dance: Kā te jau ieteica , ja kas , pabrauksi un sapratīsi ko īsti vēlies , atstāsi detaļām vai pārdosi nākošajam kaifa ķērājam .
Un neklausi tiem , kas runā par melnu ( vai asfata kr. ) aero kupeju ar ādas salonu - tie ir visgarlaicīgākie auto , jebkurā pasākumā tādu vienmēr būs vesela rinda , bet šis vismaz izcelsies :whistle:
Ja vēlies nevis braukt , bet turēt garāžā un gūt kaifu no tā ka Tev tāds ir , tad gan pērc tādu kā tas itālis :violin:
Gudriniekam kurš saka ka te uz vietas var dabūt lētāk - pamēģini un tad runā :liar: Latvijā ir tikai daži auto kurus vispār būt vērts pirkt , bet diez vai kāds tos gribēs pārdot :o

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Sun Nov 12, 2017 8:11 pm
by KoreFun
Māri, +1 :hand:

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Sun Nov 12, 2017 9:00 pm
by ifka
Atvaino, attureeshos izteikt ieteikumu pirkt sho vai citu - katram pasham jaapienjem leemums.

Ja skaties uz zviedru, tad noteikti pajautaa saimniekam, vai darbojas atpakaljgaita. (Jebshu kaadeelj kulisei nonjemts atpakaljgaitas gredzens). Varbut nekaa iipasha - tik kaads speeleejies.

Arii (galvenokaart tikai zinjkaares apmierinaashanai) var uzjautaat, kas tie par interesantiem papildinaajumiem, kurus var apluukot blakus logu mazgaataaja rezervuaara atverei.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Sun Nov 12, 2017 10:10 pm
by RihardsL
Es neņemtu. Uz pavasari drīzāk būs vairāk interesantu variantu no kā izvēlēties.

Re: Pirkt / Nepirkt (900 OG T16) ?

Posted: Mon Nov 13, 2017 9:01 am
by Nauris_t16
Es tieši tādu FL sedanu ņemtu labprāt ikdienai, bet ne pa 1,5k.

Kurš gads pēc papīriem ir tam auto?

Es domāju, ka tas ir lpt, jo hot sedani ir diezgan reti skandināvijā - kāds to vnk ir uztaisījis par hot ar apc un ic, jautājums tikai, kā tieši tas ir izdarīts :) Ir redzēti dažādi brīnumi, kas neatbilst nevienai shēmai.

Jā, pelēku kupeju nepērc nekādā gadījumā, zb jau, ka visiem tagad tādas ir. No otras puses, neviens nekad nezin kurš ko ir savārījis, jo ir pavisam 5? vienādas mašīnas.

Ātrumpārslēdzējs var būt kkāds zviedru short shift.

BET, idejiski, es pa 1,5k neņemtu tādu, kas ir dzīvi redzējis un šobrīd jau hz cik ilgi mētājas zem egles, spriežot pēc botāniskā dārza motortelpā. Man nepatīk tas, ka izskatās pēc 1991<, jo ir srs, acc, abs un lielais nodoklis. Vienīgais pluss, tas ka bolt-in der 9k aero priekšējie sēdekļi, nekas vairāk. Kilen atsperes maksā kapeikas un jauni amortizatori ir debils jēdziens bez brenda, jo, tikpat labi, tie ir kaut kādi biltemas eļļinieki. Durvis man ir prakstiski ideālas, ja nu kas - sarkanas :)