Viennozīmīgi, dārgi.
Neņemot vērā naudu par darbu, kas būs mega dārgi, ja nedarīsi pats, jo tarifi visur savādāki, neliels ieskats detaļās:
Sajūga komplekts, +- 200 Eur.
Izspiedējgultnis 50+
Atkarībā no tā, kāda kārba tiek likta (par to, nedaudz zemāk), kulises ļerpatas 05+ kārbām - 130 Eur, no UK 90 paundi.
Kulises ļerpatas kārbai zem 2005 - 230 Eur.
Vēl vajag kulises štoku, kloķi, maisu utt. (visticamāk, jāmeklē zborā no kāda šrota, bet vismaz šī sadaļa der arī no vecajiem 9-5), rēķinies vismaz uz vēl papildus 100-150 Eur.
Ko vēl vajag? Vēl vajag nodrošināt, lai darbojas sajūgs, un ir sajūga pedālis. Konkrēti par nepieciešamajām detaļām nepateikšu, bet, visticamāk, arī, sākot no 100 Eur.
Un tagad, par pašām kārbām - Saab manuālās kārbas jau tā nav nekas mega izcils, ar salīdzinoši vaļīgām tolerancēm kārbas iekšpusē. Var gadīties, ka nopirksi kārbu, kura gaudos pirmajā robā, kurai būs padzīvojuši sinhronizatori trešajam un ceturtajam robam, kurai nevarēs ielikt atpakaļ gaitā, utt., utjp. 06+ kārbas maksā sālīti, arī lietotas, nemaz nerunājot, ka LV viņas atrast ir praktiski neiespējami. Cenas vari aplūkot ebayā. Kārbas zem 05+ gada jau ir lētākas, bet ej nu sazin, kas tur iekšā, bez tam, izmantotajām kārbām salīdzinoši regulāri bija visādi apdeiti, respektīvi, jo no jaunāka auto, jo labāk.
Informācijas par kārbām ir ļoti maz, nemaz nerunājot par swapiem.
Vajadzēja pirkt manuāli