Sveicināti!
Cik varētu izmaksāt nomainīt Saab 9-5 Areo 2006 automātisko kārbu uz manuālo?
Varbūt kāds var ko ieteikt?
Saab 9-5 Areo 2006 kārbas maiņa
Re: Saab 9-5 Areo 2006 kārbas maiņa
Viennozīmīgi, dārgi.
Neņemot vērā naudu par darbu, kas būs mega dārgi, ja nedarīsi pats, jo tarifi visur savādāki, neliels ieskats detaļās:
Sajūga komplekts, +- 200 Eur.
Izspiedējgultnis 50+
Atkarībā no tā, kāda kārba tiek likta (par to, nedaudz zemāk), kulises ļerpatas 05+ kārbām - 130 Eur, no UK 90 paundi.
Kulises ļerpatas kārbai zem 2005 - 230 Eur.
Vēl vajag kulises štoku, kloķi, maisu utt. (visticamāk, jāmeklē zborā no kāda šrota, bet vismaz šī sadaļa der arī no vecajiem 9-5), rēķinies vismaz uz vēl papildus 100-150 Eur.
Ko vēl vajag? Vēl vajag nodrošināt, lai darbojas sajūgs, un ir sajūga pedālis. Konkrēti par nepieciešamajām detaļām nepateikšu, bet, visticamāk, arī, sākot no 100 Eur.
Un tagad, par pašām kārbām - Saab manuālās kārbas jau tā nav nekas mega izcils, ar salīdzinoši vaļīgām tolerancēm kārbas iekšpusē. Var gadīties, ka nopirksi kārbu, kura gaudos pirmajā robā, kurai būs padzīvojuši sinhronizatori trešajam un ceturtajam robam, kurai nevarēs ielikt atpakaļ gaitā, utt., utjp. 06+ kārbas maksā sālīti, arī lietotas, nemaz nerunājot, ka LV viņas atrast ir praktiski neiespējami. Cenas vari aplūkot ebayā. Kārbas zem 05+ gada jau ir lētākas, bet ej nu sazin, kas tur iekšā, bez tam, izmantotajām kārbām salīdzinoši regulāri bija visādi apdeiti, respektīvi, jo no jaunāka auto, jo labāk.
Informācijas par kārbām ir ļoti maz, nemaz nerunājot par swapiem.
Vajadzēja pirkt manuāli
Neņemot vērā naudu par darbu, kas būs mega dārgi, ja nedarīsi pats, jo tarifi visur savādāki, neliels ieskats detaļās:
Sajūga komplekts, +- 200 Eur.
Izspiedējgultnis 50+
Atkarībā no tā, kāda kārba tiek likta (par to, nedaudz zemāk), kulises ļerpatas 05+ kārbām - 130 Eur, no UK 90 paundi.
Kulises ļerpatas kārbai zem 2005 - 230 Eur.
Vēl vajag kulises štoku, kloķi, maisu utt. (visticamāk, jāmeklē zborā no kāda šrota, bet vismaz šī sadaļa der arī no vecajiem 9-5), rēķinies vismaz uz vēl papildus 100-150 Eur.
Ko vēl vajag? Vēl vajag nodrošināt, lai darbojas sajūgs, un ir sajūga pedālis. Konkrēti par nepieciešamajām detaļām nepateikšu, bet, visticamāk, arī, sākot no 100 Eur.
Un tagad, par pašām kārbām - Saab manuālās kārbas jau tā nav nekas mega izcils, ar salīdzinoši vaļīgām tolerancēm kārbas iekšpusē. Var gadīties, ka nopirksi kārbu, kura gaudos pirmajā robā, kurai būs padzīvojuši sinhronizatori trešajam un ceturtajam robam, kurai nevarēs ielikt atpakaļ gaitā, utt., utjp. 06+ kārbas maksā sālīti, arī lietotas, nemaz nerunājot, ka LV viņas atrast ir praktiski neiespējami. Cenas vari aplūkot ebayā. Kārbas zem 05+ gada jau ir lētākas, bet ej nu sazin, kas tur iekšā, bez tam, izmantotajām kārbām salīdzinoši regulāri bija visādi apdeiti, respektīvi, jo no jaunāka auto, jo labāk.
Informācijas par kārbām ir ļoti maz, nemaz nerunājot par swapiem.
Vajadzēja pirkt manuāli
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Saab 9-5 Areo 2006 kārbas maiņa
Jautājums tik, vai gadījumā tomāts nav nokauts.. varbūt cilvēks štuko - kārbas remonts vai maiņa uz manuālo.
Manuprāt, ja pats skrūvē un blakus ir donors ar manuālo kārbu, tad nav tik traģiski. Bet citam dot un pirkt visus pričendāļus atsevišķi... laikam jau nav vērts, ja tā ir tikai iegriba pēc štepseļa.
Manuprāt, ja pats skrūvē un blakus ir donors ar manuālo kārbu, tad nav tik traģiski. Bet citam dot un pirkt visus pričendāļus atsevišķi... laikam jau nav vērts, ja tā ir tikai iegriba pēc štepseļa.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Saab 9-5 Areo 2006 kārbas maiņa
Nokauta automāta gadījumā varbūt vēl var apsvērt tādu domu, bet tas nemaina būtību, tas ir ļoti dārgs pasākums.
Atkarībā, kā automāts ir izbeidzies, remonts var izvērsties ne tik ļoti dārgs, un beigu beigās, visizdevīgākais risinājums tik un tā būtu beigto automātu noswapot uz nebeigtu. Konkrēti par automātiem nezinu, bet runājot par manuālajām, lielisks variants - meklēt no 3.0TID, tiem, kam motora defekts, neko daudz nav noripojuši (salīdzinoši). Manuālās gan ir mega garas, interesenti var apskatīties youtubē, Saab 9-5 M57 swap . Neatceros vairs precīzi, bet ja nemaldos, meklēt var sākt no 2003 vai 2004 gada, tad tas bija bolt-on variants.
Atkarībā, kā automāts ir izbeidzies, remonts var izvērsties ne tik ļoti dārgs, un beigu beigās, visizdevīgākais risinājums tik un tā būtu beigto automātu noswapot uz nebeigtu. Konkrēti par automātiem nezinu, bet runājot par manuālajām, lielisks variants - meklēt no 3.0TID, tiem, kam motora defekts, neko daudz nav noripojuši (salīdzinoši). Manuālās gan ir mega garas, interesenti var apskatīties youtubē, Saab 9-5 M57 swap . Neatceros vairs precīzi, bet ja nemaldos, meklēt var sākt no 2003 vai 2004 gada, tad tas bija bolt-on variants.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā