• DI Bloks
Page 1 of 2

DI Bloks

Posted: Thu Oct 23, 2008 6:38 pm
by Raimonds
Kāds pazīmes kad tas aizdedzes bloks noklājas?

Re:DI Bloks

Posted: Thu Oct 23, 2008 6:46 pm
by SAABaeroist
Man bija ta ka dazreiz kad iespied gazi saka raustities un negaja,loti bistami pie apdzshanas.Nu un tad viena jauka 5diena braucot auto saka kratities un smirdet pec provodkas,nekavejoties apstajos un konstateju ka DI noklajas:-(

Re:DI Bloks

Posted: Thu Oct 23, 2008 7:00 pm
by Yukki
Nav vienas pazīmes, man 9K tas izpaudās, kā raustīšanās, it kā nestrādātu 1 svece un es vēl tiku līdz Kalngalei "svoim hodom". Populārāks šķiet gadījums, kad vienkārši auto nevar pielaist, kad šķiet, ka pie vainas var būt 100 un viena lieta, tsk. DI bloks vai degvielas sūknis.
Nebrauciet ar vienām svecēm vairāk par paģērētajiem 50K km, vai neatbilstošām svecēm (NGK only!) un nebrauciet ar tukšu bāku, kas nokauj sūkni.

Re:DI Bloks

Posted: Thu Oct 23, 2008 8:50 pm
by zaz
Bez jebkāda iepriekšēja brīdinājuma braucot noslāpa un sāka smirdēt pēc izolācijas deguma..... vot i viss.

Re:DI Bloks

Posted: Thu Oct 23, 2008 9:26 pm
by elmo
Ik pa brīdim paraustījās, itkā kāds cilindrs atteiktos strādāt un ar laiku tas kļūst aizvien biežāk un neciešamāk.
PS: aizvedot uz servisu parasti viss strādā (mērfija likums), bet tiko izbrauc no servisa, atkal sāk niķoties.

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 12:40 am
by Raimonds
Tieši tā aizbraucot uz diagnostiku rāda ka viss kārtībā! Bet braucot skaidrs ka neiet! Vāji uzņem, ātrumu! Liekas ka baigā slodze motoram

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 12:42 am
by Raimonds
Ik pa brīdim piestartējot auto apgriezieni sākumā lēkā līodz nostājas ap 950 ! Citreiz pat noslāpst un tad tikai piespiežot gāzes pedāli var pielaist.

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 1:17 am
by Imka
Manējais tā arī līdz galam nenobeidzās kad mainīju. Brīžiem nestrādāja viens cilindrs. Vienīgais kā noteikt vai pie vainas DI bloks - tajā brīdī kad sākās gļuki uzliek ejošu bloku un tad jau skaidrs DI vai jāmeklē vaina citur.

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 1:23 am
by Imka
Raimonds wrote:Ik pa brīdim piestartējot auto apgriezieni sākumā lēkā līodz nostājas ap 950 ! Citreiz pat noslāpst un tad tikai piespiežot gāzes pedāli var pielaist.
Nu manējam tagad ir parādījies kaut kas ļoti līdzīgs ar to raustīšanos un noslāpšanu pie startēšanas un tas ir novērojams tikai uzsilušam dzinējam. Un tad vēl ieliekot D vai R (automāts) novērojama raustīšanās. Kad niknāk uzgāzē tad atkal viss nostājas vietās. Aizdomas atkal uz DI vai CKP.

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 1:29 am
by lawyer
Pastāstiet, mīļie benzīnsaabu lietotāji, kā jūs pielūdzat to savu dievu - DI kaseti? Ko jūs tai upurējat?

Izskatās gan, ka daži pārāk maz laika velta lūgšanām un neko laikam nav upurējuši, lai jūsu dievs - DI kasete - būtu apmierināts...? :D:D:D

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 5:06 am
by elmo
Tā kā iepriekšējais DI dievs mani pievīla, viņš tika izmest mēslainē un viņa vietā nāca cits DI dievs! :D
Nav jēga tur ne lūgties ne, kaut ko īsti upurēt, jo nav īsti skaidras formulas kā paildzināt DI kasetes mūžu. Var biežāk mainīt sveces un veikt citu profilaksi, bet neviens jau nedod 100% garantiju, ka teiksim sveču maiņa reāli paildzina DI kasetes mūžu.
Neviens arī nevar izskaidrot, kāpēc DI kasetes nosvilst, visi izsaka tikai minējumus.
Tikpat labi mans minējums ir tāds, ka DI kasete ir SAAB inženieru brāķis un un tā pat kā ar NS Kingā pirktām kurpēm var tikai minēt, vai kurpes būs jānes apmainīt pēc 2 nedēļām vai tās izturēs ilgāk.

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 5:13 am
by Nils
Noslēpumainā DI kasete... :whistle:

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 6:30 am
by edijs
SAABaeroist wrote:Man bija ta ka dazreiz kad iespied gazi saka raustities un negaja,loti bistami pie apdzshanas.Nu un tad viena jauka 5diena braucot auto saka kratities un smirdet pec provodkas,nekavejoties apstajos un konstateju ka DI noklajas:-(
Brrr, šitais man galīgi nepatīk. :( Jo man tagad taisni tā ir - ieminu gāzi un raustās. Ne vienmēr, bet gandrīz vai liekās, ka arvien biežāk. Nav laika uzdzīties uz bedres un kārtējo reizi pāriet pāri visām trubiņām. A ja nu trubiņas nav šoreiz pie vainas? Damn. Jo lieta tāda, ka man te tikko mēnesi atpakaļ viens DI jau nosvila. Pirms tam gan absolūti nekādu pazīmju nebija, vienkārši apstājos pie sarkanā, noslāpu, nevarēju pielaist. Pavēru haubi - ooo, jā, smaka no sarkanā brīnuma nāk ne pa jokam. Tā arī toreiz nesapratu, kas varētu būt bijis pie vainas, novēlu vainu uz to, ka tas mēdz notikt arī neprognozējami. Aber ja nu tomēr kaut kas tur bija pie vainas, kāds sīks cēlonis, kas tagad ir palicis jau par lielu cēloni, rausta manu mašīnu un taisās nosvilināt nākamo DI... :(

Re:DI Bloks

Posted: Fri Oct 24, 2008 6:37 am
by edijs
Hmm.. man kaut kā līdz šim likās, ka DI ja svilst, tad svilst un nav pirms tam nekādi baigi manāmie gļuki novērojami. Vienu dienu čuš un viss. Bet jūs te sākāt par to raustīšanos runāt un es nopietni sabijos. :( Es toč nekur nebiju lasījis, ka tas DI var svilt lēnām, pirms pilnīgas nāves vēl izraisot virkni citu problēmu...

Re:DI Bloks

Posted: Mon Oct 27, 2008 11:00 pm
by lawyer
Mīļie benzīnsābu lietotāji, ko nu jums lai saka...

Iežmiedziet cieši rokā konkrētā Saab atslēgas, izņemiet tepiķīti, kas jums zem kājām, pēc kompasa atrodiet, kurā debespusē atrodas Trollhatana, notupieties uz tepiķīša, žmiedziet cieši plaukstā sava Saab atslēgas un lūdzieties, veroties uz jūsu dieva māju pusi :D

Nothing personal - vnk tie daudzie gadījumi ar tām DI kasetēm liek aizdomāties par zviedru inženieru (ne)gaišajiem prātiem...