• Mākulis
Page 1 of 2

Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 1:18 am
by Girtas
Kad piestartē aukstu auto, reizēm izdalās neliels zildūmu mākulis, kurš pakāpeniski izzūd. Gāzējot nav. Eļļu rij 1 L uz 10 000 km.
Par ko balsojiet - turbīnas bukses vai vārstu blīvslēgi ?
No fantastikas- vai var nobeigt lambdas / katalizatoru ?
No prakses - remontēt vai gaidīt eļļas patēriņa pieaugumu ?

Auto 9-5, 2001.g.,150 Zs, nobraukums ap 180 000.

G.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 2:44 am
by Jancis
Domāju, ka gaidīt, kamēr kaut kas nopietnāks parādās.
1 litrs uz 10'000km jau ir normas robežās, eļļa nedaudz arī izdeg.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 3:29 am
by KoreFun
Turbina?:huh:

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 4:08 am
by Girtas
Vēl dzirdēju teoriju par kartera ventilāciju..

G.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 5:49 am
by Arnijs
Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 6:11 pm
by Girtas
Mainīt / nemainīt ?
Cik liela ņemšanās / jaukšana / izmaksas ?

G.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 7:06 pm
by Bārda
Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 7:12 pm
by Girtas
Šausmas.
Cik tad daudz šis eļļu ēd ?

G.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 9:08 pm
by Arnijs
Bārda wrote:
Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 9:22 pm
by Bārda
Arnijs wrote:
Bārda wrote:
Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...
Tas tikai priecē!:ohmy:
Lūdzu apgaismo, ko vēl varam iekļaut sarakstā?

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 9:45 pm
by Arnijs
Bārda wrote:
Arnijs wrote:
Bārda wrote: Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...
Tas tikai priecē!:ohmy:
Lūdzu apgaismo, ko vēl varam iekļaut sarakstā?
Vārstu vadīklas... Nav gan novērots, bet izslēgt nevar.
Pati virzuļu grupa un motora bloks. (jāmēra ovālums)

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 10:01 pm
by Bārda
Arnijs wrote:
Bārda wrote:
Arnijs wrote: varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...
Tas tikai priecē!:ohmy:
Lūdzu apgaismo, ko vēl varam iekļaut sarakstā?
Vārstu vadīklas... Nav gan novērots, bet izslēgt nevar.
Pati virzuļu grupa un motora bloks. (jāmēra ovālums)
Motorīts jau ir jaukts toreizējā E&S auto un par virzuļiem un galvu nekas slikts netika minēts, tad jau arī tika izdarīts slēdziens par atlikušajiem eļļas gredzeniem:S

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 10:08 pm
by Girtas
Tomēr man ir jautājums cik tad eļļu daudz ēd ?

G.

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 11:18 pm
by Imka
Bārda wrote:
Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
Arī šāda problēma uz auksto startu reizēm nedaudz uzdūmo un izteiktāk ja auto nostāvējis nebraukts kādas 2 dienas, jo tad tas mākonis ir lielāks. Arī biju domājis sākt ar kartera ventilāciju. Vai tu esi interesējies uz cik naudām šobrīd sanāk to eļļas gredzenu maiņa?

Re:Mākulis

Posted: Thu Mar 26, 2009 11:27 pm
by Arnijs
Girtas wrote:Tomēr man ir jautājums cik tad eļļu daudz ēd ?

G.
Par litru uz 10`000 km vari neuztraukties. Šādu patēriņu praktiki nav iepējams novērst :D