• Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Page 1 of 2

Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Thu Sep 10, 2009 10:40 pm
by gatich
Pārdot nav jēgas, pārāk daudz ielikts iekšā, apmainīt pret TURBO bezcerīgi, metālūžņos- nejēdzīgi, nutad jāskrūvē tie ZS līdz galam.Vai kāds ir mēģinājis no parastā 2.3 uztaisīt TURBO?

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Thu Sep 10, 2009 10:57 pm
by KoreFun
Kaut ko līdzīgu taisīja viens SAAB turētājs.

Ja nebaidies no darba, tad nekas sarežģīts nav. Dabū donoru ar beigtu virsbūvi, bet "pareizo" motoru un kārbu. Un tad vienkārši pārkrāmē iekšas savā bundžā:)

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Thu Sep 10, 2009 11:03 pm
by zinitis
gatich wrote:Pārdot nav jēgas, pārāk daudz ielikts iekšā, apmainīt pret TURBO bezcerīgi, metālūžņos- nejēdzīgi, nutad jāskrūvē tie ZS līdz galam.Vai kāds ir mēģinājis no parastā 2.3 uztaisīt TURBO?
Ja pasam rokas aug no istas vietas un saproti ko dari,ka ari ir donors no ka nemt visu nepieciesamo,tad varbut ir verts.
Bet,ja kadam ir jamaxa par darbu,jamekle,detalas..........,domaju,ka izdevigak ir pardot esoso,un noprkt tadu ka velies...
Ja auto ir ap 92.gadu,starpiba varetu but ap 200-300ls,un tas darbs to neatmaxajas...
Bet lemums protams japienem pasam;)

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Thu Sep 10, 2009 11:15 pm
by gatich
Praktiski visi saka neatmaksājs, bet tas velniņš kas saka ZS,ZS jādara, vai ir kāda uzkatāma literatūra kas parāda šadu darbību pa solim?

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Thu Sep 10, 2009 11:30 pm
by edijs
Domāju, ka tāds step by step howto nebūs gan atrodams. Ideālākais variants ir tāds, kā jau te minēja - donors blakus un lēnā garā pārkrāmē visu vajadzīgo, lieko pēc tam iztirgojot vai nododot metālos. Jo pa vienai detaļai meklēt visu vajadzīgo... diez kas nav. Un vispār par ļaunu nenāks pamatīga deva pacietības. :D Atceros, kad biju iepriekšējo nošķīlis un meklēju donoru, kuram ka tikai kuzavs būtu labs un pārējais vienalga kāds (ar domu visu no savējā pārlikt), tad sākumā arī skatījos uz bezturbo autiņiem. Tad papētīju, papētiju.. un man kaut kā pārgāja vēlme. Nolēmu nopirkt labāk jau gatavu turbo motora auto, kuram krāmēt savējo motoru iekšā. Eh, ja būtu toreiz ar manuālo kārbu un ar trionicu paņēmis, eh cik čakara būtu atkritis. :D

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 12:48 am
by Nils
edijs wrote:Domāju, ka tāds step by step howto nebūs gan atrodams. Ideālākais variants ir tāds, kā jau te minēja - donors blakus un lēnā garā pārkrāmē visu vajadzīgo, lieko pēc tam iztirgojot vai nododot metālos. Jo pa vienai detaļai meklēt visu vajadzīgo... diez kas nav. Un vispār par ļaunu nenāks pamatīga deva pacietības. :D Atceros, kad biju iepriekšējo nošķīlis un meklēju donoru, kuram ka tikai kuzavs būtu labs un pārējais vienalga kāds (ar domu visu no savējā pārlikt), tad sākumā arī skatījos uz bezturbo autiņiem. Tad papētīju, papētiju.. un man kaut kā pārgāja vēlme. Nolēmu nopirkt labāk jau gatavu turbo motora auto, kuram krāmēt savējo motoru iekšā. Eh, ja būtu toreiz ar manuālo kārbu un ar trionicu paņēmis, eh cik čakara būtu atkritis. :D
Mēs mācīsimies no tavām kļūdām, paldies. :laugh:

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 1:32 am
by AGR
tiko pats sataisiju sev 9000. Bija kadreiz 2.3 parastais. Sarusejis. Nopirku atseviski bundzu , atseviski dzineju 2.3 turbo, nopirku atseviski provodku , salonu un aiziet. Aizgaja uz visu to "Lego" apmeram menesis vai nu divi. Tagad ir 260 ZS , Aero paliek aizmugure =))) :) Varu palidzet ja kas. Pats esmu autoelektrikis un automehanikis. :P Image[/img]
ImageImage

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 1:35 am
by AGR
ImageImageImageImageImageImageBeidzot kaut kads lidojamais aparats sanaca :P Image

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 9:34 am
by elmo
Šito tak jāliek pie SAAB projektu auto!

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 10:33 am
by AGR
elmo wrote:Šito tak jāliek pie SAAB projektu auto!
Vnk radiju ka tas vis apmeram izskatas un kas no ta sanak. Proekta ieliksu kad bildes visus kopa savaksu. =):P

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 10:40 am
by gatich
Tas jau Tev ir pamatīgs projekts, kas no elektriskajām lietām, saprotu cits vadības bloks, cik tur daudz ir to vadu maiņa?

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 10:48 am
by gatich
Bet ja tikai pašu turbīnu un vadības bloku pieliek, nemainot motoru?

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 10:50 am
by Nils
gatich wrote:Bet ja tikai pašu turbīnu un vadības bloku pieliek, nemainot motoru?
Tā tas nenotiek - "pieliek" turbīnu. :)
Tur vēl daudz kas jādara un kā jau mineja, vieglāk ir ielikt uzreiz turbo motoru. :)

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 10:54 am
by AGR
gatich wrote:Bet ja tikai pašu turbīnu un vadības bloku pieliek, nemainot motoru?
Motors nomirs , un no turbinas var but detonacija. Jamazina kompresiju.:huh: Provodka svera apmeram 20 KG :) Mainiju provodku visa garuma. No aizmugurejam lampam lidz prieksejam :P

Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.

Posted: Fri Sep 11, 2009 11:12 am
by gatich
teiksim manā gadījumā, vai tas ir nepieciešams mainīt visu, vai tikai kas atiektos uz pašu motoru?