Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Pārdot nav jēgas, pārāk daudz ielikts iekšā, apmainīt pret TURBO bezcerīgi, metālūžņos- nejēdzīgi, nutad jāskrūvē tie ZS līdz galam.Vai kāds ir mēģinājis no parastā 2.3 uztaisīt TURBO?
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Kaut ko līdzīgu taisīja viens SAAB turētājs.
Ja nebaidies no darba, tad nekas sarežģīts nav. Dabū donoru ar beigtu virsbūvi, bet "pareizo" motoru un kārbu. Un tad vienkārši pārkrāmē iekšas savā bundžā:)
Ja nebaidies no darba, tad nekas sarežģīts nav. Dabū donoru ar beigtu virsbūvi, bet "pareizo" motoru un kārbu. Un tad vienkārši pārkrāmē iekšas savā bundžā:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Ja pasam rokas aug no istas vietas un saproti ko dari,ka ari ir donors no ka nemt visu nepieciesamo,tad varbut ir verts.gatich wrote:Pārdot nav jēgas, pārāk daudz ielikts iekšā, apmainīt pret TURBO bezcerīgi, metālūžņos- nejēdzīgi, nutad jāskrūvē tie ZS līdz galam.Vai kāds ir mēģinājis no parastā 2.3 uztaisīt TURBO?
Bet,ja kadam ir jamaxa par darbu,jamekle,detalas..........,domaju,ka izdevigak ir pardot esoso,un noprkt tadu ka velies...
Ja auto ir ap 92.gadu,starpiba varetu but ap 200-300ls,un tas darbs to neatmaxajas...
Bet lemums protams japienem pasam;)
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Praktiski visi saka neatmaksājs, bet tas velniņš kas saka ZS,ZS jādara, vai ir kāda uzkatāma literatūra kas parāda šadu darbību pa solim?
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Domāju, ka tāds step by step howto nebūs gan atrodams. Ideālākais variants ir tāds, kā jau te minēja - donors blakus un lēnā garā pārkrāmē visu vajadzīgo, lieko pēc tam iztirgojot vai nododot metālos. Jo pa vienai detaļai meklēt visu vajadzīgo... diez kas nav. Un vispār par ļaunu nenāks pamatīga deva pacietības. :D Atceros, kad biju iepriekšējo nošķīlis un meklēju donoru, kuram ka tikai kuzavs būtu labs un pārējais vienalga kāds (ar domu visu no savējā pārlikt), tad sākumā arī skatījos uz bezturbo autiņiem. Tad papētīju, papētiju.. un man kaut kā pārgāja vēlme. Nolēmu nopirkt labāk jau gatavu turbo motora auto, kuram krāmēt savējo motoru iekšā. Eh, ja būtu toreiz ar manuālo kārbu un ar trionicu paņēmis, eh cik čakara būtu atkritis. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Mēs mācīsimies no tavām kļūdām, paldies. :laugh:edijs wrote:Domāju, ka tāds step by step howto nebūs gan atrodams. Ideālākais variants ir tāds, kā jau te minēja - donors blakus un lēnā garā pārkrāmē visu vajadzīgo, lieko pēc tam iztirgojot vai nododot metālos. Jo pa vienai detaļai meklēt visu vajadzīgo... diez kas nav. Un vispār par ļaunu nenāks pamatīga deva pacietības. :D Atceros, kad biju iepriekšējo nošķīlis un meklēju donoru, kuram ka tikai kuzavs būtu labs un pārējais vienalga kāds (ar domu visu no savējā pārlikt), tad sākumā arī skatījos uz bezturbo autiņiem. Tad papētīju, papētiju.. un man kaut kā pārgāja vēlme. Nolēmu nopirkt labāk jau gatavu turbo motora auto, kuram krāmēt savējo motoru iekšā. Eh, ja būtu toreiz ar manuālo kārbu un ar trionicu paņēmis, eh cik čakara būtu atkritis. :D
Saab 900 Turbo '81
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
tiko pats sataisiju sev 9000. Bija kadreiz 2.3 parastais. Sarusejis. Nopirku atseviski bundzu , atseviski dzineju 2.3 turbo, nopirku atseviski provodku , salonu un aiziet. Aizgaja uz visu to "Lego" apmeram menesis vai nu divi. Tagad ir 260 ZS , Aero paliek aizmugure =))) :) Varu palidzet ja kas. Pats esmu autoelektrikis un automehanikis. :P [/img]
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Beidzot kaut kads lidojamais aparats sanaca :P
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Šito tak jāliek pie SAAB projektu auto!
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Vnk radiju ka tas vis apmeram izskatas un kas no ta sanak. Proekta ieliksu kad bildes visus kopa savaksu. =):Pelmo wrote:Šito tak jāliek pie SAAB projektu auto!
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Tas jau Tev ir pamatīgs projekts, kas no elektriskajām lietām, saprotu cits vadības bloks, cik tur daudz ir to vadu maiņa?
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Bet ja tikai pašu turbīnu un vadības bloku pieliek, nemainot motoru?
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Tā tas nenotiek - "pieliek" turbīnu. :)gatich wrote:Bet ja tikai pašu turbīnu un vadības bloku pieliek, nemainot motoru?
Tur vēl daudz kas jādara un kā jau mineja, vieglāk ir ielikt uzreiz turbo motoru. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
Motors nomirs , un no turbinas var but detonacija. Jamazina kompresiju.:huh: Provodka svera apmeram 20 KG :) Mainiju provodku visa garuma. No aizmugurejam lampam lidz prieksejam :Pgatich wrote:Bet ja tikai pašu turbīnu un vadības bloku pieliek, nemainot motoru?
Re:Bija parasts, iespējams būs TURBO.
teiksim manā gadījumā, vai tas ir nepieciešams mainīt visu, vai tikai kas atiektos uz pašu motoru?