• Sedans vs vagons
Page 1 of 2

Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 4:40 pm
by Unima
briivdienaas papiloteeju Faatera 9-5 sedanu ar tomaatu.
atshkjiriibaa no maneejaa taa pasha gada vagonu, bet ar manuaalo kaarbu, likaas ka Faatera saabam ceeliens labaaks. vai to vareetu norakstiit uz
a) sedans vieglaaks par universaali
b) automaats dinamiskaaks (?!) par manuaalo kaarbu
c) maneejais jau savu nogaajis :( (abiem 1999 gads un identiski motori)

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 6:01 pm
by elmo
Varbūt, ka fāters tomēr pret savu mašīnu izturās saudzīgāk, regulārāk veic apkopes, maina gaisa filtrus un sveces. :D
Bet nu sedani jau parasti vienmēr ir fiksāki par Universāļiem.

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 6:03 pm
by Unima
elmo wrote:Varbūt, ka fāters tomēr pret savu mašīnu izturās saudzīgāk, regulārāk veic apkopes, maina gaisa filtrus un sveces. :D
nu, es gan taa neteiktu ;)

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 6:07 pm
by Unima
elmo wrote:Bet nu sedani jau parasti vienmēr ir fiksāki par Universāļiem.
subjektiivi likaas, ka ar tomaatu uzraaviens gaitaa ar kikdaunu stipri dinamiskaaks, nekaa ar manuaali sametot no 5 uz 3 paarnesumu un iespiezhot griidaa. protams tomaatam ir taa aizture apmeeram sekundi kameer viss notiek ... sleedzot paarnesumus to aizturi neizjuut.
varbuut automaats iemet 2 paarnesumaa taapeec tas ceeliens labaaks ... nez ... pabraucu ar to un nevaru amest domu mainiit saveejo uz sedanu ar automaatu :D

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 7:22 pm
by zaz
Es te paskatījos youtubā klipiņus ar safimētiem paneļem dodot mizā. Novērojums sekojošs - tomāts parslēzoties nenosvež turbīnā spiedienu (var teikt, ka paliek dzeltanjā), turpretī ar mehānku slēdzoties turbīnā spiediens ir kāds ir - nekāds. Līdz ar to arī itkā vairāk tā turbo bedre jūtama..... ar visām no tā izrietošajām sekām un sajūtām.:huh:

Nepretendēju uz absolūtās patiesības nomināciju, bet tāds man novērojums....

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 7:33 pm
by Unima
2 zaz: vispaar man ljoti liidziigas sajuutas turbiinas sakaraa radaas. taa it kaa jaasakurina no jauna buutu, bet no otras puses paarsleedzoties uz leju izmantoju starpgaazi , ar to uzceljot apgriezienus zemaaajam paarnesumam ... mnja.

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 7:56 pm
by zaz
Unima wrote:2 zaz: vispaar man ljoti liidziigas sajuutas turbiinas sakaraa radaas. taa it kaa jaasakurina no jauna buutu, bet no otras puses paarsleedzoties uz leju izmantoju starpgaazi , ar to uzceljot apgriezienus zemaaajam paarnesumam ... mnja.
Nu, bet bez slodzes (tukšgaita, starpgāze) jau to spiedienu Tu nekādu tā pat nedabūsi..... vari spiest kaut līdz atslēdzējam spiediena bulta tik noraustās un viss....:huh:

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 9:09 pm
by Nīgrais
zaz wrote:Es te paskatījos youtubā klipiņus ar safimētiem paneļem dodot mizā. Novērojums sekojošs - tomāts parslēzoties nenosvež turbīnā spiedienu (var teikt, ka paliek dzeltanjā), turpretī ar mehānku slēdzoties turbīnā spiediens ir kāds ir - nekāds. Līdz ar to arī itkā vairāk tā turbo bedre jūtama..... ar visām no tā izrietošajām sekām un sajūtām.:huh:

Nepretendēju uz absolūtās patiesības nomināciju, bet tāds man novērojums....
Tā viš i ar to turbīnu.
Un arī bez tā, automāts ceļ labāk.
:)

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 9:27 pm
by Unima
secinaajums. automaats ir dinamiskaaks.

jautaajums: vai uzstaadot blow off/ by pass vaarstu buus dinamikas uzlabojums auto ar manuaalo kaarbu?

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 9:29 pm
by GuntisG
Vai tik automātam bez nepārtraukta turbīnas spiediena un nenomestiem motora apgriezieniem, var pieskaitīt arī nepārtraukti pievadītu griezes momentu riteņiem?

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 06, 2008 11:11 pm
by Iceman
par blow off - draugs "Turbo" nopirka blow off un uzstādīja savam '98 9-5 2,3t manuālajam. Rezultātā auto pēc gāzes nomešanas aizrijās un brīžiem pat noslāpst. Ja kāds grib pamēģināt - tad varu iedot viņa kontaktus - viņš to verķi cenšas nopārdot :)
Par turbo bedri - man jau liekas, ka šitā maziņā turbīnīte tik lielam motoram, turbobedri praktiski netaisa. Kautkur lasīju, ka jau pie 1800 apgriezieniem 9-5 turbīna attīsta pietiekamu spiedienu. Runa nav par AERO :)
Par automātu - tā kā nedaudz tiek izbuksēts starp kārbu un spararatu - sanāk, ka tiek pievadīts lielāks griezes moments. Tas arī ļauj taisīt automātus ar mazāk pārnesumiem :) Braucot ātrāk par 85kmh automāts itkā saslēdzas pa tiešo un vairs neizbuksē, lai gan neesmu drošs kas šinī ziņā notiek pie kickdown. Domāju testējot pa šosi manuālim jāiet ar automātu stipri līdzīgi.

Re:Sedans vs vagons

Posted: Wed May 07, 2008 12:02 am
by Unima
Iceman wrote:par blow off - ....
nu taa jau ir. palasot info par blow off nonaku pie atzinjas, ka ja ne sliktaak veel tad tik vien kaa shnjaaciens un viss. nav jeegas.

Re:Sedans vs vagons

Posted: Wed May 07, 2008 12:33 am
by Nauris_t16
Iceman wrote:par blow off - draugs "Turbo" nopirka blow off un uzstādīja savam '98 9-5 2,3t manuālajam. Rezultātā auto pēc gāzes nomešanas aizrijās un brīžiem pat noslāpst. Ja kāds grib pamēģināt - tad varu iedot viņa kontaktus - viņš to verķi cenšas nopārdot :)
Par turbo bedri - man jau liekas, ka šitā maziņā turbīnīte tik lielam motoram, turbobedri praktiski netaisa. Kautkur lasīju, ka jau pie 1800 apgriezieniem 9-5 turbīna attīsta pietiekamu spiedienu. Runa ir nav par AERO :)
Par automātu - tā kā nedaudz tiek izbuksēts starp kārbu un spararatu - sanāk, ka tiek pievadīts lielāks griezes moments. Tas arī ļauj taisīt automātus ar mazāk pārnesumiem :) Braucot ātrāk par 85kmh automāts itkā saslēdzas pa tiešo un vairs neizbuksē, lai gan neesmu drošs kas šinī ziņā notiek pie kickdown. Domāju testējot pa šosi manuālim jāiet ar automātu stipri līdzīgi.
Visa sāls ir iekš dzinēja vadības - trionic 7 neatbalsta blow-off, tāpat kā mana auto LH 2.4. Reāli blows strādās uz saaba, kam ir trionic 5 vai bosch LH2.2 vadības sistēmas. Nezinu, kas būs ar turbo karburatoru :laugh: Visi pārējie skaņas tīkotāji var likt virsū konisko gaisa filtru un by-pass ar virzulīti, nevis diafragmu kā bosch vārstam - motors sāks strādāt nedaudz fiksāk `under boost`, turbo bedre paliks mazāka ;)

Re:Sedans vs vagons

Posted: Wed May 07, 2008 5:30 am
by KoreFun
Tātad LH 2.2 Strādās un šņāks labi? nebūs kā tev, ka nokrita jauda?:ohmy:

Re:Sedans vs vagons

Posted: Wed May 07, 2008 7:01 am
by Arnijs
KoreFun wrote:Tātad LH 2.2 Strādās un šņāks labi? nebūs kā tev, ka nokrita jauda?:ohmy:
Jauda krīt tikai tad, ja šņāc ne tur, kur vajag! :D