Sedans vs vagons


Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Sedans vs vagons

Post by Unima »

briivdienaas papiloteeju Faatera 9-5 sedanu ar tomaatu.
atshkjiriibaa no maneejaa taa pasha gada vagonu, bet ar manuaalo kaarbu, likaas ka Faatera saabam ceeliens labaaks. vai to vareetu norakstiit uz
a) sedans vieglaaks par universaali
b) automaats dinamiskaaks (?!) par manuaalo kaarbu
c) maneejais jau savu nogaajis :( (abiem 1999 gads un identiski motori)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Sedans vs vagons

Post by elmo »

Varbūt, ka fāters tomēr pret savu mašīnu izturās saudzīgāk, regulārāk veic apkopes, maina gaisa filtrus un sveces. :D
Bet nu sedani jau parasti vienmēr ir fiksāki par Universāļiem.
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Sedans vs vagons

Post by Unima »

elmo wrote:Varbūt, ka fāters tomēr pret savu mašīnu izturās saudzīgāk, regulārāk veic apkopes, maina gaisa filtrus un sveces. :D
nu, es gan taa neteiktu ;)
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Sedans vs vagons

Post by Unima »

elmo wrote:Bet nu sedani jau parasti vienmēr ir fiksāki par Universāļiem.
subjektiivi likaas, ka ar tomaatu uzraaviens gaitaa ar kikdaunu stipri dinamiskaaks, nekaa ar manuaali sametot no 5 uz 3 paarnesumu un iespiezhot griidaa. protams tomaatam ir taa aizture apmeeram sekundi kameer viss notiek ... sleedzot paarnesumus to aizturi neizjuut.
varbuut automaats iemet 2 paarnesumaa taapeec tas ceeliens labaaks ... nez ... pabraucu ar to un nevaru amest domu mainiit saveejo uz sedanu ar automaatu :D
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Sedans vs vagons

Post by zaz »

Es te paskatījos youtubā klipiņus ar safimētiem paneļem dodot mizā. Novērojums sekojošs - tomāts parslēzoties nenosvež turbīnā spiedienu (var teikt, ka paliek dzeltanjā), turpretī ar mehānku slēdzoties turbīnā spiediens ir kāds ir - nekāds. Līdz ar to arī itkā vairāk tā turbo bedre jūtama..... ar visām no tā izrietošajām sekām un sajūtām.:huh:

Nepretendēju uz absolūtās patiesības nomināciju, bet tāds man novērojums....
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Sedans vs vagons

Post by Unima »

2 zaz: vispaar man ljoti liidziigas sajuutas turbiinas sakaraa radaas. taa it kaa jaasakurina no jauna buutu, bet no otras puses paarsleedzoties uz leju izmantoju starpgaazi , ar to uzceljot apgriezienus zemaaajam paarnesumam ... mnja.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Sedans vs vagons

Post by zaz »

Unima wrote:2 zaz: vispaar man ljoti liidziigas sajuutas turbiinas sakaraa radaas. taa it kaa jaasakurina no jauna buutu, bet no otras puses paarsleedzoties uz leju izmantoju starpgaazi , ar to uzceljot apgriezienus zemaaajam paarnesumam ... mnja.
Nu, bet bez slodzes (tukšgaita, starpgāze) jau to spiedienu Tu nekādu tā pat nedabūsi..... vari spiest kaut līdz atslēdzējam spiediena bulta tik noraustās un viss....:huh:
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Sedans vs vagons

Post by Nīgrais »

zaz wrote:Es te paskatījos youtubā klipiņus ar safimētiem paneļem dodot mizā. Novērojums sekojošs - tomāts parslēzoties nenosvež turbīnā spiedienu (var teikt, ka paliek dzeltanjā), turpretī ar mehānku slēdzoties turbīnā spiediens ir kāds ir - nekāds. Līdz ar to arī itkā vairāk tā turbo bedre jūtama..... ar visām no tā izrietošajām sekām un sajūtām.:huh:

Nepretendēju uz absolūtās patiesības nomināciju, bet tāds man novērojums....
Tā viš i ar to turbīnu.
Un arī bez tā, automāts ceļ labāk.
:)
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Sedans vs vagons

Post by Unima »

secinaajums. automaats ir dinamiskaaks.

jautaajums: vai uzstaadot blow off/ by pass vaarstu buus dinamikas uzlabojums auto ar manuaalo kaarbu?
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Sedans vs vagons

Post by GuntisG »

Vai tik automātam bez nepārtraukta turbīnas spiediena un nenomestiem motora apgriezieniem, var pieskaitīt arī nepārtraukti pievadītu griezes momentu riteņiem?
2003. 9-5 W 2,3 t
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Sedans vs vagons

Post by Iceman »

par blow off - draugs "Turbo" nopirka blow off un uzstādīja savam '98 9-5 2,3t manuālajam. Rezultātā auto pēc gāzes nomešanas aizrijās un brīžiem pat noslāpst. Ja kāds grib pamēģināt - tad varu iedot viņa kontaktus - viņš to verķi cenšas nopārdot :)
Par turbo bedri - man jau liekas, ka šitā maziņā turbīnīte tik lielam motoram, turbobedri praktiski netaisa. Kautkur lasīju, ka jau pie 1800 apgriezieniem 9-5 turbīna attīsta pietiekamu spiedienu. Runa nav par AERO :)
Par automātu - tā kā nedaudz tiek izbuksēts starp kārbu un spararatu - sanāk, ka tiek pievadīts lielāks griezes moments. Tas arī ļauj taisīt automātus ar mazāk pārnesumiem :) Braucot ātrāk par 85kmh automāts itkā saslēdzas pa tiešo un vairs neizbuksē, lai gan neesmu drošs kas šinī ziņā notiek pie kickdown. Domāju testējot pa šosi manuālim jāiet ar automātu stipri līdzīgi.
BE CE DE
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Sedans vs vagons

Post by Unima »

Iceman wrote:par blow off - ....
nu taa jau ir. palasot info par blow off nonaku pie atzinjas, ka ja ne sliktaak veel tad tik vien kaa shnjaaciens un viss. nav jeegas.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Sedans vs vagons

Post by Nauris_t16 »

Iceman wrote:par blow off - draugs "Turbo" nopirka blow off un uzstādīja savam '98 9-5 2,3t manuālajam. Rezultātā auto pēc gāzes nomešanas aizrijās un brīžiem pat noslāpst. Ja kāds grib pamēģināt - tad varu iedot viņa kontaktus - viņš to verķi cenšas nopārdot :)
Par turbo bedri - man jau liekas, ka šitā maziņā turbīnīte tik lielam motoram, turbobedri praktiski netaisa. Kautkur lasīju, ka jau pie 1800 apgriezieniem 9-5 turbīna attīsta pietiekamu spiedienu. Runa ir nav par AERO :)
Par automātu - tā kā nedaudz tiek izbuksēts starp kārbu un spararatu - sanāk, ka tiek pievadīts lielāks griezes moments. Tas arī ļauj taisīt automātus ar mazāk pārnesumiem :) Braucot ātrāk par 85kmh automāts itkā saslēdzas pa tiešo un vairs neizbuksē, lai gan neesmu drošs kas šinī ziņā notiek pie kickdown. Domāju testējot pa šosi manuālim jāiet ar automātu stipri līdzīgi.
Visa sāls ir iekš dzinēja vadības - trionic 7 neatbalsta blow-off, tāpat kā mana auto LH 2.4. Reāli blows strādās uz saaba, kam ir trionic 5 vai bosch LH2.2 vadības sistēmas. Nezinu, kas būs ar turbo karburatoru :laugh: Visi pārējie skaņas tīkotāji var likt virsū konisko gaisa filtru un by-pass ar virzulīti, nevis diafragmu kā bosch vārstam - motors sāks strādāt nedaudz fiksāk `under boost`, turbo bedre paliks mazāka ;)
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Sedans vs vagons

Post by KoreFun »

Tātad LH 2.2 Strādās un šņāks labi? nebūs kā tev, ka nokrita jauda?:ohmy:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sedans vs vagons

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Tātad LH 2.2 Strādās un šņāks labi? nebūs kā tev, ka nokrita jauda?:ohmy:
Jauda krīt tikai tad, ja šņāc ne tur, kur vajag! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply