• SAAB 900i, Ansis.
Page 1 of 16

SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 1:08 am
by Nils
Tiek atvērta jauna lappuse veca 900i grāmatā...

Image
Image
Image

VIN: YS3AB55J1H3017079
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 017079
Control symbol: Passed
SRS: none


p.s. šis netiks izjaukts... :)

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 1:13 am
by KurBads
nū, beidzot viens ir sācis spert soļus pareizajā virzienā. Apsveicu auto ar jauno saimnieku!

8i K-jet - manuprāt ļoti uzticams auto - nekādas elektronikas, ECU, inžektoru, lambdu utt.
Nebūs taču tas auto, kas šeit tika tikko piedāvāts?

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 1:33 am
by Nauris_t16
No diviem lipināsi vienu? Nav slikts variants, manuprāt ;) Tikai es jau nu krāmētu iekšā to 2.0 16v, arī ar to nekad nav dzirdētas nekādas problēmas :)

->KurBads

Ir, ir tas pats, pat vārds vēl palicis iepriekšējā īpašnieka dotais :)

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 5:40 am
by Nils
ziedoniz wrote:No diviem lipināsi vienu? Nav slikts variants, manuprāt ;) Tikai es jau nu krāmētu iekšā to 2.0 16v, arī ar to nekad nav dzirdētas nekādas problēmas :)

->KurBads

Ir, ir tas pats, pat vārds vēl palicis iepriekšējā īpašnieka dotais :)
Īstenībā pašlaik pilnībā pietiek ar to pašu 8v, es biju domājis, ka viņš būs švakāks, pie kam ne jau skriešanai es viņu gribu, tā nav ne kupeja, ne aero, tam lai paliek 9k. Ar šo mierīgi un komfortabli var pavizināties, braukšana kā dīvānā, salīdzinot ar 9k modificēto un dzelžaino piekari.
Atkāpei par auto vēsturi, jā, iepriekšējie saimnieki ir fantastiski cilvēki, aktīvi darbojušies klubā pirms ~10 gadiem. Auto patiešām ir bijis kopts un nav tik ļauni kā sākumā tika pasniegts.
Biju iedomājies, ka rūsa būs stipri vairāk. Es gan vēl neesmu kārtīgi palīdis apakšā, zinu, ka nekas spīdošs mani tur nesagaida, bet, nu, jebkurā gadījumā, agri vai vēlu, bet šis auto būs atpakaļ uz ceļā. Labi, ka ir donors un grīdu gan jau sametināsim.
Principā auto ir pilnībā ejošs, ar klusu ritošo, motors srādā klusi un kārba slēdzas labi [izņemot 5 robu, ļoti grūti liekās iekšā [kulise?].
Pie pirmajām lietām sarakstā ir eļļas, filtru un šķidrumu maiņas, čīkst viena siksna griežot līkumos, reizēm arī pārslēdzoties [ģeneratora?].
Nauri, ja tev šodien sanāk braukt gar manu darbu, lūdzu piebrauc. :)

Lai vai kā, iekšā ir baigais prieks.
Paldies, Kurbad! ;)

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 9:44 am
by vidvuds
Nil,

apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P

neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 9:53 am
by Nils
vidvuds wrote:Nil,

apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P

neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P
Droši, esmu ar pareizo mašīnu atbraucis! B)

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 12:24 pm
by chippy
Nils wrote:
vidvuds wrote:Nil,

apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P

neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P
Droši, esmu ar pareizo mašīnu atbraucis! B)
Vot, tagad gan ir dzirksts beidzot pie Tevis aizkratīties. Tūlīt paēdīšu un caur garāžu pie tevis :)

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 12:29 pm
by KurBads
Nu tad lai tik ripo!!!

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 9:36 pm
by Nils
Brrr... izskenēts viss ss.lv, nevieni piemēroti diski, ko Ansis būtu pelnījis uzaut. Visi apjāti, "ķekava" vai lido kosmosā.
Izskatās, ka nāksies likt virsū R15 diskus no c900 donora.
Varbūt kādam ir kāds komplekts ko piedāvāt uz 4x114.3?
Esmu atvērts arī kādam barterim pret šiem [bilde zagta, mani mazliet svaigāki]: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... gmimi.html 4x114.3 vai citām daļām no c900.
Baigi jau nu gribētos R16, bet uz šitādu sk.attālumu maz ir kaut kas no orģināla?

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 11:35 pm
by KurBads
tas ir vēl vecais variants ar roķeni uz priekšas riteņiem, ja? Tad man laikam nekā nebūs.

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sat Jul 17, 2010 11:55 pm
by Nils
KurBads wrote:tas ir vēl vecais variants ar roķeni uz priekšas riteņiem, ja? Tad man laikam nekā nebūs.
Jā, un abi divi... :(
Ja būtu 4x108, gan jau pats kaut ko sadomātu, kaut R16 bleķa diskus uzpucētu un mauktu virsū.
Nu nepanesu es tos R15 ar tiem baloniem, lai cik komfortabli tas nebūtu, tā mašīna vienkārši nav vācama, nemaz nerunājot par vadāmību.

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sun Jul 18, 2010 12:49 am
by KurBads
nu nezinu, manuprāt R15 ir tīri OK. Uzliec kaut kādas 205 riepas un brauc.

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sun Jul 18, 2010 11:33 am
by Nauris_t16
Nils wrote: Jā, un abi divi... :(
Ja būtu 4x108, gan jau pats kaut ko sadomātu, kaut R16 bleķa diskus uzpucētu un mauktu virsū.
Nu nepanesu es tos R15 ar tiem baloniem, lai cik komfortabli tas nebūtu, tā mašīna vienkārši nav vācama, nemaz nerunājot par vadāmību.
Es tak tev jau teicu, ka aftermarket disku izvēle vecajām bremzēm Latvijā ir x3 salīdzinot ar jaunajām ;) Saab original nebija neviens disks vecajām bremzēm uz 16".

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... igifx.html

Šie ar melniem vidučiem vienkārši spārdītu :woohoo:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... ikocj.html

Un šie būtu top of the world :)

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... iolfc.html

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sun Jul 18, 2010 11:43 am
by Nils
Tie Borbet'i īstenībā vienīgie, kas pavelk.
Par aftermarketu, visi izskatās pārāk lēti vai neatbilstoši pašam auto.
Tu tak nekad neliktu uz sava prastas piecstaru zvaigznes. :laugh:

Re:SAAB 900i, Ansis.

Posted: Sun Jul 18, 2010 1:49 pm
by KoreFun
Nil, man ir disku komplekts priekš vecām bremzēm;)