SAAB 900i, Ansis.
SAAB 900i, Ansis.
Tiek atvērta jauna lappuse veca 900i grāmatā...
VIN: YS3AB55J1H3017079
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 017079
Control symbol: Passed
SRS: none
p.s. šis netiks izjaukts... :)
VIN: YS3AB55J1H3017079
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 017079
Control symbol: Passed
SRS: none
p.s. šis netiks izjaukts... :)
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
nū, beidzot viens ir sācis spert soļus pareizajā virzienā. Apsveicu auto ar jauno saimnieku!
8i K-jet - manuprāt ļoti uzticams auto - nekādas elektronikas, ECU, inžektoru, lambdu utt.
Nebūs taču tas auto, kas šeit tika tikko piedāvāts?
8i K-jet - manuprāt ļoti uzticams auto - nekādas elektronikas, ECU, inžektoru, lambdu utt.
Nebūs taču tas auto, kas šeit tika tikko piedāvāts?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900i, Ansis.
No diviem lipināsi vienu? Nav slikts variants, manuprāt ;) Tikai es jau nu krāmētu iekšā to 2.0 16v, arī ar to nekad nav dzirdētas nekādas problēmas :)
->KurBads
Ir, ir tas pats, pat vārds vēl palicis iepriekšējā īpašnieka dotais :)
->KurBads
Ir, ir tas pats, pat vārds vēl palicis iepriekšējā īpašnieka dotais :)
900aero clubsport #8
Re:SAAB 900i, Ansis.
Īstenībā pašlaik pilnībā pietiek ar to pašu 8v, es biju domājis, ka viņš būs švakāks, pie kam ne jau skriešanai es viņu gribu, tā nav ne kupeja, ne aero, tam lai paliek 9k. Ar šo mierīgi un komfortabli var pavizināties, braukšana kā dīvānā, salīdzinot ar 9k modificēto un dzelžaino piekari.ziedoniz wrote:No diviem lipināsi vienu? Nav slikts variants, manuprāt ;) Tikai es jau nu krāmētu iekšā to 2.0 16v, arī ar to nekad nav dzirdētas nekādas problēmas :)
->KurBads
Ir, ir tas pats, pat vārds vēl palicis iepriekšējā īpašnieka dotais :)
Atkāpei par auto vēsturi, jā, iepriekšējie saimnieki ir fantastiski cilvēki, aktīvi darbojušies klubā pirms ~10 gadiem. Auto patiešām ir bijis kopts un nav tik ļauni kā sākumā tika pasniegts.
Biju iedomājies, ka rūsa būs stipri vairāk. Es gan vēl neesmu kārtīgi palīdis apakšā, zinu, ka nekas spīdošs mani tur nesagaida, bet, nu, jebkurā gadījumā, agri vai vēlu, bet šis auto būs atpakaļ uz ceļā. Labi, ka ir donors un grīdu gan jau sametināsim.
Principā auto ir pilnībā ejošs, ar klusu ritošo, motors srādā klusi un kārba slēdzas labi [izņemot 5 robu, ļoti grūti liekās iekšā [kulise?].
Pie pirmajām lietām sarakstā ir eļļas, filtru un šķidrumu maiņas, čīkst viena siksna griežot līkumos, reizēm arī pārslēdzoties [ģeneratora?].
Nauri, ja tev šodien sanāk braukt gar manu darbu, lūdzu piebrauc. :)
Lai vai kā, iekšā ir baigais prieks.
Paldies, Kurbad! ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nil,
apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P
neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P
apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P
neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P
Re:SAAB 900i, Ansis.
Droši, esmu ar pareizo mašīnu atbraucis! B)vidvuds wrote:Nil,
apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P
neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
Vot, tagad gan ir dzirksts beidzot pie Tevis aizkratīties. Tūlīt paēdīšu un caur garāžu pie tevis :)Nils wrote:Droši, esmu ar pareizo mašīnu atbraucis! B)vidvuds wrote:Nil,
apsveicu!! Varbūt man netīšam sanāks gadīties pie spices, tad uzzvanišu :P
neka djau neko nevar iznāt, gadās aizmaldīties 15km no sava darba , teiskim pie spices :P
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nu tad lai tik ripo!!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 900i, Ansis.
Brrr... izskenēts viss ss.lv, nevieni piemēroti diski, ko Ansis būtu pelnījis uzaut. Visi apjāti, "ķekava" vai lido kosmosā.
Izskatās, ka nāksies likt virsū R15 diskus no c900 donora.
Varbūt kādam ir kāds komplekts ko piedāvāt uz 4x114.3?
Esmu atvērts arī kādam barterim pret šiem [bilde zagta, mani mazliet svaigāki]: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... gmimi.html 4x114.3 vai citām daļām no c900.
Baigi jau nu gribētos R16, bet uz šitādu sk.attālumu maz ir kaut kas no orģināla?
Izskatās, ka nāksies likt virsū R15 diskus no c900 donora.
Varbūt kādam ir kāds komplekts ko piedāvāt uz 4x114.3?
Esmu atvērts arī kādam barterim pret šiem [bilde zagta, mani mazliet svaigāki]: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... gmimi.html 4x114.3 vai citām daļām no c900.
Baigi jau nu gribētos R16, bet uz šitādu sk.attālumu maz ir kaut kas no orģināla?
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
tas ir vēl vecais variants ar roķeni uz priekšas riteņiem, ja? Tad man laikam nekā nebūs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 900i, Ansis.
Jā, un abi divi... :(KurBads wrote:tas ir vēl vecais variants ar roķeni uz priekšas riteņiem, ja? Tad man laikam nekā nebūs.
Ja būtu 4x108, gan jau pats kaut ko sadomātu, kaut R16 bleķa diskus uzpucētu un mauktu virsū.
Nu nepanesu es tos R15 ar tiem baloniem, lai cik komfortabli tas nebūtu, tā mašīna vienkārši nav vācama, nemaz nerunājot par vadāmību.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
nu nezinu, manuprāt R15 ir tīri OK. Uzliec kaut kādas 205 riepas un brauc.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900i, Ansis.
Es tak tev jau teicu, ka aftermarket disku izvēle vecajām bremzēm Latvijā ir x3 salīdzinot ar jaunajām ;) Saab original nebija neviens disks vecajām bremzēm uz 16".Nils wrote: Jā, un abi divi... :(
Ja būtu 4x108, gan jau pats kaut ko sadomātu, kaut R16 bleķa diskus uzpucētu un mauktu virsū.
Nu nepanesu es tos R15 ar tiem baloniem, lai cik komfortabli tas nebūtu, tā mašīna vienkārši nav vācama, nemaz nerunājot par vadāmību.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... igifx.html
Šie ar melniem vidučiem vienkārši spārdītu :woohoo:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... ikocj.html
Un šie būtu top of the world :)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... iolfc.html
900aero clubsport #8
Re:SAAB 900i, Ansis.
Tie Borbet'i īstenībā vienīgie, kas pavelk.
Par aftermarketu, visi izskatās pārāk lēti vai neatbilstoši pašam auto.
Tu tak nekad neliktu uz sava prastas piecstaru zvaigznes. :laugh:
Par aftermarketu, visi izskatās pārāk lēti vai neatbilstoši pašam auto.
Tu tak nekad neliktu uz sava prastas piecstaru zvaigznes. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 900i, Ansis.
Nil, man ir disku komplekts priekš vecām bremzēm;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible