• Check engine
Page 1 of 2

Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:14 pm
by hahols
Sveicināti!

Divas dienas atpakaļ uzstādīju gāzes iekārtu savam 9-5 2.0 1998g. un šodien iedegās check engine. Bet jūtamu izmaiņu mašīnas darbībā nejūtu.
Varbūt kāds zin ar ko man jāsāk meklēt kļūda.(pirms braukt uz diagnostiku).

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:27 pm
by zinitis
hahols wrote:Sveicināti!

Divas dienas atpakaļ uzstādīju gāzes iekārtu savam 9-5 2.0 1998g. un šodien iedegās check engine. Bet jūtamu izmaiņu mašīnas darbībā nejūtu.
Varbūt kāds zin ar ko man jāsāk meklēt kļūda.(pirms braukt uz diagnostiku).
Sameklē googlē visas iespējamās dzinēja vadības kļūdas,tad izvēlies vienu,kura labāk patīk,un centies to novērst!
Jo vairāk minēsi un experimentēsi,jo grūtāk diagnostikā būs noteikt precīzo vainu....

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:32 pm
by chippy
Varbūt admins vai lapas programmētājs var uztaisīt opciju, ka lietotājiem neļauj palaist topiku ar nosaukumu "Check Engine"?

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:34 pm
by Gripen
Jānolasa kļūda Vikingos vai pie Arnija. Visticamāk, kļūda būs saistīta ar detonāciju vai pēcaizdegšanos - gāze.. :unsure: ;)

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:37 pm
by hahols
Piekrītu>
Bet arī negribas aizbraukt uz servisu un tur galīgs sīkums

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:41 pm
by Ainars
hahols wrote:Piekrītu>
Bet arī negribas aizbraukt uz servisu un tur galīgs sīkums
jaa bet kaa tad to var uzzināt? moš rīt noklapēs motors a Tu iemileji santimu un nenodiagnosticēji...
:blink:
kad vajadzes kadu talaku gabalu aizbraukt, ko darīsi?

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:46 pm
by hahols
Es jau zināju ka man būs jābrauc uz diagnostiku.
Bet cerēju uz Ziemassvētku brīnumu.

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:54 pm
by Gripen
Ziemassvētku brīnums ir diagnostikas cenas pie Arnija ;)

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:55 pm
by SAABaeroist
Nu tak brauc uz to vietu kur tev uzstadija GAZES iekartu un lai čaļi regule,tu ko domaji uzliks un uzreiz viss aizies:dry: Manejam Aero menesi reguleja kamer viss bija štokos un pat kompi smainija gazes vadibai;) Gribi leti braukt nedaudz japačakarejasB) Nu un protams pirms gazes iekartas uzstadišanas jabut parliecinatam vismaz pa 90 % ka auto diznejs un iekartas ap to darbijas ka tam tiem vajadzetu darboties.

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 9:57 pm
by Gripen
Jācer, ka gāziniekiem ir OBD kļūdu lasītājs un izpratne par Trionic. Trionic ir spēks! :)

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 10:04 pm
by SAABaeroist
Grippen wrote:Jācer, ka gāziniekiem ir OBD kļūdu lasītājs un izpratne par Trionic. Trionic ir spēks! :)
Skatoties kas pa kantori:unsure: Cerams ka ar visam garantijam un labu apkopi;)

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 10:10 pm
by hahols
kantoris labs.
garantija ari laba.
Gāzes iekārta tika regulēta pie dažādam slodzēm un ari braucot vis tika chekots.

Jautājums!

Ar ko sākt?

a)Vikingi diagnostika
b)Gāzes servis diagnostika

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 10:16 pm
by Gripen
No likumsakarību viedokļa - pie gāziniekiem ar sūdzību par CEL.

Ja šie nelasot kļūdu mēģina kaut ko regulēt, tad nekavējoties pie Vikingiem/Arnija uz kļūdas nolasīšanu.

Var arī ekstrēmāk, pirkt šo te http://cgi.ebay.co.uk/ELM-327-CAR-DIAGN ... 5729wt_905 un meklēt tīklā skaidrojumu kļūdai. Un pēc tam skaidrojumu kļūdas skaidrojumam :)

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 10:46 pm
by SAABaeroist
hahols wrote:kantoris labs.
garantija ari laba.
Gāzes iekārta tika regulēta pie dažādam slodzēm un ari braucot vis tika chekots.

Jautājums!

Ar ko sākt?

a)Vikingi diagnostika
b)Gāzes servis diagnostika
No sakuma pie gazeniekiem.
TAd var pastities un pabraukat kadu dienu tikai uz benzina ,ka bus metis kļudu vai ne.

Re:Check engine

Posted: Sun Dec 19, 2010 11:19 pm
by Nīgrais
Nu būs kolēģim skābekļa daudzums atgāzēs garām vārtiem, nu būs attiecīgā kļūda pēc Lambda zondes.
Nu vibrēs nelaimīgais starp kļūdu nolasītājiem un gāzes amatieriem, un ieies ciklā.
Galu beigās gāzinieki kautko sabakstīs, lai kļūda nemetas.
Rezultāts viss viens - sistēma šā vai tā nestrādās korekti, jo grozies kā gribi, sadedezinot gāzi skābekļa daudzums atgāzēs būs lielāks kā sadedzinot benzīnu.
A tā Lambda, maita, zem benžuka taisīta, spītīgi grib savu vieninieku, kaut pakaries. :laugh:

Izejas ir vairākas.
Populārākā - taisīt treknāku maisījumu padodot vairāk gāzes kā nepieciešams. Rezultāts - Lambda zonde "nomierinās", kļūdas neparādās, gāze tērējās vairāk, HC, CO, atgāzēs iziet ārpus jebkurām saprāta robežām un katalizators priekšlaicīgi pasaka palicējiem draudzīgu čau.

Skaudrā realitāte - no cerētā ietaupījuma pāri paliek ČIKS un cikliskas galvassāpes. :(