• Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu - Page 3
Page 3 of 5

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Wed Feb 22, 2012 9:25 pm
by Andreas
kaut kā saskrēja vairākas problēmas.
Pēc ilgas stāvēšanas iedarbinot aukstu dzinēju pēc kādām 20 sekundēm sāk lēkāt pagriezieni, dažreiz diezgan lielā diapazonā uz zemiem apgrieziniem, gandrīz vai grib slāpt. Ja tad nospiež gāzes pedēli, tad gadās ka noslāpst. Kad piedarbina vairs nelēkā.
Ja neko nedara un ļauj apgriezieniem palēkāt, tad 30 minūtes viņi tur padarbojas un pārstāj. Auto darbojas kā vajag.

Iedegās panelī Check Engine lampiņa, kādas 2 nedēlas vēl nobraukāju ar viņu, jo sākumā iedeās un pazuda, vai vispār neiedegās kādu dienu, bet kad sāka nezust, tad aizbraucu līdz servisam.
Tākā auto bija apdrošināšana tad palūdzu lai visu saremontē un miers. Tika nomainīta labda sensors (sensors 1), lampiņa no paneļa pazuda.
Bet nepazuda apgriezienu lēkšāna. Tā ir tikai ja dzinējs ir pilnībā atdzisis.

Degvielas patēriņu vēl nesaprotu. Ar check engine lampiņu bija manāmi pieaudzis. Tagad nobraucām lielāku apli un vēl nav izdevies pārbaudīt, bet liekas, ka ir atriezies pie tāda kāds bija pirms check engine. Lai gan arī tas man liekas pietiekami liels. 15 litri uz 90-100 km, bet nu 99% pilsētas režīms un mazi attālumi. Pie tam ir sācies diezgan auksts laiks, apkure griežas visu liku utt.

Sensora remonts Saab servisā (nav dīleris, bet apkalpo tikai Saab mašīnas) ar visu nomaiņu visiem nodokļiem izmaksāja 146 māciņas. Joprojām notiek cīna ar apdoršinātāju lai to nosegtu, tad jau manīs.
Sapratu, ka tomēr nafig tās apdrošināšanas, beigās tikai cīnies par savu taisnību, bet tur tāds birokrātijas aparāts, un nekādu ofisu, viss tikai pa telefonu, dažreiz vairs nevar atkal sazvanīt to pašu cil'veku ar kuru pirms tam runāji un sanāk visu penteri stāstīt no jauna. Ai, nu vairs nepirkšu nākamgad. Ceru, ka būs labi. Pie tam nebūtu apdrošināšanas, es to sensoru pa 57 mārciņām varēju tuvējā veikalā nomainīt un ielikt pats (tiesa nezinu vai tur vajag programmēt kaut ko) + cik nu par diagnostiku. Sanāktu lētāk. Bet tā kā bija apdrošināšana, tad viss jādara darbnīcās, diemžēl, rezerves daļu pirku veikalā viņi neapmaksā.

Ceru, ka nekas vairs neparādīsies slikts. :(

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Wed Feb 22, 2012 11:04 pm
by edijs
Hmm, jums tur apdrošināšana iekļauj arī lambdas maiņu? Feini.. Laboju - feini, kamēr nonācu līdz pēdējai rindkopai. :D Pag, bet kā sanāk - ja auto apdrošināts, pats neko nevari izdarīt? Tak apdrošinātājiem nav reāli katram drapakam nočekot, kuram lambda tikko kā mainīta un kuram veca. Tāpat ar kaudzi citām detaļām.

Ja Check engine bija iededzies beigtas lambdas dēļ - tad jau skaidrs arī par patēriņa pieaugumu.

Būtībā šāda tipa CE kļūdas no kompja pazūd, kad tas tiek atvienots no strāvas. Attiecīgi - var mājas apstākļos nomainīt beigto komponenti (map sensors, temperatūras dačiki, tā pati lambda, galu galā arī nomukušas vaakumtrubas), paturēt trionic kompi bez strāvas un kļūda būs dzēsta. Sāpīgāk ar tcs/ctrl un anti-lock lampiņām - tam gan prasās pieslēgšanu pie kompja. Pat, ja problēma kaut kādu iemeslu dēļ pati atrisinās, kļūda atmiņā tāpat paliek. Un ir vēlams to nodzēst, lai arī netraucē, jo pretējā gadījumā pie nākamām problēmām būs nesaprašana - kura no visām kompī atrodamajām kļūdām šoreiz ir īstais cēlonis. Jo datumi jau tur klāt nerakstās.

Starpcitu, to, ka Check engine pēc aizdedzes ieslēgšanas (nepiestartējot) vienā brīdī sāk mirgot, piefiksēji? Saskaitot, cik reizes nomirgo, var nojaust problēmas virzienu. Reizēm problēma ir triviāla - teiksim nomukusi/sasprēgājusi trubiņa no tā paša MAP sensora.

Padsmit litri, visu laiku pa pilsētu mīcoties mazus attālumus? Nekādu brīnumu. :) Tā tev nav 1.3 corolla, nav arī dīzelis. Atceries, cik Volvim bija? Jo īpaši zaļajam? :) Plus tagad ir vēsāks laiks, tak nedaudz jāiesilst arī šim, pirms sasniedz darba temperatūru.

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Wed Feb 22, 2012 11:51 pm
by Andreas
Muļķīgi izdarīju un pērkot auto nopirku papildus apdrošināšanu, kas nosedz (būtu jānosedz) visus bojājumus kas notiek ar auto. Ceru, ka arī sensoru, lai gan tas ir strīdīgs, tur nav nekas par to teikts, bet nu servisā saka, ka viņi izdomā attaisnojumus. tāka tas vēl strīdus objekts būs.
Meistars itkā ir gatavs panākt pretī un varbūt mēģināt piedzīt maksu par citas detaļas nomaiņu, kas būtu mazliet dārgāka, bet vitāli svarīgāka un par to vajadzētu bez problēmām apmaksāt.

Jo apdrošināšana ir par salūzšanu, bet runā, ka sensori vienkārši paliek veci un nolietojas, grūti pierādīt, ka viņš ir sabojājies, lai gan tikpat grūti pierādīt, ka nav sabojājies. Bet nu tad jau manīs.

Var mainīt arī pats, bet tad jēga pirkt apdrošināšanu? Sanāk samaksāt dubultā, par apdrošināšanu ko neizmnato un par rezerves daļām.

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Wed Feb 22, 2012 11:52 pm
by Andreas
check engine nemirgoja, bija vairākas reizes gaidīts, varbūt pazudīs un visādi varinati netā lasīti, bet nemirgoja, dega visu laiku. Lai gan ilgāk par kādu minūti negaidīju, varbūt pēc tam sāk.

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Tue Jun 05, 2012 12:48 pm
by Andreas
Karalienes valdīšanas Dimanta jubileju svinot izdomāju, ka kaut kas jāpadara arī ar auto. Sveces jau sen bija iepirktas un gaidīja nomaiņu, kā arī sasistais miglas lukturis prasījās pēc nomaiņas.
Tad nu izmantoju to, ka laiks nav īpaši saulains un nekur negribās doties.
Ar svecēm viss gāja gludi :) Jau sen atpakaļ iepirku atslēdziņu viņu izņamšanai.

Vismairāk mainot sveces man nepatika tā eļļa tajā nodalījumā. Itkā nebija daudz, bet tomēr.

Image
Image
Image
Image
Image

Miglas lukturi( abas puses) tika nosolīti ebajā. Sākumā gribēju vienu pusi, bet tad bija aizdomas, ka nodilums būs dažāds un spīdēs savādāk.
Nosilījās lēti, kopā ar atsūtīšanu manuprāt vai nu mazliet zem 30 mārciņām vai arī kaut kur uz 32-36, neatceros varis, jo jau kādu mēnesi vai vairāk atpakaļ tas notika.
Atnāca skaisti iepakotas, ar visām spuldzēm. Stāvoklis ļoti labs.

Image
Image

Visnepatīkamāk bija ar šo skrūvi. Bija ļoti sarūsējusi un necik nekustējās. Nācās ar WD40 padarboties un knīpstangas + atslēdziņa, izkustējās un tad jau dabūju nost.
Image

šeit nomainīts
Image
Image

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Tue Jun 05, 2012 2:21 pm
by Jancis
Andreas wrote:...
Vismairāk mainot sveces man nepatika tā eļļa tajā nodalījumā. Itkā nebija daudz, bet tomēr.
...
Jānomaina vārstu vāka blīve vai vienkārši jāuzliek, jo izskatās, ka šobrīd tās vietā mājo hermētiķis.

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Tue Jun 05, 2012 2:33 pm
by elmo
Njā, izskatās pēc melnas košļenes!:laugh:

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Tue Jun 05, 2012 2:36 pm
by edijs
Mjā, sūti augšā blīvi un aidā skrūvēt. Nav brīnums, ka tur eļļa sūcas garām. :)

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Tue Jun 05, 2012 3:10 pm
by Nauris_t16
Parasti jau vecā blīve ir atstāta un ir uzziezta pamatīga hermēta kārta, tas ir tas, ar ko man ir nācies saskarties.

No manas puses ieteikums būtu skatīties tikai OEM vārstu vāka blīves virzienā, vienīgā, kas 100% noblīvēs. Ar citām var sanākt neliels ieberziens.

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Tue Jun 05, 2012 5:21 pm
by Arnijs
ziedoniz wrote:Parasti jau vecā blīve ir atstāta un ir uzziezta pamatīga hermēta kārta, tas ir tas, ar ko man ir nācies saskarties.

No manas puses ieteikums būtu skatīties tikai OEM vārstu vāka blīves virzienā, vienīgā, kas 100% noblīvēs. Ar citām var sanākt neliels ieberziens.
Nu OEM nav vienīgais kvalitatīvais variants. Victor Reinz un Elring būs tikpat kvalitatīvas kā OEM. Cena arī attiecīga (ne no lētākajām)

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Posted: Wed Jun 06, 2012 8:55 am
by Nauris_t16
Arnijs wrote:
ziedoniz wrote:Parasti jau vecā blīve ir atstāta un ir uzziezta pamatīga hermēta kārta, tas ir tas, ar ko man ir nācies saskarties.

No manas puses ieteikums būtu skatīties tikai OEM vārstu vāka blīves virzienā, vienīgā, kas 100% noblīvēs. Ar citām var sanākt neliels ieberziens.
Nu OEM nav vienīgais kvalitatīvais variants. Victor Reinz un Elring būs tikpat kvalitatīvas kā OEM. Cena arī attiecīga (ne no lētākajām)
Nu ok, tad prieks to dzirdēt. Es jau rakstīju un zināju, ka 90%, ka Tu mani izlabosi :D

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Sun Dec 09, 2012 3:46 pm
by Andreas
jau sen rakstīju par to, ka tad kad motors ir daudzas stundas stāvējis, tad iedarbinot raustās 30-40 sekundes un tad viss ir kārtībā.
Sāku domāt, ka gribu tikt galā ar šo problēmu, bet ar ko lai sāk.
Edijs ieteica mēģināt ar droseli, jo sveces samainīju, DI bloks arī mainīts.
Pagaidām tuvumā nevaru atrast nevienu lietotu droseli ko varētu uzlikt un pamēģināt, līdz ar to safilmēju problēmu un varbūt kādam ir bijis līdzīgi un var ko ieteikt.
Vēl radās doma par droseles pozīcija sensoru, bet kur tāds tur atrodas :D

Lūk video, jācer, ka tur kaut ko var saprast.
http://youtu.be/u4gJ7xawvP0

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Sun Dec 09, 2012 4:43 pm
by Arnijs
Tur tai izolenei, uztītai uz bremžu vakuuma past. trubiņas, kas ieiet ieplūdes kolektorā, nav jābūt. Iespējams, ka bojāta ligzda un piesūc gaisu, bet dēļ tā neraustīsies, bet varētu būt paaustināti tukšgaitas apgriezieni. Par pašu raustīšanos - grūti pateikt. Visticamākais, ka i-net diagnostika šeit nav tā labākā iespējamā cēloņa atrašana

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Sun Dec 09, 2012 5:05 pm
by Andreas
Diagnostika uzrāda - Misfire. Servisā teica vai nu sveces, vai DI blogs, vai drosele. Diemžēl servisā nav ar mieru mēģināt kaut ko lietotu, piedāvā visu mainīt jaunu. Tā ir astronomiska summa, līdz ar to meklēju lētāku iespēju. Kā jau teicu, sveces nomainīju un DI bloku arī strādājošu uz cita auto ideāli izmēģināju. Bet nu salasījos netā ka tai droselei ir kaut kāds pozīcijas devējs ar kuru varētu sākt, bet nu....
Mēģinu atrast kaut kur tuvumā strādājošu droseli, bet nevienam nekā nav.

Re: Saab 9-3 2.0T ar

Posted: Sun Dec 09, 2012 6:10 pm
by Arnijs
Misfire kurā cilindrā? Vienā? Divos? Visos?