Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Andreas »

Esmu jauniņais Saab valstībā, bet Zviedru auto nav nekas jauns. Vairāki gadi pavadīti pie Volvo (850 un S70) stūres. Būtībā gribās ticēt, ka tieši Volvo lika Edijam skatīties Zviedru auto virzienā :D
Esmu labos draugos ar Ediju un Agnesi. Par Edija pēdējiem Saab daudz ziņu nav, bet ar pirmajiem ir daudz kopā būts un brīžiem pat cīnīts :)
Esmu padijis uz dažiem Saab kluba pasākumiem kopā ar Ediju un ar Ievish no Volvokluba. Pats arī šobrīd vēl skaitos Volvo kluba biedrs. Tāka gan jau ar dažiem no jums esam dzīvē tikušies. Diemžēl šobrīd esam ārpus LV, bet tas netraucē sekot līdzi notikumiem un dažreiz ja izdodas uz atvaļinājumu tikt, tad piedalīties kādā pasākumā.

Pēc Volvo ēras bija gads ar Franču auto Lagūnu. Auto vairāk kā pārvietotājs no A uz B punktu, bet nebija slikts. 2002 gada lagūna 3.0 dzinējs ar automātu. Nelūza un kalpja godam. Bet visu laiku bija iekšēja nemiera sajūta, ka kaut kas tomēr nav. Nu nevelkt tajā auto neko manīt un neko negribās darīt. Tomēr Zviedru auto sava eksotika.
Tika nolemts ka auto jamaina, izvēle bija vai nu Volvo c70 kabriolets vai Saab 9-3 kabriolts. NOdefinējām ko vēlamies tajā auto un tika meklēts. Volvo nebija atrodams nekas tuvumā sakarīgs, bet Saabam bija pāris varianti. Izvēle krita uz Royal Blue krāsas 9-3 ar 2.0 turbo motoriņu. Gaišs(dzīvē mazliet gaišāks nekā bildēs) ādas salons ar visādām ekstrām (tiesa trūks elektrisko benķu un to apsildes).

Bet kā jau visiem auto ir arī savi trūkumi, kas nu jānovērš un jāuzlabo.

Pirmās lietas kas prasās labot ir:
- SID displejs (neko nevar saprast);
- salona temperatūras mērītājs (nepatīkami dūc);
- viens miglas lukturis sadauzīts.

Nākotnes plāni:
- salabot esošos defektus;
- uzlabot audio (bet nemainot oriģinālo audiogalvu);
- varbūt spolerīts aizmugurē.

Lūk pirmās bildes kas tapušas pirmajā dienā:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by lawyer »

Apsveicu ar pievienošanos Saabistu pulkam! :)

Bet par lietu - ja neesi gatavs mainīt galvu, tad labāk nedari vispār neko oriģinālajai audio sistēmai - tāpat atšķirību skaņā nejutīsi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Andreas »

Paldies par ieteikumu. Būtībā uzlabojums ir maziņš, gribu tikt pie disku mainītāja un kaut kur bagāžniekā iemānīt maziņu subiņu. Volvo s70 veiksmīgi uzlodēju pāreju oriģinālajai galvai uz pastiprinātāju un bija pieslēgts subs. Tas arī viss.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Nils »

Avatara foto jau bija kaut kur manīts, tā jau likās, ka no Edija draugu loka.
Nu, redz, ne es vienīgais no viņa esmu savulaik iespaidojies. :laugh:
Apsveikumi. ;)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by KoreFun »

Nu nu, Lawyer, uzreiz tā kritiski "NĒ" gan nevar teikt. Skatoties KO gribās uzlabot;)

Par defektu sarakstu - standarts saraksts 9-3 īpašnieka:laugh:
liekas, ka arī aizsarg plastmassa apakšā jāpieskrūvē.

Apsveicu ar pievienošanos pulciņam!:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Andreas »

Paldies par apsveikumiem.

kā jau rakstīju neko drastisku netaisos darīt. Apmierina skaņas kvalitātes, neesam nekādi mūzikas eksperti :D Bet gribās nelielu rīboņu aizmugurē, kā nekā bija pierasts iekš S70 un sieviņas auto arī tāds bija ielikts. Vairāk nekā skaļumam bet iekšējam ritmam. Nekad neesmam braukuši ar logiem vaļā un maksimālu skaņu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by KoreFun »

Tad skaties pastūzi subim, ar augstā līmeņa ieeju. Tas ir kuru var pieslēgt tumbām klāt. Būs mazāks čakars ar pieslēgšanu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Kabrio »

oho, apsveicu :)

šis ir ar 185 hp?

+izskatās, ka SIDs rāda, ka vajag uzpildīt dzesēšanas šķidrumu..
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Andreas »

biju ko līdzīgu mēģinājis uz s70 un Vektras, nekas spīdošs. Neesmu vēl pētijis oriģinālās galvas izejas, bet s70 bija izeja pastiprinātājam ,tikai ar vecmodīgu kontakru, sameklēju netā shēmu un uzlodēju pāreju uz normālām "tulpēm". Domāju, ka Saabam jābūt tāpat. Bet nu vēl tik jāsaprot, kā audiogalvu izņemt :) Būtībā jautājumu pašlaik vairāk nekā atbilžu, bet domāju, ka nedēļas laikā tikšu galā ar vismaz audiogalvas apskati un ja būs izejas, tad jau arī pāreju varēs dabūt.

bet tā ideja par pieslēgšanu pie aizmugures skaļruņiem man nepatika, jo tad sanāk ka subs nevis dod tikai basus, bet reāli skan arī teksts pa viņu. Biju uzlicis Labvēlīgā tipa Laptopu paklausīties, nu rēcīgi jau viņš tajā subā skan :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by KoreFun »

Uzraksti vairāk infgo par mašīnu, gads, motora jauda, lai ir saprašana kāda komplektācija/modifikācija:)

Izskatās, ka Tev ir '00-02.gada modelis. Ja 2000.gadā galva nemainījās, tad Tev nebūs nekāda Sub izejas. Kā arī izejas nav analogās, jāpērk pāreju.

Par balsi Subī - jebkuram pastūzim ir LPF filtrs, kuru arī jāgroza, lai Subis dzied to, kas viņam ir paredzēts.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by edijs »

Uzrakstīšu Andra vietā, pieņemu, ka tas nav nekas slēpjams - 2001.gads, B205E 150hp LPT. Ļoti prasās pēc suites... :D Romān - pastāsti, kādas izjūtas tev bija, kad savējam iešpricēji papildus jaudu. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Post by Nils »

edijs wrote:...pastāsti, kādas izjūtas tev bija, kad savējam iešpricēji papildus jaudu. :)
...vajag lielāku turbīnu, labākas bremzes, blowu, izplūdi, downpipe, T7 APC un vēl dažus sīkumus. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Post by Kabrio »

edijs wrote:Uzrakstīšu Andra vietā, pieņemu, ka tas nav nekas slēpjams - 2001.gads, B205E 150hp LPT. Ļoti prasās pēc suites... :D Romān - pastāsti, kādas izjūtas tev bija, kad savējam iešpricēji papildus jaudu. :)
ar '01 gadu mainījās DI no sarkanas un melnu? man ir sarkana un lpt motors ar 113kw...
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Saab 9-3 2.0T ar

Post by defektivais »

Nils wrote:
edijs wrote:...pastāsti, kādas izjūtas tev bija, kad savējam iešpricēji papildus jaudu. :)
...vajag lielāku turbīnu, labākas bremzes, blowu, izplūdi, downpipe, T7 APC un vēl dažus sīkumus. :laugh:
Šitā tas kabris vel pārlūzīs uz pusēm :laugh:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Saab 9-3 2.0T ar "norautu" jumtu

Post by Andreas »

juus baigi paarspiileejat, neko daudz nevajag :) pagaidam patiik kaa ir jo saliidzinot ar 3.0 v6 lagunu Saabs iet kaa lidmasiina. Edijs rakstiija par vienkaarsu jaudas palielinaasanu, saaksu ar to, tad jau redzees.
Post Reply