• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 37
Page 37 of 48

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Jul 29, 2017 10:14 pm
by lawyer
OSC wrote:Varbūt nofilmē kādu video? 8)
Radās praktisks jautājums - kur lai piestiprina telefona turētāju? :shifty: Neturēšu taču to rokā :snooty: Ar fočuku filmēt vēl nereālāk, jo tam vispār nav nekāda turētāja :?

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Jul 29, 2017 11:58 pm
by OSC
Es tikko pasūtīju telefona turētāju, kas liekas uz stūres, kā atnāks ietestēsim uz Tavējā līdz Redline :mrgreen:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Jul 30, 2017 12:34 am
by elmo
lawyer wrote:
OSC wrote:Varbūt nofilmē kādu video? 8)
Radās praktisks jautājums - kur lai piestiprina telefona turētāju? :shifty: Neturēšu taču to rokā :snooty: Ar fočuku filmēt vēl nereālāk, jo tam vispār nav nekāda turētāja :?
A kur problēma turēt rokā? :) nemāki?

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Aug 09, 2017 3:25 pm
by lawyer
Esam atpakaļ sveiki un veseli 8)

Mēģināju notestēt max ātrumu - diez ko daudz izdevību nebija, jo satiksme pa bāņiem, pa kuriem braucām, bija tā kā pa Brīvībeni kārtīgā darba dienā. Pēc spidometra sanāca 200+ km/h, bet pēc GPS 190 km/h. Apgriezienus sarkanajā zonā negriezu. Lai pa bāni ārdītos, acīmredzot vajag Type 6 vai Type 7 primary. Type 8 vispār būtu sapnis :shock: Vācijā kāds esot uztaisījis no rokas vairākus komplektus ar Type 8, bet cena tam esot bijusi 600 EUR :shock: Pa mazajām vācu pilsētiņām pamatā pārvietojos ar logu vaļā un pāātrinoties (būūūuuuu)/ atmetoties (bu-bu-bu-bu-bu) :mrgreen:

Bet vispār vācu c900 braucējiem bija kantainas acis, skatoties uz Trionic 5.5 iekš c900 - tie par ko tādu bija tikai lasījuši, ne redzējuši dzīvē 8)

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Aug 09, 2017 4:30 pm
by edijs
600 euro uz vispārējā fona izklausās pēc sīcenes. :lol:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Aug 10, 2017 6:05 pm
by Nauris_t16
Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Aug 10, 2017 11:55 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6? :think:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 14, 2017 8:12 am
by Nauris_t16
lawyer wrote:
Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6? :think:

Ja atmiņa neviļ, tad tev iepriekš bija type6. Type5 vispār ir reti un uz turbo pilnīgi bezjēdzīgi, jau type6 šķiet smagi par īsu.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 14, 2017 11:00 am
by lawyer
Nauris_t16 wrote:
lawyer wrote:
Nauris_t16 wrote:Jorgen Eriksson tagad piedāvā Type8.5, custom set. Pameklē fb

Tev sanāk, ka tagad ir type5??? :O Var uzsākt braukt ar trešo max speed 170kph? :D
Kā jau rakstīju, izspiedu 190 km/h pēc GPS pie 5.5k rpm - tas tak nevar būt jau type 6? :think:

Ja atmiņa neviļ, tad tev iepriekš bija type6. Type5 vispār ir reti un uz turbo pilnīgi bezjēdzīgi, jau type6 šķiet smagi par īsu.
Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam? :shifty:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 14, 2017 12:31 pm
by defektivais
lawyer wrote:Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam? :shifty:
Ir rakstīts uz kārbas augšpuse:
1979-1983:
type(G=manual)1st digit
version(engine combination)2nd digit
number of forward gears-3rd digit
primary gear ratio(see below)-4th digit
variant(stage of development)5th digit

1984 Onward:
GM=manual tranny-1st digits
GA= auto tranny-1st digits
transmission version-2nd digit
number of forward gears-3rd digit
primary gear ratio(see table below)-4th digit
variant(stage of development)5th digit
Izkopēts no šejienes: http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 14, 2017 4:31 pm
by lawyer
Man pēc gada ir jābūt GM45X10 - tad sanāk, ka man ir type 5? :shifty:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 14, 2017 5:29 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:Man pēc gada ir jābūt GM45X10 - tad sanāk, ka man ir type 5? :shifty:

FACEPALM

Sūds ar gadu, tevi interesē trešais cipars, tas, kas ir X :D Gads nosaka tikai aptuveni kārbas variantu, kas ir pēdējie 2 cipari. A primary zobrati katram tirgum ir savi, type 8 bija pa lielam tikai UK un dažreiz GER, Itālijas kalniem un salām nebija nekas lielāks par type 6, Skandināvijas-karbo-bomžedišen reizēm saņēma type5, jo bija domāti tikai omju pārvadāšanai viena miesta robežās, utt

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 14, 2017 5:34 pm
by Nauris_t16
MANAS ATBILDES CITĀTĀ
defektivais wrote:
lawyer wrote:Bet kā to noteikt? Pēc koda uz kārbas? Vai arī jāskaita zobi tam primary zobratam? :shifty:
Ir rakstīts uz kārbas augšpuse:
1979-1983:
type(G=manual)1st digit
version(engine combination)2nd digit TIKAI 4 (GUMIJAS PRIEKŠĒJAIS KĀRBAS SPILVENS) VAI 5 (HIDRAULISKAIS PR. SPILVENS)
number of forward gears-3rd digit 3 ĀTRUMI UZ PRIEKŠU AUTOMĀTAM, 4 VAI 5 MANUĀĻIEM
primary gear ratio(see below)-4th digit 4? 5(SKANDINĀVIJA), 6(BĀZE), 7(FPT TURBO) VAI 8(AUTOBAHN)
variant(stage of development)5th digit KATRU GADU CITS DIVCIPARU SKAITLIS, ATTIECĪGI 00-99, APTUVENI VAR NOTEIKT KĀRBAS GADU

1984 Onward:
GM=manual tranny-1st digits
GA= auto tranny-1st digits
transmission version-2nd digit TIKAI 4 (GUMIJAS PRIEKŠĒJAIS KĀRBAS SPILVENS) VAI 5 (HIDRAULISKAIS PR. SPILVENS)
number of forward gears-3rd digit 3 ĀTRUMI UZ PRIEKŠU AUTOMĀTAM, 4 VAI 5 MANUĀĻIEM
primary gear ratio(see table below)-4th digit 4? 5(SKANDINĀVIJA), 6(BĀZE), 7(FPT TURBO) VAI 8(AUTOBAHN)
variant(stage of development)5th digit KATRU GADU CITS DIVCIPARU SKAITLIS, ATTIECĪGI 00-99, APTUVENI VAR NOTEIKT KĀRBAS GADU

Izkopēts no šejienes: http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Tue Aug 15, 2017 11:25 am
by lawyer
Būs jāuzmet aci. Tam kodam ir jābūt uz kārbas daļas, kas dzinējam priekšpusē ir, zem turbīnas? :think:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Tue Aug 15, 2017 11:48 am
by defektivais
No augšpuses var redzēt