Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Izejmateriāls visiem jau ir labi zināms :)
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=23
Mērķi: dikti ambiciozi :D izkost jūs visus asfalta trasēs, nopietni :P
Kā mēs to izdarīsim? :woohoo: Lēnām un ar pīpēšanu :P precīzāk sakot, ar T16 T5 zem kapota, mazu svaru un veiklību līkumos :)
Sākuma stāvoklis mums šobrīd ir šāds:
- Tehniskajā pasē pašmasa ir norādīta 1150kg - cik reāli ir - varbūt noskaidrosim :)
- 2.0 karburators ar teorētiskiem 100zs, realitātē droši vien mazāk :dry:
- amortizatori nolietoti, kārbas kulise paļurkāta :unsure:
- Dinamika - stabila, pārliecinoša, bet neiedvesmojoša - ar tādu jūs visus neizkost :blush:
- Stūre - gandrīz kā žigulim :D
- sēdekļi - nedaudz labāki kā žigulimm, bet tāpat straujos līkumos ir izredzes samainīties vietām ar blakussēdētāju :D
- Stabilitāte līkomos - nolietotie amortizatori to jūtami samazina :dry:
- Skaņa no motora, izplūdes - žēlīga, kā žņaudzot zirgu :D
P.S. Kā jau kārtīgam proletariāta pārstāvim, man ir svarīgi šajā procesā iesipt kapeiku un lieki netērēties, tādēļ - būs interesanti B)
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=23
Mērķi: dikti ambiciozi :D izkost jūs visus asfalta trasēs, nopietni :P
Kā mēs to izdarīsim? :woohoo: Lēnām un ar pīpēšanu :P precīzāk sakot, ar T16 T5 zem kapota, mazu svaru un veiklību līkumos :)
Sākuma stāvoklis mums šobrīd ir šāds:
- Tehniskajā pasē pašmasa ir norādīta 1150kg - cik reāli ir - varbūt noskaidrosim :)
- 2.0 karburators ar teorētiskiem 100zs, realitātē droši vien mazāk :dry:
- amortizatori nolietoti, kārbas kulise paļurkāta :unsure:
- Dinamika - stabila, pārliecinoša, bet neiedvesmojoša - ar tādu jūs visus neizkost :blush:
- Stūre - gandrīz kā žigulim :D
- sēdekļi - nedaudz labāki kā žigulimm, bet tāpat straujos līkumos ir izredzes samainīties vietām ar blakussēdētāju :D
- Stabilitāte līkomos - nolietotie amortizatori to jūtami samazina :dry:
- Skaņa no motora, izplūdes - žēlīga, kā žņaudzot zirgu :D
P.S. Kā jau kārtīgam proletariāta pārstāvim, man ir svarīgi šajā procesā iesipt kapeiku un lieki netērēties, tādēļ - būs interesanti B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
njaa :)
lai veicas!
lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kādam te āķis lūpā pēc gonkas. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Laipni lūgts bariņā! :evil:
Ceru, ka apzinies to, ka tas, ko esi ieplānojis ir kā atbilde uz mūžseno jautājumu: "Vai Rīga jau gatava?" :laugh:
Ceru, ka apzinies to, ka tas, ko esi ieplānojis ir kā atbilde uz mūžseno jautājumu: "Vai Rīga jau gatava?" :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
lawyer, vai tas nozīmē, ka esi ar c900 apradis, pieņēmis visas veco auto nepilnības un, kad būsi uztaisījis to "frēzi", pēc tam nečīkstēsi, ka tur kaut kas noraustās, nozvārojas, vējš svilpo etc. ?
līdz šim likās, ka Tu to auto esi paņēmis kā tādu "svētdienas uz-baznīcu-braucamo" auto.
līdz šim likās, ka Tu to auto esi paņēmis kā tādu "svētdienas uz-baznīcu-braucamo" auto.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ir jau sastādīta "divpadsmit soļi" programma? Koni, killen, powerfex.. ? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu ja Tu, lawyer, ņemsi mani bariņā, esmu gatavs visādā veidā palīdzēt, kaut vai paņemt tevi līdz pavasarī/vasarā uz superlapu, lai tiešām saprastu, vai tev to vajag :D Nē, braukt es nevienam nekad neļauju :P
900aero clubsport #8
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 2&catid=23 :evil: :evil: :evil:
tad jau redzēs kuram tā bāze veiksmīgāka.
Baigais t5 birums gaidāms. Jauki :laugh: .
Tik es tā lēnām un nesteidzīgi :) .
Man rokas necēlās uz 4.durvju(ne jau dēļ virsbūves stingrības,tad jau mums nebūtu visu atcc, btcc un dtm utt), taču prieks, ka esi nolēmis iet šo netradicionālo, ne 3d hečbeka ceļu.
Ar laiku būs jātaisa komanda, jo vēl jau te daži specialisti ir ar līdzīgam domām par ortodoksu pielietojamību, šādām izklaidēm.
Veiksmi, izturību, pacietību un labu ģimenes psihoterapeitu!
tad jau redzēs kuram tā bāze veiksmīgāka.
Baigais t5 birums gaidāms. Jauki :laugh: .
Tik es tā lēnām un nesteidzīgi :) .
Man rokas necēlās uz 4.durvju(ne jau dēļ virsbūves stingrības,tad jau mums nebūtu visu atcc, btcc un dtm utt), taču prieks, ka esi nolēmis iet šo netradicionālo, ne 3d hečbeka ceļu.
Ar laiku būs jātaisa komanda, jo vēl jau te daži specialisti ir ar līdzīgam domām par ortodoksu pielietojamību, šādām izklaidēm.
Veiksmi, izturību, pacietību un labu ģimenes psihoterapeitu!
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ziedoniz, Tu jau esi šī projekta iedvesmotājs un man pilnīgi noteikti būs vajadzīga Tava palīdzība ;)
Kaut kāda soļu programma ir sastādīta :)
0.Atbrīvošanās no visa liekā - radio, skaļruņiem utml krāmiem + nekā lieka nelikšana tur iekšā...
1.Balstiekārta - Koni/Bilstein + Killen
2.Short-shifter
3.Karbuli varbūt paregulēt
4.16" diski, bet noteikti kaut kas vieglāks par oriģinālajiem
5.Bremzes - jāpaskatās, ko var uzlabot, izmantojot 9k daļas
6.Salons - sēdēkļi priekšējie + stūre
7.T16 T5 + viss kas tam nāk līdzi (varbūt arī papildus mērinstrumenti)
8. 17" diski
Pa vidu visam tam ir jācīnās ar rūsu, jāskatās, vai nav vajadzība pēc poly buksēm utt.
Termiņus es nekādus nevaru noteikt - ņemot vērā manus mega plānus uz šo gadu, jādomā, ka kaut kas reāli uz priekšu sakustēsies nākamgad, bet varbūt arī kaut kas šogad. Tagad es centīšos pēc iespējas mazāk dzīt to pa ziemas sāli - ar domu, ka tam būs dzīvot vēl ilgi, nevis nobraukt to pa dažiem gadiem un atdot tolmetā dēļ ruslana saēstas virsbūves :)
KurBads, es jau minēju, ka šī auto misija tika mainīta un nekas pēc kāda laika tur nezvārosies ;)
Kaut kāda soļu programma ir sastādīta :)
0.Atbrīvošanās no visa liekā - radio, skaļruņiem utml krāmiem + nekā lieka nelikšana tur iekšā...
1.Balstiekārta - Koni/Bilstein + Killen
2.Short-shifter
3.Karbuli varbūt paregulēt
4.16" diski, bet noteikti kaut kas vieglāks par oriģinālajiem
5.Bremzes - jāpaskatās, ko var uzlabot, izmantojot 9k daļas
6.Salons - sēdēkļi priekšējie + stūre
7.T16 T5 + viss kas tam nāk līdzi (varbūt arī papildus mērinstrumenti)
8. 17" diski
Pa vidu visam tam ir jācīnās ar rūsu, jāskatās, vai nav vajadzība pēc poly buksēm utt.
Termiņus es nekādus nevaru noteikt - ņemot vērā manus mega plānus uz šo gadu, jādomā, ka kaut kas reāli uz priekšu sakustēsies nākamgad, bet varbūt arī kaut kas šogad. Tagad es centīšos pēc iespējas mazāk dzīt to pa ziemas sāli - ar domu, ka tam būs dzīvot vēl ilgi, nevis nobraukt to pa dažiem gadiem un atdot tolmetā dēļ ruslana saēstas virsbūves :)
KurBads, es jau minēju, ka šī auto misija tika mainīta un nekas pēc kāda laika tur nezvārosies ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Roķene ir uz aizm. tiltu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Šim jau ir.KoreFun wrote:Roķene ir uz aizm. tiltu?
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vakar vakarā pēc SDI raustīšanās, nolēmu, ka uz vakara vēlo spēli došos ar c900 :) Patīkami pārsteidza tas, ka dzesēšanas šķidruma bultiņa bija pakāpusies tikai kādu 1cm virs L, bet salonā jau pūta siltu gaisu, savukārt pakaļa jau bija sasilusi uz apsildāmā sēdekļa :)
Aizbraucot līdz Volvo hallei, slēdzu ciet auto un sajutu, ka slēdzene nu galīgi negrib ņemt pretī atslēgu :dry: Nodomāju - WTF - salst ciet?! - es taču biju iepūtis tajā attiecīgo aerosolu! :angry:
Pēc 3,5 stundu stāvēšanas bija grūti izkustināt ātrumpārslēgu - nez, ko es darītu, ja tas auto nostāvētu tādā salā, piemēram, visu dienu/nakti?! Šī lieta nu galīgi nerullē - kas tas par ziemas auto, kuram MT kulise sasalst ragā?! :angry: Šo problēmu var atrisināt, nomainot eļļu MT uz citu vai ieliet kādu piedevu? :huh: Vai arī ir vienkārši jāsamierinās ar šo trekno mīnusu? :huh:
Viens tāds globālāks jautājums - ir doma nākotnē uzlabot bremzes, bet negribu pirkt nekādus kitus pa pāris k LVL :silly:
Tā kā šamējam ir tādas pašas bremzes kā 9k, varbūt var paņemt labāko no 9k? Nespēju diemžēl sameklēt netā sakarīgu info par bremzēm, kas nāca uz 900og un 9k, lai saprastu, ko te īsti var darīt :blush: Ir taču iespēja uzlikt lielākus un ventilējamus diskus un jaudīgākus suportus no 9k saglabājot iespēju ar to visu iziet TA? :huh:
Aizbraucot līdz Volvo hallei, slēdzu ciet auto un sajutu, ka slēdzene nu galīgi negrib ņemt pretī atslēgu :dry: Nodomāju - WTF - salst ciet?! - es taču biju iepūtis tajā attiecīgo aerosolu! :angry:
Pēc 3,5 stundu stāvēšanas bija grūti izkustināt ātrumpārslēgu - nez, ko es darītu, ja tas auto nostāvētu tādā salā, piemēram, visu dienu/nakti?! Šī lieta nu galīgi nerullē - kas tas par ziemas auto, kuram MT kulise sasalst ragā?! :angry: Šo problēmu var atrisināt, nomainot eļļu MT uz citu vai ieliet kādu piedevu? :huh: Vai arī ir vienkārši jāsamierinās ar šo trekno mīnusu? :huh:
Viens tāds globālāks jautājums - ir doma nākotnē uzlabot bremzes, bet negribu pirkt nekādus kitus pa pāris k LVL :silly:
Tā kā šamējam ir tādas pašas bremzes kā 9k, varbūt var paņemt labāko no 9k? Nespēju diemžēl sameklēt netā sakarīgu info par bremzēm, kas nāca uz 900og un 9k, lai saprastu, ko te īsti var darīt :blush: Ir taču iespēja uzlikt lielākus un ventilējamus diskus un jaudīgākus suportus no 9k saglabājot iespēju ar to visu iziet TA? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ātrumkloķis grūti kustas ne jau dēļ kulises, bet gan dēļ minerālās eļļas ātrumkārbā.
Ja tu gribi, lai nesalst tik ļoti tad ir jāpāriet no 10w40 uz kādu 5w40 vai attiecīgu transmisiju eļļu.
Ja tu gribi, lai nesalst tik ļoti tad ir jāpāriet no 10w40 uz kādu 5w40 vai attiecīgu transmisiju eļļu.
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
To jau es saprotu, bet vai tādu eļļu - ar lielāku viskozitāti pie zemām temperatūrām - var liet tajā kārbā iekšā? :huh: Un nebūs tā, ka tāda šķidrāka eļļa netecēs pa visiem galiem no tās kārbas ārā? :dry:mixeris wrote:Ātrumkloķis grūti kustas ne jau dēļ kulises, bet gan dēļ minerālās eļļas ātrumkārbā.
Ja tu gribi, lai nesalst tik ļoti tad ir jāpāriet no 10w40 uz kādu 5w40 vai attiecīgu transmisiju eļļu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kuri tad ir tie visi gali?