Otrā brauciena beigās parādījās dīvaina neliela vibrācija labajos līkumos, tāda kā brauktu pa ļoti rupju asfaltu. Pēc brauciena apskatījos vizuāli bremzes - it kā neko aizdomīgu nemanīju. Bet atverot kapotu, gan parādījās nepatīkams skats - eļļa izšķaidīta ieplūdes kolektora pusē - viss norādīja, ka tā nāca pa taustu ārā. Pēc īsas telefoniskas konsultācijas ar Nauri, atstāju atdzesēties, satīrīju visu un mēģināju atvienot APC vārstu, kam bija jāpārvērš auto no HOT par LPT, bet tas nekādi neizdevās, pat pieredzējušāki cilvēki noraustīja tikai plecus - bija jānāk ārā, bet nenāca ne pa kam. Papētot sīkāk vēl auto, atklāju, ka ir nolūzis viens no eļļas radiatora kronšteiniem (kā?!), bet to nu mēs ātri ar savilcējiem nostriprinājām atpakaļ vietā. Diez vai gan tas varēja būt par iemeslu eļļas izšaušanai pa taustu
Vispār, pirms tam, Vācijā skatījos, ka eļļa ir nedaudz virs max atzīmes, bet arī nepievērsu tam lielu uzmanību - gan jau ARTEH džeki iepildīja tik, cik vajag
Tā nu es nolēmu nākamajā braucienā braukt vienkārši lēnāk, grupas beigās. Bet pirmā apļa vidū atskanēja no priekšējiem riteņiem tāda skaņa, kā maltu akmeņus, kas pēc manas pieredzes norādīja uz sabirušām bremžu uzlikām. Nobraucot malā, konstatēju, ka uz priekšējiem bremžu diskiem ir pamatīgas melnas švīkas
Te nu arī mana trases diena šoreiz bija beigusies
Secinājumi:
1.Jaudas ir nu ļoti daudz, tās pietiek atliektiem galiem, te nekādi uzlabojumi nav vajadzīgi. Dzinējs griežas lopā un, ja nenolohojas ar pārnesuma izvēli, nav nekādas turbo bedres
2. Amortizatori netur šo dinamiku, pirms tiltiņa auto nepatīkami nošūpojās un citos līkumos, bremzējot un paātrinoties virsbūves svārstības bija pārāk lielas manā ieskatā.
3.Vajadzētu sausam laikam piemērotākas riepas, ielas sliki uz platākiem diskiem būtu tieši laikā, citādi mēs spolējam arī trešajā ātrumā
4. Jābrauc, jābrauc, jābrauc, vēl un vēl, jo meistarības te visvairāk pietrūkst - šodien likās, ka esmu pilnīga nulle, kas pa lielam tā arī droši vien ir - gandrīz nevienā līkumā neprotu pareizi iebraukt
Grūti gan aprakstīt, bet bija tāda sajūta, ka auto tik nežēlīgi paātrinās, ka es vienkārši nevaru paspēt ieņemt pareizo trajektoriju, nolikt stūri taisni, lai varētu sabremzēties un iegriezt līkumā tieši uz sarkanbaltās apmalītes
P.S. Papētot sīkāk rezultātu tabulu, jāsecina, ka vēlāk grupas biedri savus laikus uzlaboja un atstāja mani 23.vietā no 44 kopvērtējumā, kas pirmajai reizei ar šādu setup ir tīri OK, bet līdz Naurim vēl ir 7 sekundes