• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 38
Page 38 of 48

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Aug 25, 2017 3:21 pm
by lawyer
Ātrās atdzīvināšanas operācija, šķiet, ka AKB ir nodzīvojis savu dzīvi, un laiks to būtu mainīt :whistle:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 5:57 pm
by lawyer
Te būs viens video no trases dienas BKSB. Tas ir otrais piegājiens, kas praktiski izrādījās pēdējais. Par to, kādēļ, nedaudz vēlāk :shhh::shifty::mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=6Yt2aKS ... e=youtu.be

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 6:44 pm
by Vilcins
Video nerada, laikam privāts

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 9:54 pm
by lawyer

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 10:13 pm
by lawyer
Pirmais brauciens ar instruktoru un labi ka tā - kāpums no 100zs uz 200+zs ir pārāk straujš, manas maņas nespēja adaptēties šādam lēcienam - bremzēju konstanti par vēlu, līdz ar ko nākas lauzt līkumus un mocīt riepas. Es braucu pirmajā grupā kopā ar Ferrari 348tb, Audi 200 quattro, traku Golf II dīzeli (!), Porsche 911 Targa, Volvo 940, turklāt, esmu grupas galvgalī - mazs stresiņš arī piezogas :shifty: Bet stresot nav laika - šķiet, ka viss ir jādara kolosālā ātrumā :mrgreen: Līkumā aiz tiltiņa pat sagriezos par gandrīz 360 grādiem, bet nu ātri atsāku braukšanu. Mani gan noķer trakais dīzelis un aiziet man garām (no tā nāk brīžiem tādi dūmi kā no veca ikarusa), kamēr man vēl tek auksti sviedri pēc apgriešanās. Pārējie gan man pat nepietuvojas. Un tie nav nekādi māņi - grupā, izrādās, esmu otrais ātrākais: https://speedhive.mylaps.com/Sessions/4573181 - palienu zem 1.53 s Bet pēc sajūtām šķiet, ka es vispār nemāku braukt, gandrīz nekas nesanāk, kā vajag :doh:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 10:45 pm
by OSC
Pipec, kā tas aparats lido, kauc, un skan! Spole vel pie sotaka? :shock::clap:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 11:09 pm
by fimbars
Paskatījos video. :)
Pirmajā aplī trajektorijas tādas salauzītas,vēlāk jau paliek loģiskākas un ar mazāk kļūdām.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 11:21 pm
by lawyer
Otrā brauciena beigās parādījās dīvaina neliela vibrācija labajos līkumos, tāda kā brauktu pa ļoti rupju asfaltu. Pēc brauciena apskatījos vizuāli bremzes - it kā neko aizdomīgu nemanīju. Bet atverot kapotu, gan parādījās nepatīkams skats - eļļa izšķaidīta ieplūdes kolektora pusē - viss norādīja, ka tā nāca pa taustu ārā. Pēc īsas telefoniskas konsultācijas ar Nauri, atstāju atdzesēties, satīrīju visu un mēģināju atvienot APC vārstu, kam bija jāpārvērš auto no HOT par LPT, bet tas nekādi neizdevās, pat pieredzējušāki cilvēki noraustīja tikai plecus - bija jānāk ārā, bet nenāca ne pa kam. Papētot sīkāk vēl auto, atklāju, ka ir nolūzis viens no eļļas radiatora kronšteiniem (kā?!), bet to nu mēs ātri ar savilcējiem nostriprinājām atpakaļ vietā. Diez vai gan tas varēja būt par iemeslu eļļas izšaušanai pa taustu :think: Vispār, pirms tam, Vācijā skatījos, ka eļļa ir nedaudz virs max atzīmes, bet arī nepievērsu tam lielu uzmanību - gan jau ARTEH džeki iepildīja tik, cik vajag :whistle: Tā nu es nolēmu nākamajā braucienā braukt vienkārši lēnāk, grupas beigās. Bet pirmā apļa vidū atskanēja no priekšējiem riteņiem tāda skaņa, kā maltu akmeņus, kas pēc manas pieredzes norādīja uz sabirušām bremžu uzlikām. Nobraucot malā, konstatēju, ka uz priekšējiem bremžu diskiem ir pamatīgas melnas švīkas :doh: Te nu arī mana trases diena šoreiz bija beigusies :shifty:

Secinājumi:

1.Jaudas ir nu ļoti daudz, tās pietiek atliektiem galiem, te nekādi uzlabojumi nav vajadzīgi. Dzinējs griežas lopā un, ja nenolohojas ar pārnesuma izvēli, nav nekādas turbo bedres 8)

2. Amortizatori netur šo dinamiku, pirms tiltiņa auto nepatīkami nošūpojās un citos līkumos, bremzējot un paātrinoties virsbūves svārstības bija pārāk lielas manā ieskatā.

3.Vajadzētu sausam laikam piemērotākas riepas, ielas sliki uz platākiem diskiem būtu tieši laikā, citādi mēs spolējam arī trešajā ātrumā :mrgreen:

4. Jābrauc, jābrauc, jābrauc, vēl un vēl, jo meistarības te visvairāk pietrūkst - šodien likās, ka esmu pilnīga nulle, kas pa lielam tā arī droši vien ir - gandrīz nevienā līkumā neprotu pareizi iebraukt :mrgreen: Grūti gan aprakstīt, bet bija tāda sajūta, ka auto tik nežēlīgi paātrinās, ka es vienkārši nevaru paspēt ieņemt pareizo trajektoriju, nolikt stūri taisni, lai varētu sabremzēties un iegriezt līkumā tieši uz sarkanbaltās apmalītes

P.S. Papētot sīkāk rezultātu tabulu, jāsecina, ka vēlāk grupas biedri savus laikus uzlaboja un atstāja mani 23.vietā no 44 kopvērtējumā, kas pirmajai reizei ar šādu setup ir tīri OK, bet līdz Naurim vēl ir 7 sekundes :twisted:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 11:28 pm
by lawyer
Ceturtais simbols ir 5, tātad ir Type 5 kā jau man likās :roll:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 11:32 pm
by lawyer
2015.gadā tika uzlikts pilns 9k turbo bremžu komplekts - priekšā Brembo diski ar Textar uzlikām, suporti rūpnieciski atjaunoti - galīgi nelikās, ka šis posms mani pievils :shifty:

Ko iesakāt likt tagad? Varbūt Zimmerman diskus ar "sporta" klučiem no AD parts? Ar tādiem uz ielas vispār varēs sabremzēties mūsu zaļajā ziemā? :mrgreen:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 11:33 pm
by fimbars
Eļļas īzšaušana pa visām iespējamām vietām ir normāla parādība.Pie slodzes un augstiem apgriezieniem ir nepietiekoša kartera ventilācija.

Pārāk daudz bremzē! :D Mums kādreiz standartauto rallī ļoti labi stājās ar diezgan parastiem ielas diskiem un uzlikām.Uzrāvāmies sākumā uz nenomainītu bremžu šķidrumu kurš sāka vārīties un bremzes pazuda ik pa brīdim. :) Samainijām iesākumā uz visprastāko DOT4,bet svaigu un viss bija labi.Vēlāk dabūjām no Lielajiem Rallistiem noprivatizēt Castrol SRF un pašapziņa pieauga. :D
Pa lielam tādai braukšanai vēl ar bremzēm nevajadzētu būt problēmām,ja viss strādā pareizi.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Aug 27, 2017 11:56 pm
by mixeris
lawyer wrote: Sun Aug 27, 2017 11:32 pm 2015.gadā tika uzlikts pilns 9k turbo bremžu komplekts - priekšā Brembo diski ar Textar uzlikām, suporti rūpnieciski atjaunoti - galīgi nelikās, ka šis posms mani pievils :shifty:

Ko iesakāt likt tagad? Varbūt Zimmerman diskus ar "sporta" klučiem no AD parts? Ar tādiem uz ielas vispār varēs sabremzēties mūsu zaļajā ziemā? :mrgreen:
Daži braucēji saka, ka pietiek ar bremžu uzliku maiņu.
Vari AD partos Jānim pavaicāt, kas labāks no EBC, bet ar to iesākumam būtu jāpietiek.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 28, 2017 9:12 am
by Nauris_t16
Ātrāk, nekā es biju gaidījis :)

Ja tev spolē 3ajā, es pārreguletu turbo spiedienu uz vai nu mazāku, vai nu uz lielākiem apgriezieniem, lai dzīvnieciski neraujas nost, tā nav normāla braukšana. Vai nu iemācies labo kāju kontrolēt. Bet kārba ar šādu braukšanu ilgi nedzīvos, ja tu vēl uzliksi platus slikus :D Tagad vismaz tas mezgls, kas padodas un netur ir riepas. Un pēc skata tur nav 200zs, bet gan vairāk. Kāds turbospiediens ir uzregulēts?

Man ir parasti bosch ielas kluči un normāli braucot, nekas nezūd. Pārkarst tad, ja dēļ kāda cita ir pārāk daudz jābremzē. Bet priekš ziemas pat var likt ebc redstuff, viss normāli bremzē.

Kārba tev ir type 6

GM (1985<)
4 cietais kārbas spilvens
5 .. robi uz priekšu
6 primārie zobrati
10 versija (1987/1988.gada kārba)

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Aug 28, 2017 9:24 am
by OSC
Rekur Tavs SaaBs vs niknais Golf II

https://youtu.be/LJd_4c7adeE?t=67 (šitas netiek līdzi) :)

Un 0:51 sek arī

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Aug 31, 2017 4:47 pm
by lawyer
Tam Golfam pilots uzrādīja 300 zs (!?) :roll:

Pasūtījām perforētus Zimmerman bremžu diskus un EBC green stuff uzlikas :roll:

ARTEHā arī teica, ka pie lielas slodzes eļļu var šaut ārā pa taustu dēļ kartera ventilācijas pasliktināšanās :whistle: