Page 48 of 48
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Thu Mar 16, 2023 8:33 am
by Normunds
Cik apgr/min rāda tukšgaitā ? Zem 500 apgr/min tiešām nevajadzētu būt.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Thu Mar 16, 2023 2:30 pm
by lawyer
500-600, tā nekad nav bijis, un pēc skaņas rādās būt vismaz divtik...
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Fri Mar 17, 2023 11:42 pm
by KoreFun
Normunds wrote: ↑Thu Mar 16, 2023 8:33 am
Cik apgr/min rāda tukšgaitā ? Zem 500 apgr/min tiešām nevajadzētu būt.
500-600 pat vecam labam Japānim par maz, kur nu vēl B202
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Tue Mar 21, 2023 6:08 pm
by lawyer
Veiksmīgi savā gaitā tikām šodien līdz ArTEH.
Pirmais brauciens ar klasiku jau martā!
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Tue Apr 18, 2023 5:02 pm
by lawyer
Īsa atskaite:
1. Ar paneli un pulskteņiem viss ir kārtībā.
2. Biju nepareizi savienojis vadus pie ģeneratora...
Tagad auto brauc bez bēdu. Vienīgi virsbūve bik jāpiepucē, ruslans jāapkaro.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Thu Apr 20, 2023 12:20 am
by KoreFun
Ko tur pie ģeneratora var nepareizi savienot?
Viens resnais vads ar uzgriezni apm uz 13, otrs tievais, vai nu ar spraudni, vai nu uz 7-8mm uzgriezni..
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Thu Apr 20, 2023 4:23 pm
by lawyer
Cik atceros, tur bija vairāk par diviem vadiem, turklāt pēc ģeneratora novietošanas savā vietā, nevar saprast, vai tie visi vadi ir savā vietā - vai nav kas notrūcis, jo vadiņi ļoti smalki.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Fri Mar 08, 2024 5:12 pm
by lawyer
Racing edition mums ir pārtapis par GT
Pēc pagājušās vasaras lielā pasākuma nolēmu, ka ir jāatsakās no īsajām Killen atsperēm un plānajām 205/45 16" mizām. Protams, prātā iešāvās doma, ka varbūt vajag vēl vienu SAABu, ar ko pa LV granteni mierīgi varētu braukt, bet ātri sevi apvaldīju
Tā vietā nāk jaunas standarta atsperes un 195/55 16'' ripuļi.
Skats nedaudz džipisks kļuvis, bet tagad vismaz var visiem guļošajiem pārbraukt pāri bez bēdu.
Auto tika arī pie visiem četriem svaigiem bremžu disku aizsargiem.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Fri Mar 08, 2024 5:14 pm
by lawyer
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Fri Aug 30, 2024 2:33 pm
by lawyer
Beidzot tikām uz jaudas stenda
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Mon Sep 02, 2024 10:43 am
by ZZ_ZingZeng
Pa smuko, lai gan pats auto nav manu favorītu sarakstā ... pārāk daudz durvis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Wed Sep 18, 2024 8:54 am
by Nauris_t16
lawyer wrote: ↑Fri Aug 30, 2024 2:33 pm
Beidzot tikām uz jaudas stenda
Normāls rezultāts priekš tā, kas izdarīts. Tev tak vēl ir standarta turbo, ne? Mitsu TE-05?
Vienīgais, tā stāvā griezes līkne starp 2-3k ar pīķi ir tas, kas rada patīkamas sajūtas un iespiež beņķī, bet pie reizes arī lauž tavas kārbas
Teorētiski, ja patīk iemīt grīdā nedomājot, c900 vajag nedaudz izlīdzināt to griezes līkni, pabīdīt pīķi augstāk apgriezienos. Kas atkal noņem wow efektu un vēl vairāk braukšanas veidu attālina no jaunas octavias, vairāk jāgriež un jātur apgriezienos.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Wed Sep 18, 2024 5:17 pm
by lawyer
Turbīna ir hibrīds - šķiet T25 ar TD04 iekšām
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Wed Sep 18, 2024 5:23 pm
by lawyer
Starp citu, auto tagad ir Valmierā uz smadzeņu pārstādīšanu
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Posted: Wed Oct 02, 2024 4:04 pm
by lawyer
Jancis atrisināja problēmas ar tukšgaitu, novērsa detonācijas un pataisnoja Nm līkni, tagad viss čih-pih