• Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare - Page 2
Page 2 of 2

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Posted: Wed Jun 19, 2013 11:30 am
by uculs
Tikai mums līdz vāciskai pieejai tik pat tālu cik līdz britiskai:), piemeŗs, 9-7 pārdošana Latvijā.

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Posted: Wed Jun 19, 2013 11:47 am
by tranquillo
saule wrote:Nezinu ne kas par auto, ne cik sarežģīta ir konkrētā mezgla maiņa, bet labāk pameklē kādu kantori, kas ar to nodarbojas. Jo ja csdd uzskatīs, ka tā ir pārbūve, tad lai to reģistrētu ir vajadzīgs csdd apstiprināts pārbūves projekts. Projekts parasti maksā no 150-200 Ls, atkarībā no tā, cik sarežģīts.
Auto Cadillac ESV. Nomaiņa elementāra. Vajag tikai grīdas domkratu. Sarunāju Atlas motorā, ka viņi tādu veiks. Pagāšgad jau vienam auto tādu bez problēmām īstenoja

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Posted: Wed Jun 19, 2013 12:17 pm
by elmo
iekš ss.lv ik pa laikam uzpeld pa kādam Range Rover, kur tieši sludijnājumā tiek uzsvērts, ka veikta pārbūves uz parastajiem amortiņiem.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Posted: Wed Jun 19, 2013 12:39 pm
by tranquillo
elmo wrote:iekš ss.lv ik pa laikam uzpeld pa kādam Range Rover, kur tieši sludijnājumā tiek uzsvērts, ka veikta pārbūves uz parastajiem amortiņiem.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.
Liels paldies! Tiks darīts