Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

Kāds var dot padomu, vai būtu racionāli pāriet no ''gaisa'' uz ''atsperēm''? Nav SAAB, taču G M. Noplīsa jau otrais gaisa kompresors un cenas viņiem ir kosmiskas + mainīti ir gaisa spilveni un trieciena absorbētāji. Tāpēc atradu pārejas komplektu no EAS uz Coils(Electronic Air Suspension to Coil suspension). Visur forumos 50/50 argumenti, kāpēc nevajag un kāpēc vajag. Saprotu, ka auto paliks cietāks. Kādas vēl varētu būt problēmas? CSDD par tādu pārbūvi neņemtu priekšā? Galvenais arguments ir uzturēšanas izmaksas. Labs kits ar Bilstein atsperēm izmaksā nedaudz vairāk par kompresoru...
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by mk2marekz »

Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami :D
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami :D
Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by mk2marekz »

tranquillo wrote:
mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami :D
Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?
Oriģinālās atsperes un viss bija kā nākas, bet kā viņi uzoda, ka iepriekš tur bija pneimo to es nezinu, bet rezultātā bija atzīme par pašrocīgu pārbūvi.
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

mk2marekz wrote:
tranquillo wrote:
mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami :D
Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?
Oriģinālās atsperes un viss bija kā nākas, bet kā viņi uzoda, ka iepriekš tur bija pneimo to es nezinu, bet rezultātā bija atzīme par pašrocīgu pārbūvi.
Nu skaidrs! Paldies! Tad laikam visi vadi un sensori ir jārauj ārā, lai nebūtu nekādas pazīmes...
Ja nav noslēpums, cik RR pārbūve izmaksāja?
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by envoy »

tranquillo wrote:
mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami :D
Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?
UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by mk2marekz »

Nu varbūt tev paveiksies un iziesi un iesi turpmāk TA bez problēmām :D jo viņiem jau arī tur likumi mainās pa mēnešiem :D
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by mk2marekz »

Tā pneimo lieta jau ir visai interesanta, bet visi tie sensori, kompresori un viss pārējais ir ļoti dārgs apkalpošanā un parasti plīst vairāk nekā strādā :mrgreen:
Man čomas ir traks uz Audi Allroad viņš viņus taisīja pirka, pārdeva, bet beidzās viss ar to, ka nopirka A4 Allroad, kas ir oriģināli bez pneimopiekares :mrgreen: laikam arī audi rūpnīca ir sapratusi to būtību :D
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

envoy wrote:
tranquillo wrote:
mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami :D
Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?
UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.
Ko tu ar to domāji? Gaisa piekares maiņa ir izplatīta, it īpaši, UK un Amerikā. Kas tur var būt nedrošs pasaki man, lūdzu...
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by mk2marekz »

Nav jau runa kas droš vai nedroš, bet ir cita likumdošana un cita atieksme pret auto būvi un pārbūvi ;)
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

mk2marekz wrote:Tā pneimo lieta jau ir visai interesanta, bet visi tie sensori, kompresori un viss pārējais ir ļoti dārgs apkalpošanā un parasti plīst vairāk nekā strādā :mrgreen:
Man čomas ir traks uz Audi Allroad viņš viņus taisīja pirka, pārdeva, bet beidzās viss ar to, ka nopirka A4 Allroad, kas ir oriģināli bez pneimopiekares :mrgreen: laikam arī audi rūpnīca ir sapratusi to būtību :D
Jā, to prieku ir grūti atļauties uzturēt :(
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by envoy »

tranquillo wrote:
envoy wrote: UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.
Ko tu ar to domāji? Gaisa piekares maiņa ir izplatīta, it īpaši, UK un Amerikā. Kas tur var būt nedrošs pasaki man, lūdzu...
Kā jau mk2marekz teica, nav sakara ar drošību, bet to, ko pieļauj likumdošana. Pagūglē kādi tik verķi UK nav piereģistrēti - goda vārds ir arī motorizētas gultas (vismaz viena). Betmobīlis pret to nobāl. LV pat sīkas pārbūves bieži nevar dabūt cauri.
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

envoy wrote:
tranquillo wrote:
envoy wrote: UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.
Ko tu ar to domāji? Gaisa piekares maiņa ir izplatīta, it īpaši, UK un Amerikā. Kas tur var būt nedrošs pasaki man, lūdzu...
Kā jau mk2marekz teica, nav sakara ar drošību, bet to, ko pieļauj likumdošana. Pagūglē kādi tik verķi UK nav piereģistrēti - goda vārds ir arī motorizētas gultas (vismaz viena). Betmobīlis pret to nobāl. LV pat sīkas pārbūves bieži nevar dabūt cauri.
Ok, paldies par info! Tomēr jāriskē...
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by saule »

Nezinu ne kas par auto, ne cik sarežģīta ir konkrētā mezgla maiņa, bet labāk pameklē kādu kantori, kas ar to nodarbojas. Jo ja csdd uzskatīs, ka tā ir pārbūve, tad lai to reģistrētu ir vajadzīgs csdd apstiprināts pārbūves projekts. Projekts parasti maksā no 150-200 Ls, atkarībā no tā, cik sarežģīts.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by lawyer »

Domājams, ka GB var legāli braukāt apkārt ar motorizētām gultām dēļ viņu atšķirīgās tiesību sistēmas un vispār izpratnes par personas atbildību - viņi to atstāj pilnīgi pašas personas ziņā - brauc ar ko gribi, tikai uzņemies atbildību par sekām (sabojāto citu personu mantu, izkropļotajiem cilvēkiem, nogalinātajiem utml), kamēr pie mums ir vāciskā pieeja, kur valsts uzskata par savu pienākumu tēvišķi atturēt personas no šādiem riskiem :roll:

Apzinoties vidējā bāleliņa morāli un atbildības sajūtu, atbalstu vācisko pieeju :ugeek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply