Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Kāds var dot padomu, vai būtu racionāli pāriet no ''gaisa'' uz ''atsperēm''? Nav SAAB, taču G M. Noplīsa jau otrais gaisa kompresors un cenas viņiem ir kosmiskas + mainīti ir gaisa spilveni un trieciena absorbētāji. Tāpēc atradu pārejas komplektu no EAS uz Coils(Electronic Air Suspension to Coil suspension). Visur forumos 50/50 argumenti, kāpēc nevajag un kāpēc vajag. Saprotu, ka auto paliks cietāks. Kādas vēl varētu būt problēmas? CSDD par tādu pārbūvi neņemtu priekšā? Galvenais arguments ir uzturēšanas izmaksas. Labs kits ar Bilstein atsperēm izmaksā nedaudz vairāk par kompresoru...
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Oriģinālās atsperes un viss bija kā nākas, bet kā viņi uzoda, ka iepriekš tur bija pneimo to es nezinu, bet rezultātā bija atzīme par pašrocīgu pārbūvi.tranquillo wrote:Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Nu skaidrs! Paldies! Tad laikam visi vadi un sensori ir jārauj ārā, lai nebūtu nekādas pazīmes...mk2marekz wrote:Oriģinālās atsperes un viss bija kā nākas, bet kā viņi uzoda, ka iepriekš tur bija pneimo to es nezinu, bet rezultātā bija atzīme par pašrocīgu pārbūvi.tranquillo wrote:Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami
Ja nav noslēpums, cik RR pārbūve izmaksāja?
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.tranquillo wrote:Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Nu varbūt tev paveiksies un iziesi un iesi turpmāk TA bez problēmām jo viņiem jau arī tur likumi mainās pa mēnešiem
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Tā pneimo lieta jau ir visai interesanta, bet visi tie sensori, kompresori un viss pārējais ir ļoti dārgs apkalpošanā un parasti plīst vairāk nekā strādā
Man čomas ir traks uz Audi Allroad viņš viņus taisīja pirka, pārdeva, bet beidzās viss ar to, ka nopirka A4 Allroad, kas ir oriģināli bez pneimopiekares laikam arī audi rūpnīca ir sapratusi to būtību
Man čomas ir traks uz Audi Allroad viņš viņus taisīja pirka, pārdeva, bet beidzās viss ar to, ka nopirka A4 Allroad, kas ir oriģināli bez pneimopiekares laikam arī audi rūpnīca ir sapratusi to būtību
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Ko tu ar to domāji? Gaisa piekares maiņa ir izplatīta, it īpaši, UK un Amerikā. Kas tur var būt nedrošs pasaki man, lūdzu...envoy wrote:UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.tranquillo wrote:Lasīju tieši UK Land Rover forumos, ka daudzi tā dara. Tur nevienam tādas problēmas nebija... Tev bija OEM detaļas vai arī no kāda cita ražotāja liki kitu virsū?mk2marekz wrote:Bija pieredze ar Land Rover Range Rover uzliku atsperes, jo citiem modeļiem tādas ir. Rezultātā pus gadu gaidīju no rūpnīcas apstiprinājumu, ka tāda pārbūve ir atļauta, jo TA vīriem likās viss galīgi nesaprotami
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Nav jau runa kas droš vai nedroš, bet ir cita likumdošana un cita atieksme pret auto būvi un pārbūvi
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Jā, to prieku ir grūti atļauties uzturētmk2marekz wrote:Tā pneimo lieta jau ir visai interesanta, bet visi tie sensori, kompresori un viss pārējais ir ļoti dārgs apkalpošanā un parasti plīst vairāk nekā strādā
Man čomas ir traks uz Audi Allroad viņš viņus taisīja pirka, pārdeva, bet beidzās viss ar to, ka nopirka A4 Allroad, kas ir oriģināli bez pneimopiekares laikam arī audi rūpnīca ir sapratusi to būtību
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Kā jau mk2marekz teica, nav sakara ar drošību, bet to, ko pieļauj likumdošana. Pagūglē kādi tik verķi UK nav piereģistrēti - goda vārds ir arī motorizētas gultas (vismaz viena). Betmobīlis pret to nobāl. LV pat sīkas pārbūves bieži nevar dabūt cauri.tranquillo wrote:Ko tu ar to domāji? Gaisa piekares maiņa ir izplatīta, it īpaši, UK un Amerikā. Kas tur var būt nedrošs pasaki man, lūdzu...envoy wrote: UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Ok, paldies par info! Tomēr jāriskē...envoy wrote:Kā jau mk2marekz teica, nav sakara ar drošību, bet to, ko pieļauj likumdošana. Pagūglē kādi tik verķi UK nav piereģistrēti - goda vārds ir arī motorizētas gultas (vismaz viena). Betmobīlis pret to nobāl. LV pat sīkas pārbūves bieži nevar dabūt cauri.tranquillo wrote:Ko tu ar to domāji? Gaisa piekares maiņa ir izplatīta, it īpaši, UK un Amerikā. Kas tur var būt nedrošs pasaki man, lūdzu...envoy wrote: UK var bez problēmām piereģistrēt arī gultu ar motoru uz riteņiem un laimīgs braukāt apkārt, bet Latvijas apstākļiem nekas no tā nav piemērojams.
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Nezinu ne kas par auto, ne cik sarežģīta ir konkrētā mezgla maiņa, bet labāk pameklē kādu kantori, kas ar to nodarbojas. Jo ja csdd uzskatīs, ka tā ir pārbūve, tad lai to reģistrētu ir vajadzīgs csdd apstiprināts pārbūves projekts. Projekts parasti maksā no 150-200 Ls, atkarībā no tā, cik sarežģīts.
Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare
Domājams, ka GB var legāli braukāt apkārt ar motorizētām gultām dēļ viņu atšķirīgās tiesību sistēmas un vispār izpratnes par personas atbildību - viņi to atstāj pilnīgi pašas personas ziņā - brauc ar ko gribi, tikai uzņemies atbildību par sekām (sabojāto citu personu mantu, izkropļotajiem cilvēkiem, nogalinātajiem utml), kamēr pie mums ir vāciskā pieeja, kur valsts uzskata par savu pienākumu tēvišķi atturēt personas no šādiem riskiem
Apzinoties vidējā bāleliņa morāli un atbildības sajūtu, atbalstu vācisko pieeju
Apzinoties vidējā bāleliņa morāli un atbildības sajūtu, atbalstu vācisko pieeju
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever