• 9-3 - Page 3
Page 3 of 3

Re: 9-3

Posted: Fri Mar 07, 2014 8:10 am
by Jancis
arturio93 wrote:Nu gan es esmu saputrojies. Tas zaļais ir darba cilindrs (slave cylinder), lai kuru nomainītu jāņem ārā kārba un pie reizes jāmaina sajūgs. Bet ja eļļa nezūd (turas pie max līmeņa) un peļke zem mašīnas nav, tad varētu būt problēma ar galveno cilindru (master cylinder), kas ir pie pedāļa un ko nomainīt teorētiski vieglāk. Tiktāl pareizi? Drīzāk - vai vajag grūst naudu darba cilindra maiņā, ja izskatās, ka pirmo tomēr jānomaina galveno cilindru.
Un galvenais cilindrs ir tas, ko es linkā iemetu...Pats protams nemainīšu. Tikai gribas saprast pareizo secību, pirms dot kaut ko darīt... :?
Ir jau teorētiski pareizi - ja netek gar kārbu, tad pie vainas varētu būt galvenais cilindrs (pie pedāļa).

Re: 9-3

Posted: Mon Mar 10, 2014 10:11 am
by KoreFun
"Tas zaļais" ir tikai manžete, :D

Bet vispār - jā, bildē ir redzams slave cilindrs, ar gultni virsū.
Ar galveno cilindru neesmu saskaries, bet parasti eksistē arī remkomplekti..

Ja brauksi remontēties uz ArTeh, tad principā šī visa saruna ir bezjēdzīga tur pēc remonta arī uzzināsi kas bija pie vainas :)

P.S. Un sajūgu maina pēc vajadzības, nevis tāpēc, ka kārba ir nost. Sajūga komplekts (jēdzīgs) arī ne 70EUR maksās..

Re: 9-3

Posted: Wed Mar 26, 2014 2:52 pm
by arturio93
Nomainīju galveno cilindru. Gribēju sūtīt jaunu, no ASV, bet kamēr atnāktu...un nebija droši zināms, vai tā būtu īstā vaina..šrotā pa 20 eiro dabūju un servisā nomainīja. Izskatās, ka tā bija tā vaina...esmu pabraucis ilgāk, kā iepriekš, kad pēc atgaisošanas sajūgs atkal izbeidzās. It kā ir ok. Tā ka ja atkal nobirs, šoreiz paņemšu jaunu galveno cilindrīti... :)