9-3
9-3
Sveiki!
Ir Saab 9-3, 2001 gada, kupeja. Benzīna motors. Kādas pāris pēdējās dienas, liekot atpakaļgaitā, grabēja zobrati, kaut gan sajūgu it kā biju izspiedis. Vakar vēl ieliku atpakaļgaitā, kad parkojos. Šodien vairs nevarēja izņemt no atpakaļgaitas - 5 minūtes cik vien uzmanīgi var, nopūlējies, kamēr izņēmu - bet neviena citā ātrumā ielikt nevar. Kaut kā iestūmu atpakaļ atpakaļgaitā, izņēmu atslēgu un viss.
Ir kādas idejas, ko darīt?
Ir Saab 9-3, 2001 gada, kupeja. Benzīna motors. Kādas pāris pēdējās dienas, liekot atpakaļgaitā, grabēja zobrati, kaut gan sajūgu it kā biju izspiedis. Vakar vēl ieliku atpakaļgaitā, kad parkojos. Šodien vairs nevarēja izņemt no atpakaļgaitas - 5 minūtes cik vien uzmanīgi var, nopūlējies, kamēr izņēmu - bet neviena citā ātrumā ielikt nevar. Kaut kā iestūmu atpakaļ atpakaļgaitā, izņēmu atslēgu un viss.
Ir kādas idejas, ko darīt?
Re: 9-3
fixya.com/cars/t3330187-ve_got_2002_saa ... ng_jamming
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=105121
Varbūt, ka tas noder, priekštatam!
http://uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=105121
Varbūt, ka tas noder, priekštatam!
Re: 9-3
njā, kā pirmo variantu būtu jāpamēģina kārbas eļļas nomaiņu...kāds ir to šādam Saab veicis? Cik skatījos angļu val forumā http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=121178" onclick="window.open(this.href);return false; , tur ir dažas viltīgas nianses...
Re: 9-3
Pēc apraksta spriežot, ar MT eļļas maiņu nebūs vien līdzēts, jo šķiet, ka sajūgs vnk neizspiežas - kaut kas (izspiedējgultnis?) visticamāk būs nobiris un jādabū tas auto būs līdz servisam
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-3
Diez vai eļļa kārbas būs pie vainas.
Ko es darītu:
1. Pārbaudītu vai kulises savienojums nav izļurkājies;
2. Pamēģinātu atgaisot sajūgu.
Var jau arī pamēģināt piedarbināt motoru ar izspiestu sajūgu un ieslēgtu ātrumu, tad uzreiz būs skaidrs, vai sajūgs strādā, vai nē
P.S. Tikai jāņem vērā, ka autiņš var uzreiz sākt kustību līdz ar startera nostrādāšanu
Ko es darītu:
1. Pārbaudītu vai kulises savienojums nav izļurkājies;
2. Pamēģinātu atgaisot sajūgu.
Var jau arī pamēģināt piedarbināt motoru ar izspiestu sajūgu un ieslēgtu ātrumu, tad uzreiz būs skaidrs, vai sajūgs strādā, vai nē
P.S. Tikai jāņem vērā, ka autiņš var uzreiz sākt kustību līdz ar startera nostrādāšanu
Re: 9-3
Ja,parasti ta notiek ka sis galu nem diezgan peksni.arturio93 wrote:Jā, tiešām - darbināju klāt pie ieliktas atpakaļgaitas un nospiestu sajūgu - un auto brauc uz atpakaļu...Paldies par padomu
Sajūgs nobiris...tā uzreiz, pāris dienu laikā....
Re: 9-3
Par bremžu šķidrumu rīt paskatīšos gaismā...bet atcerējos vienu niansi - sajūgs nobira pēdējo pāris dienu laikā, bet pirms apmēram nedēļas biju servisā mainījis priekšējos bremžu klučus...
bremžu šķidrumu paskatījos - pilns līdz max atzīmei
bremžu šķidrumu paskatījos - pilns līdz max atzīmei
Re: 9-3
šodien vakarā nākot no treniņa, ielīdu Sābiņā un paspaidīju sajūgu 10 min - it kā viena no atgaisošas metodēm. Uzlabojums bija - ja pirms tam sajūgu vispār nevienā ātrumā, pie neieslēgta dzinēja, nevarēja ielikt, tad tagad it kā var ielikt visos ātrumos. Bet ieslēdzot dzinēju gan atkal nekas - nekur neslēdzas. Laikam par īsu tā spaidīšanas procedūra bija. Šovakar bija besis tālāk spaidīt, rīt turpināšu.
Re: 9-3
Atklāšu noslēpumu, ka ar neiedarbinātu motoru sajūgu var neizpiest un tāpat ātrumi slēgsies.
Starp citu, ja veic atgaisošanas procedūru, tad vēl derētu izlaist gaisu caur atgaisošanas štuceri.. Ja to nedarīt, tad pedāli var spaidīt no vakara līdz rītam un efekta nebūs.
Starp citu, ja veic atgaisošanas procedūru, tad vēl derētu izlaist gaisu caur atgaisošanas štuceri.. Ja to nedarīt, tad pedāli var spaidīt no vakara līdz rītam un efekta nebūs.
Re: 9-3
kurš tur ir atgaisošanas štuceris (kur atrodas)? Un vai procedūra ir šāda (atrasta netā):
"Divatā vajag to darīt. Viens piespiež (NE IZSPIEŽ!!!) sajūga pedāli, otrs atgriež atgaisošanas vārstu, pirmais nospiež līdz galam. Iznāk eļļa ar burbuļiem. Kādas 3 reizes."
Sābu nopirku janvārī un kā jau noprotams, neesmu baigais speciālists.
"Divatā vajag to darīt. Viens piespiež (NE IZSPIEŽ!!!) sajūga pedāli, otrs atgriež atgaisošanas vārstu, pirmais nospiež līdz galam. Iznāk eļļa ar burbuļiem. Kādas 3 reizes."
Sābu nopirku janvārī un kā jau noprotams, neesmu baigais speciālists.