• Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads - Page 10
Page 10 of 29

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Fri Jul 14, 2017 2:14 pm
by KoreFun
Kāpēc būtu jāmainās apakšām, ja karstā daļa visiem ir vienāda? Sanāk pie vienāda turbīnas spiediena ir atšķirīgs tikai gaisa apjoms, jo lielāka aukstā daļa, jo vairāk gaisa. Tātad apakšas varētu likties labākas tikai dēļ tā, ta ka starpība stapr apakšām un augšām uz 19t būs jūtama vairāk. Ja uz jebkuras turbīnas max. spiediens būs kādi 0.5Bar, tad turbo bedres praktiski nebūs. Bet tas jau nenozīmē, ka apakšas kļuva labākas, ne?
Vai arī dēļ lielākas kompressora lāpstiņas turbīna iegriežās ilgāk?

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Fri Jul 14, 2017 3:12 pm
by hofmaks
Piemērs- 15t un 19t. 15t iegriež ātri,bet jau pie 4rpm trūkst,jo lāpstas nevar iesūkt vairāk gaisa. 19t iegiež vēlu,kamēr sapumpē gaisu. Reāli 1bar ir pie 3.5rpm ,bet 1.4bar pie 4.2rpm. Faktiski ,lai izrautu ātri,tad vienmēr jātur virs 2.5rpm. Idēāli 3 rpm. Ar 16t būs nedaudz vēlāk kā 15t ,bet max beigsies ap 5rpm. Ļoti liela nozīme ir arī kompresora lāpstiņu leņķim,kā arī ražotājam + man paliek 15t aukstās daļas gliemezis,kam izmainīts tikai ieejošais caurums.

Kad būs virsū un tiks saregulēts,tad redzēs,kas būs(sirdī jūtu ,ka būs super glauni) :D

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Fri Jul 14, 2017 3:24 pm
by KoreFun
hofmaks wrote:19t iegiež vēlu,kamēr sapumpē gaisu.
Bet kāpēc vēlu? Ja kompressora ritenis ir lielāks par 15t, tad arī sapumpēs ātrāk, pie nosacījuma, ka turbīnas ritenis griezīsies ar to pašu ātrumu. Tad sanāk, ka lielāks kompressors reāli bremzē turbīnu.

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Fri Jul 14, 2017 7:31 pm
by hofmaks
T19 vs T16
20170714_182241.jpg
20170714_182249.jpg
20170714_182254.jpg
Rīt stellēšu virsū :dance:

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Fri Jul 14, 2017 10:55 pm
by elmo
Nu t19 var likt ar vairāk spārniņiem! :whistle:

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Sat Jul 15, 2017 7:11 pm
by hofmaks
Turbo nomainīts. Tagad jāmācās ātri pārslēgties :D . Pilns pūtiens ar šo turbu ir jau pie 2,800 rpm - cik acis var saredzēt. Sajūtas labas, bet būs vēl labāk pēc Janča apmeklējuma.
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Mon Jul 17, 2017 10:20 am
by Henry
hofmaks wrote:Turbo nomainīts. Tagad jāmācās ātri pārslēgties :D . Pilns pūtiens ar šo turbu ir jau pie 2,800 rpm - cik acis var saredzēt. Sajūtas labas, bet būs vēl labāk pēc Janča apmeklējuma.
Bez tā visa iztīrīta drosele, nomazgāts dzinējs no pavasara dubļiem!
nu un kā ir pēc sajūtām? iegriežas ātrāk par T19, bet vēlāk kā T15?

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Mon Jul 17, 2017 11:02 am
by KoreFun
Un otrs jautājums - kā ir ar Atmo sadalenēm? :shock:

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Mon Jul 17, 2017 11:05 am
by hofmaks
Ātrāk par 19t. Vēl nevar pilnībā notestēt :cry: , jo pie smagākas kājas parādās fuel cut :shifty:

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Mon Jul 17, 2017 11:11 am
by hofmaks
Ar atmo vālēm motors strādā mīkstāk. Uz turbo atstāj patīkamu iespaidu, pūtiens līdzīgs sprādzienam :twisted:

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Mon Jul 17, 2017 12:08 pm
by KoreFun
Ha-ha, welcome to the Fuel-Cut bariņā :D
Kāds ir max pieprasītais spiediens?

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Fri Jul 21, 2017 4:27 pm
by hofmaks
Vakar un šodien vizinājāmies ar Janci! T16 velk labi. Izskatās arī ka ar fuel cut Jancis tika galā! Paldies!

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Sat Jul 22, 2017 3:14 am
by KoreFun
Ar PID pieregulēšanu?

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Sat Jul 22, 2017 5:40 pm
by hofmaks
Kas tas tāds un ko viņš ņammā?

Re: Hofmaks Saab 9-5 aero 2000 gads

Posted: Sun Jul 23, 2017 2:50 am
by KoreFun
To labāk prasīt Jancim, bet rupji sakot - slodzes faktori/parametri motoram iekš softa.