• Padoms pirmajam SAAB pirkumam - Page 2
Page 2 of 6

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 10:38 pm
by elmo
OSC wrote:
Vilcins wrote:Gribi dzirdēt īstu padomu, nepērc saabu :mrgreen:
Kad es pirku savejo, mana draudzene skatijas horoskopu un teica, ka ir laba diena ekskluzivu lietu pirksanai, tad kad pardevu, tad individualaja horoskopa bija rakstits -- laba diena finansialajiem darijumien, kas nesis jaunu sakumu :DD
Un tu nesaprati mājienu, ka par pārdotā saaba naudu jāpērk jauns kažoks draudzenei? :)

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 10:39 pm
by Silver
ChrisJames wrote:Liels paldies par padomiem!!!

Izvērtēsim vēl tos 2.2 un 1.9 TiD. Varbūt ir tā vērts pirkt nedaudz dārgāk, bet ar labu dzinēju :)
Nav tur ko vērtēt :) padomā un definē kāpēc tieši gribi Saab. Ja gribi ekonomiju meklē Volvo/Audi/VW dīzeļauto, ja gribi jaudu - ņēm Aero ar gāzi. Nebūt ne dārgāk.

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 10:43 pm
by elmo
Tieši tā, nav ko bojāt iespaidu par saab! Areo, vai Hirsh un būs smaids līdz ausīm! Kaut gan ar šo budžetu tikai pirmās paaudzes AERO sanāk!

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 10:53 pm
by Silver
Brauc, lai Brand tevi izvizina 0-200-0-200, tad domā Aero vai dīzelis.

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 10:56 pm
by elmo
Silver wrote:Brauc, lai Brand tevi izvizina 0-200-0-200, tad domā Aero vai dīzelis.
Brandam tak boosts pazudis! Lai Vilciņš izvizina ar Hiršu! Būs rūsa biksēs! :twisted:

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 11:31 pm
by Silver
elmo wrote:
Silver wrote:Brauc, lai Brand tevi izvizina 0-200-0-200, tad domā Aero vai dīzelis.
Brandam tak boosts pazudis! Lai Vilciņš izvizina ar Hiršu! Būs rūsa biksēs! :twisted:
Labāk nevajag, viņam gaišs salons :P

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Sun May 15, 2016 11:53 pm
by elmo
Var jau plēvi ieklāt! ;)
Pats Vilciņš kad pie manis kāpj, vienmēr ieklāj, tik aizbildinās, ka kombinezons eļļains! :)

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 9:55 am
by ZZ_ZingZeng
Lasu un nesaprotu, kāpēc tieši jāieciklējas uz 9-5 un jaudu.
Budžeta variants - 9-3 ar 2.2TID, manuāla kārba, samta salons, par eur800 nopērk, pabrauc gadiņu, par eur750 tādu pat pārdod un ņem nākamo.

Ja man tagad būtu gadi 23-25, ģimenes dibināšana tikai plānā un manas patreizējās zināšanas par SAABiem, es skatītos uz 9-3 vagonu ar 1.9TID (bet ne TTID), manuālo kārbu (sešinieci, nevis piecinieci) ar ādas salonu (tas ir praktiskāks) un ARC vai Vector komplektāciju. Ja maciņš atļautu, tad uz modeļiem no 2008.gada, jo vēlāk būtu vieglāk pārdot.

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 10:56 am
by edijs
ZZ_ZingZeng wrote:par eur800 nopērk, pabrauc gadiņu, par eur750 tādu pat pārdod un ņem nākamo.
Un tā rodas tie mīti par dārgiem un bieži lūstošiem Saab'iem (un būtībā jebkuru citu marku arī) - var sagadīties, ka pāris gadus pirms tevis kāds nopircis par 1200, nobraucis gadiņu, neko neieguldot, tad nākamais pārpircis par 900, gadiņš klāt, nobraukts līdz kliņķim, joprojām neko neieguldot. Abi slavē, ka mašīna tanks, nekādus ieguldījumus neprasa, lej tik degvielu un brauc. Tad nopērc tu par 800 un sāc tik krāmēt iekšā. :) Sīkumus, bet euro simti skrien viens pēc otra, gribas jau kā labāk un priekš sevis tak. Veiksmīgā gadījumā beigās arī pa tiem 750 pārdod un priecīgs berzē rokas, jo esi kaut ko nebūt dabūjis atpakaļ. Pie sliktāka scenārija pēdējā ziema ir izkodusi caurumus arkās un to auto par 300 negrib ņemt pat perekupi. Tad nu brauc ar norūsējušu, klabošu, tarkšķošu, knapi kustošu un dūmojošu.. :dance:

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 11:32 am
by ZZ_ZingZeng
:mrgreen: Tas pats scenārijs būtu, nopirkt par eur2500 un pēcāk pārdot par eur1000. :mrgreen:
Reāli SAAB tirgus ir miris un zaudētājs būsi visos gadījumos, pirmajā zaudējumi tikai būtu mazāki.

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 1:19 pm
by ChrisJames
Pēc dažādiem braukšanas testiem favorīts viennozīmīgi ir 9-5 vagons ar 1.9 TiD.

Liekas pavisam dinamisks, pat ar nelielu motoru. Viennozīmīgi labāks par 2.2 un 3.0 dīzeļiem.. :)

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 1:21 pm
by bio
Pirku savu Aero vagonu (2001) 2012 gadā pa 2k €, esmu centies to uzturēt maksimāli labā stāvoklī atbilstoši savām iespējām un skatoties uz šī brīža tirgus situāciju domāju ka varētu pārdot pa tiem pašiem 2k €, ja ne pat nedaudz vairāk!
Tikai netaisos to darīt - ar auto esmu apmierināts, jā - nav lietus sensors, ko gribētos, bet tikai tāpēc netaisos mainīt auto!

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 1:42 pm
by Henry
man līdzīga situācija kā bio. nopirku savu 9-5 pirms 3 gadiem pa 2k eur... un domāju ka arī šobrīd izdotos pa 1.5-2k eur pārdot (kaut arī pa šiem 3 gadiem ir ieguldīti 3.5-4k eur neskaitot degvielu).

loģiski, ka jo lētāks auto jo mazāks cenas kritums katru gadu.

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 3:40 pm
by andrejsb
IMHO līdz 3K sanāks labu labais 9-3OG (gan benža, gan tīzelis), kas neprasīs kapitālieguldījumus pirmajos gados.
Par 2.2tdi, man draugi gadu atpakaļ nopirka dārgāko un laikam labāko 9-3OG ar 2.2tdi, kas bija uz to brīdi sskā (kaut kas zem 3K), šad tad artehā jāiebrauc, bet cipari nav lieli, un auto tiešām izskatās kā koņča. Bet nu traktoriņš viņš ir pamatīgs. Cita runa, ja ir 2.3t zem haubes, kā man :):):).
Protams var 9-5 nopirkt par tādu pašu ciparu, bet uzturēšanas izdevumi būs citi...

Re: Padoms pirmajam SAAB pirkumam

Posted: Mon May 16, 2016 4:02 pm
by edijs
Pieņemu, ka es savu maptunizēto arī varētu mierīgi pārdot pa to pašu aptuveni pusotru kiloeuro, pa kuru nopirku. :D

Bet stāsts par to, ka daļa ļaužu nerēķina līdzi, cik tiek gadu laikā ieguldīts. Es tajā skaitā. Paskatos uz tiem garajiem ekseļiem, ko citi ir rādījuši, un saķeru galvu - jēziņ, ja es tā sāktu rēķināt, tad racionālais prāts teiktu "pērc krītā jaunāku auto!". :D

Un īstenībā es jau kādu laiciņu tā ar vienu aci skatos 9-5 tirgu, tieši šo pašu racionālo apsvērumu dēļ - lai ikdienišķo 9k savestu līdz tip top stāvoklim, tur jāliek iekšā finanses un, pats svarīgākais, arī savs laiks. Laika nav... un tad nu arī parādās idejas par to, ka varbūt jāpiemet un jāpaņem priekš bērnu pārvadāšanas beidzot arī man saimniecībā viens 9-5. Tik viena sīka ķibele - cik skatos tirgu (ne intensīvi, bet tomēr gana regulāri), pēdējā pusgada laikā neesmu manījis tādu komplektāciju, ko būtu gatavs skriet aplūkot dzīvē. Ja jau pērk, tad pērk - labu un tādu, kas silda sirdi. Negribas lavierēt starp kompromisiem, ņemot tehniski labu, bet nepienācīgi nokomplektētu, vai arī otrādi, max pilnu, bet jau laicīgi atvēlot līdzekļus un laiku servisa apmeklējumiem. Prasības pat nav pārlieku augstas - Aero, melns, universālis, ādas salons (melns, ļoooti vēlams ar ventilāciju), elektrobeņķi, priekšroka manuālim, bez gāzes (ja vien nav kvalitatīvi ielikta, bet labāk jau vajadzības gadījumā ielieku pats). Tirgū marinējas pāris kritērijiem atbilstoši (izņemot kārbu) pirmās paaudzes 9-5, bet uz tiem kaut kā nestāv - ir sajūta, ka cena un ilgstoša atrašanās ss'ā kaut ko pasaka par stāvokli un līdz ar to zūd pamatojums mesties jaunā avantūra, mainot 9k pret šādu. Ja nebūtu vispār ko braukt, tad cita lieta, brauktu skatīties. Svaigāka gada un mazāka nobraukuma dēļ labprāt izskatītu arī variantus par Vilkati, bet tie pēdējā laikā tik ar ķīseļmotoriem nāk.