Šodien apmeklēju kādu īpašu vietu Latvijā, lai saprastu, "cik tālu" ir tikts un kas vēl jādara?
Un šī vieta ir Rolis Bosch jaudas stends.
Vēlos piebilst, ka Krišjānis Rolis ir kompentents un patīkams cilvēks komunikācijā un diezgan labi pārzin visu sfēru.
Rezumē: par Jonixa čipu saņemtas labas atsauksmes, dzinējs darbojas stabili un potenciāls tam tiešām vēl ir ļoti liels.
Stock jauda bija:
150 zs
320 nm
Rezultāts, labākais no diviem braucieniem:
195 zs (143.6 KW), attiecīgi +45 zs, jeb 30.5% pieaugums
432 NM, attiecīgi + 112 NM, jeb 35% pieaugums
Principā esmu apmierināts, jo kosmosu negaidīju.
Galvenais mērijums tika veikts 5tajā ātrumā, ņemot vērā temperatūru, riepas, rites pretestību. Par riepām it sevisķi labi vārdi teikti, jo rites pretestība ir ļoti zema.
Foto un Video no pasākuma zemāk.
Atrasties, lai arī 3-4 metru attālumā, kad rati griezās ar teorētiskiem 211+ kmh, nebija īsti omulīgi, bet man patika, būs jābrauc vēl, iesaku visiem, kuri grib zināt reālos ciparus
Ak Jā pamēģināju pāatrinājumu uz noteikto distaci, ko iepriekš darīju ar visiem auto:
Hiršhu bija: 140 kmh
530d bija: 130 kmh
Un stock 9-3 - 120 kmh
Tagad ar visiem šiem uzlabojumiem dīzelis uzrādijis - 135 Kmh, kas teorētiski nozīmē, ka būtu jāiet līdzigi ar stock 530d līdz kādiem 140kmh, kā dzīvē būs - jāmēra.
Ieteikums no Rolis puses, sākt griezt no 2800 rpm līdz 4300rpm, jo zirgspēku zudums jau pie redlaina 5000 rpm ir 25 zs. Attiecīgi, pie 4300 ir jāmet nākamā robā.
https://www.youtube.com/watch?v=1vxLLNF ... e=youtu.be - Stends
https://www.youtube.com/watch?v=UmeEtW4 ... e=youtu.be 0-100 (nākmreiz metīšu pie zemākiem rpm)
Turpinājums noteikti sekos