Otrdienas vakarā pamanīju pavisam vienkāršu 9-3 NG facelift, 2009 ar 1.9 tid, kas protams nebija benzīna Aero, bet tā, kā tā vairs nebija prioritāte, tad nolēmu piezvanīt un jau plkst. 23.00 mēs tikāmies, kad ārā puteņoja. Saimnieka patiesos nodomus nevarēja saprast, it kā saka, ka mašīnai viss OK, apkopies Artehā, ievests vasarā ar trali no Vācijas, oriģinālais nobraukums 165.000, ir pirkšanas papīri, pavadzīme, servisa grāmata un DEKRA vērtējums ar visiem vizuālajiem kasjakiem. Pārbaudīju arī autodna, viss tīrs.
Izbraucu, viss kluss, mīksts, riepas pa puteni gāja, kā traktors, man tas auto apmierināja, neskaitot, ka salons bija aizdzīvots. Naktī īsti aizmigt vairs nevarēju, sapratu, kā jāņem.
Tā kā auto cena bija mega salda, tad čalim uzradās jau pircējs un perekups, kurš bija gatavs ņemt nākamā dienā. Pārdevējs apgalvoja, ka viņam nav laika tirgot to auto ilgāk, jo ir darba auto, viņš nevēlas melot un viņš var apzvērēt, ka tehnisku problēmu nav. Nākamā dienā uzradās pircējs bmw un tas tika pārdots pēc 24h, bet brīdī, kad atdevu atslēgas, mani jau gaidīja SaaBs pie durvīm, lai braukt uz CSDD. Iepriekš Saabu apskatijā arī Vilks un teica, ka viss ir Top Zustand. Saimnieks izrādijās sakarīgs džeks!!
Komplektācija:
2009 gada aprīlis Vectors, bixenon, ledi priekšā, aizmugurē, lietus sensors, pusādas salons (apsildes gan nav), visi logi elektriski, spoguļi pielokās un automātiski aptumšojās, perforētā ādas sporta stūre, gandrīz ērti benķi, 2DIN touchscreen ar Navi, parkingi aizmugurē, divi riepu komplekti, ticams nobraukums un tehniski teicamā stāvoklī.
Pirmās sajūtas - maziņš, baigi jāštepselē, izskatās nu tā neparāk uz 16 kalpakiem.
Šodien nopirku Good Year Ultragrip Performance Gen 1 riepas uz 17, cena bija mega mega super salda, kurai konkurentu nebija, tās ir pirmās tik labas riepas manā mūžā, ieguvušas pirmās vietas Autobild, Adac testos, ražotas 2016 gadā, dziļums 10mm. Auto kļuvis paklausīgs, stabils, ciets un ar paredzamu trajektoriju, ir zems un atgādina vecos Aero laikus. Gaidu pirmo sniegu, kad varēs vilkt visiem droši garām.
Šodien arī notonēju akvāriju, to, ko nevarēju saņemties izdarīt iepriekš, bet tā, kā plēvi izvēlējos 90%, tad šķiet tas ir radijis gļuku centrālajam atpakaļskata spogulim, kurā ir sensors un kurš padod info uz pārējiem, kā rezultātā spogulī neiekļūst laikam gaismas stars un ārējie spoguļi neaptumšojās. Ko darīt lietas labā?
Iepriecināja ļoti jēdzīga lieta, šim 9-3 ir cornering lights, jeb braucot un griežot stūri, gaismas stars seko līdzi un arī pagriežas izgaismojot līkumu.
No pamanītiem mīnusiem pa šīm 3 dienām:
- Grab panelis un savienojuma vietas, plastmasa ir čīkstīga, iespējams var salikt, kādas mazas gumijas blīvītes, tā, lai neredz un neskan. Viss pārējais salons ir kluss, ieskaitot bagāžnieku, ko nevar salīdzināt ar E61, kurš čīkstēja gan bremzējot, gan pāatrinoties.
- Prasās ērtāki krēli ar lielāku atbalsta laukumu augšstilbiem, kā arī vairāk reguācijas iespējām
- Trūkst jaudas pie zemiem apgriezieniem, tāpēc dzinēju vajag griezt un ātri štepselēt
- Izolācija - Dzird riepas un ceļu, dzinējs nav skaļs. 9-5 bija daudz klusāks.
- Varētu būt maz vietas aizmugurē
Plusi:
Pāteriņš: Šoseja 4.8-5.2 līdz 100 km/h. Pilsēta zem 8.
Izskats - ar notonētiem logiem un 17 lietajiem un lediem priekšā auto izskatās mūsdienīgi un salīdzinoši jauns
Liels bagāžnieks - atlaižot sēdekļus iekšā satilpa 8 riepas mierīgi
Vadāmība - tomēr piemīt Saabiska garša,auto ir salīdzinoši zems, īss un šaurs, var labi manevrēt
Plāni uz tuvāko laiku:
Tekošā apkope un eļļas, zobsiksnas maiņa
Čips uz 180 zs/ 380 NM
Izpētīt, kā aktivizēt Bluetooth, ja vispār tāda opcija ir, jo man nesanāk
Aero Bamperi, vai vismaz pelēkās plastmasas ap migliniekiem
Stock woofers bagāžniekā, ja vispār to var ielikt un tur ir paredzēta vieta
Ja ar 180 zs būs par īsu, tad biedrs Foxtrot_kilo ir jau gatavs man palīdzēt
Mēģināšu dabūt atpakaļ uz vasaru Ex Team Dynamics 18 anthracite diskus
Nopulēt pie Branda pavasarī