• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli? - Page 22
Page 22 of 33

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 10:27 am
by lawyer
Tā, vakar vajadzēja braukt uz pasākumu ar ģimeni pēcpusdienā, bet šis nelec :evil: Izgriezu sausu AKB. Grieza it kā spēcīgi, bākā vismaz puse, nekādas kļūdas neizmeta :shifty: Labi, ka blakus ir partybomzis 9-5, kas, kā ierasts, nepievīla :ugeek:

Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? :doh: Nostāvējis arī bija tikai kopš iepriekšējā vakara, temperatūra arī ārā bija mērena - 8 C :shifty: Tā kā tas ir common rail dīzelis, nekādas degvielas atplūdes nevar būt, ja būtu kaut kas ar inžektoriem vai sūkņiem, tas parādītos arī tad, kas auto lec, pie slodzes :think:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 12:31 pm
by Arnijs
lawyer wrote: Sun Jan 27, 2019 10:27 am Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? :doh:
Maini gredzenus! Visticamākais - nav pietiekošas kompresijas.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 12:55 pm
by rzmzr
http://forum.bmw5.co.uk/topic/60327-my- ... rt/?page=2


2 lapas, vietām offtopics, bet tur aprakstītas diezgan daudz iespējamās problēmas, un kā nočekot. Gala risinājums bija beigts inžektors.


*
Tev viņš tomāts vai ručka? Nevainīga interese :mrgreen:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 7:00 pm
by Vilcins
Plusa vads beigts uz kvelsvecu releju, maksā jauns ap 40 eiro oem, iespējams nav kontakts pienācīgs un neuzsilda sveces, vai arī jāslēdz pie beizika jāskatās ko sprauslas rāda. :whistle:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 7:04 pm
by Night panel
Pats esmu ar vadu manuali sildijis kvelsveces 3.golfam ar vadu no plusa uz kvelsvecem. Vajag tikai kartigu vadu lai neizkust rokas :D

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 7:47 pm
by hofmaks
Golpam var daudz visādas izvirtības veikt,bet bmw tu pat neredzi sveces un pie bloka klāt netiec uz sitiena.
Apmeklē servisu,lai tomēr palūr elektroniku.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Sun Jan 27, 2019 10:24 pm
by lawyer
Ar lielu piepūli aizvilkām to uz 500m attālo servisu, redzēs, ko tie atradīs :shifty:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 12:34 am
by hofmaks
Neko. Tiklīdz auto nonāks siltumā - šķiet viss strādā. Un nedēļas vidū sola pozitīvu gaisa temperatūru

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 6:17 am
by Night panel
Stulbākais ka šitā bakstisanas pa servisiem un detalu maiņa kas beigās nebija pie vainas sastada tas lielas remonta izmaksas . (ieprieks rakstiji ka mainiji sūkni bet tapat beha nelido)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 11:42 am
by lawyer
Par sūkni bākā es nebēdāju, tas bija jānomaina, lai nepaliktu atkal kaut kur uz ceļa ar kritiskajiem 15l bākā :ugeek:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 2:09 pm
by edijs
Par to servisu - tautā runā, ka diez kas nav.. Vieta, kur braukt ar konkrētu uzdevumu, nevis "atrodiet problēmu, man te kaut kas neiet".
Bet nu, varbūt pa pēdējiem pāris gadiem atkal kaut kas mainījies. :think:
Bija ok savulaik, kad Lapāns tur šiverēja. Pēc tam sāka iet uz grunti, vecie kadri pamuka (kaut ko tiku dzirdējis par citu servisu Sporta ielā).
Protams, forši, ka šie Tev ir burtiski pie mājām. Bet citādi.. ja man būtu bembis ar bēdu, es laikam brauktu vai nu pie brālēna (kurš pats jau laiku brauc ar e39 3.0d), vai arī uz driftdarbnica.lv (arī pazīstami tipi).

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 2:16 pm
by rzmzr
Runājot par sūkņiem, tam 3.0d ir veseli 3.

Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.

Subjektīvi, protams.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 3:26 pm
by lawyer
rzmzr wrote: Mon Jan 28, 2019 2:16 pm Runājot par sūkņiem, tam 3.0d ir veseli 3.

Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.

Subjektīvi, protams.
Par šo man arī ir bažas :shifty:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 3:28 pm
by lawyer
Arnijs wrote: Sun Jan 27, 2019 12:31 pm
lawyer wrote: Sun Jan 27, 2019 10:27 am Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? :doh:
Maini gredzenus! Visticamākais - nav pietiekošas kompresijas.
Diez vai, pirmo gadu es vispār nobraucu bez kvēlsvecēm un to releja, kā izrādās, tikai uz kompresiju tas dzinējs leca :mrgreen:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 10:51 pm
by lawyer
No servisa atnāca ziņa, ka nedarbojas neviena no kvēlsvecēm - degviela cilindros tiek padota, elektrība līdz kvēlsvecvēm nonākot, bet neviena no tām nedarbojoties :shifty: Pirms gada tās tieši tika mainītas, tika ieliktas OE Bosch kvēlsveces :doh: Viens transportā un loģistikā pieredzējis kadrs no malas par šo teica, ka Bosch Austrumeiropas tirgum ražo visu Polijā, un kvalitāte šīm lietām var būt zema, jo man bija tiešām izbrīns, par to, ka Bosch kvēlsveces kalpo tikai gadu :shock:

Ceru, ka tā arī bija īstā vaina, kādēļ šamējais neleca.

Nākamnedēļ šamējais jādod krāsoties pēc CSN. Paņēmu visam papildus normālu bagāžnieka vāku, lai esošo var nodot lūžņos, tajā jau atkal ir caurums :shifty: