Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tā, vakar vajadzēja braukt uz pasākumu ar ģimeni pēcpusdienā, bet šis nelec Izgriezu sausu AKB. Grieza it kā spēcīgi, bākā vismaz puse, nekādas kļūdas neizmeta Labi, ka blakus ir partybomzis 9-5, kas, kā ierasts, nepievīla
Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? Nostāvējis arī bija tikai kopš iepriekšējā vakara, temperatūra arī ārā bija mērena - 8 C Tā kā tas ir common rail dīzelis, nekādas degvielas atplūdes nevar būt, ja būtu kaut kas ar inžektoriem vai sūkņiem, tas parādītos arī tad, kas auto lec, pie slodzes
Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? Nostāvējis arī bija tikai kopš iepriekšējā vakara, temperatūra arī ārā bija mērena - 8 C Tā kā tas ir common rail dīzelis, nekādas degvielas atplūdes nevar būt, ja būtu kaut kas ar inžektoriem vai sūkņiem, tas parādītos arī tad, kas auto lec, pie slodzes
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Maini gredzenus! Visticamākais - nav pietiekošas kompresijas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
http://forum.bmw5.co.uk/topic/60327-my- ... rt/?page=2
2 lapas, vietām offtopics, bet tur aprakstītas diezgan daudz iespējamās problēmas, un kā nočekot. Gala risinājums bija beigts inžektors.
*
Tev viņš tomāts vai ručka? Nevainīga interese
2 lapas, vietām offtopics, bet tur aprakstītas diezgan daudz iespējamās problēmas, un kā nočekot. Gala risinājums bija beigts inžektors.
*
Tev viņš tomāts vai ručka? Nevainīga interese
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Plusa vads beigts uz kvelsvecu releju, maksā jauns ap 40 eiro oem, iespējams nav kontakts pienācīgs un neuzsilda sveces, vai arī jāslēdz pie beizika jāskatās ko sprauslas rāda.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Pats esmu ar vadu manuali sildijis kvelsveces 3.golfam ar vadu no plusa uz kvelsvecem. Vajag tikai kartigu vadu lai neizkust rokas
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Golpam var daudz visādas izvirtības veikt,bet bmw tu pat neredzi sveces un pie bloka klāt netiec uz sitiena.
Apmeklē servisu,lai tomēr palūr elektroniku.
Apmeklē servisu,lai tomēr palūr elektroniku.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ar lielu piepūli aizvilkām to uz 500m attālo servisu, redzēs, ko tie atradīs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Neko. Tiklīdz auto nonāks siltumā - šķiet viss strādā. Un nedēļas vidū sola pozitīvu gaisa temperatūru
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Stulbākais ka šitā bakstisanas pa servisiem un detalu maiņa kas beigās nebija pie vainas sastada tas lielas remonta izmaksas . (ieprieks rakstiji ka mainiji sūkni bet tapat beha nelido)
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Par sūkni bākā es nebēdāju, tas bija jānomaina, lai nepaliktu atkal kaut kur uz ceļa ar kritiskajiem 15l bākā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Par to servisu - tautā runā, ka diez kas nav.. Vieta, kur braukt ar konkrētu uzdevumu, nevis "atrodiet problēmu, man te kaut kas neiet".
Bet nu, varbūt pa pēdējiem pāris gadiem atkal kaut kas mainījies.
Bija ok savulaik, kad Lapāns tur šiverēja. Pēc tam sāka iet uz grunti, vecie kadri pamuka (kaut ko tiku dzirdējis par citu servisu Sporta ielā).
Protams, forši, ka šie Tev ir burtiski pie mājām. Bet citādi.. ja man būtu bembis ar bēdu, es laikam brauktu vai nu pie brālēna (kurš pats jau laiku brauc ar e39 3.0d), vai arī uz driftdarbnica.lv (arī pazīstami tipi).
Bet nu, varbūt pa pēdējiem pāris gadiem atkal kaut kas mainījies.
Bija ok savulaik, kad Lapāns tur šiverēja. Pēc tam sāka iet uz grunti, vecie kadri pamuka (kaut ko tiku dzirdējis par citu servisu Sporta ielā).
Protams, forši, ka šie Tev ir burtiski pie mājām. Bet citādi.. ja man būtu bembis ar bēdu, es laikam brauktu vai nu pie brālēna (kurš pats jau laiku brauc ar e39 3.0d), vai arī uz driftdarbnica.lv (arī pazīstami tipi).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Runājot par sūkņiem, tam 3.0d ir veseli 3.
Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.
Subjektīvi, protams.
Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.
Subjektīvi, protams.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Par šo man arī ir bažasrzmzr wrote: ↑Mon Jan 28, 2019 2:16 pm Runājot par sūkņiem, tam 3.0d ir veseli 3.
Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.
Subjektīvi, protams.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Diez vai, pirmo gadu es vispār nobraucu bez kvēlsvecēm un to releja, kā izrādās, tikai uz kompresiju tas dzinējs leca
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
No servisa atnāca ziņa, ka nedarbojas neviena no kvēlsvecēm - degviela cilindros tiek padota, elektrība līdz kvēlsvecvēm nonākot, bet neviena no tām nedarbojoties Pirms gada tās tieši tika mainītas, tika ieliktas OE Bosch kvēlsveces Viens transportā un loģistikā pieredzējis kadrs no malas par šo teica, ka Bosch Austrumeiropas tirgum ražo visu Polijā, un kvalitāte šīm lietām var būt zema, jo man bija tiešām izbrīns, par to, ka Bosch kvēlsveces kalpo tikai gadu
Ceru, ka tā arī bija īstā vaina, kādēļ šamējais neleca.
Nākamnedēļ šamējais jādod krāsoties pēc CSN. Paņēmu visam papildus normālu bagāžnieka vāku, lai esošo var nodot lūžņos, tajā jau atkal ir caurums
Ceru, ka tā arī bija īstā vaina, kādēļ šamējais neleca.
Nākamnedēļ šamējais jādod krāsoties pēc CSN. Paņēmu visam papildus normālu bagāžnieka vāku, lai esošo var nodot lūžņos, tajā jau atkal ir caurums
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever