• Traktori. Aiz loga lauskis - Page 2
Page 2 of 4

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Sat Feb 24, 2018 12:00 am
by lawyer
KoreFun wrote: Fri Feb 23, 2018 11:57 pm kārtējais pierādījums, ka dīzeļi "ir ekonomiski" :dance:
Tas ir atkarīgs not tā, ar cik nobrauktajiem kilometriem tās izmaksas ir jādala, un man tas nobraukums pa šo gadu nav sanācis diez ko liels :shifty:

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Sat Feb 24, 2018 7:15 am
by Henry
Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Sat Feb 24, 2018 9:11 am
by elmo
lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 11:52 pm
Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 11:20 am
lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 11:08 am


Kvēlsveču relejs - pieejams tikai OE izpildījumā - 122 EUR, kvēlsveces sešas 100 EUR, dabūt ārā kvēlsveces visas sešas - darbs ap 400 EUR :doh: Tās neesot mainītas kopš auto dzimšanas, tāpat arī ieplūdes kolektors izskatās, ka nebija tam ņemts nost vai nu nekad vai arī ļoti sen :shifty: Toties ieplūdes kolektors tīrs un visas klapītes praktiski kā jaunas :dance:
Ko lai saka, nepareizais serviss! Bobikam šo pašu operāciju izveicu pagājušo ziemu, jo no 6 kvēlsvecēm dzīva bija tikai viena un piešķilt varēja tikai līdz - 12. Ja bija aukstāks, tad mašīna kļuva par ledus kluci! Arī bija problēmas ar kvēlsveču izdabūšanu laukā bet nu rēķins bija daudz mazāks!

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Sat Feb 24, 2018 10:34 am
by Arnijs
Henry wrote: Sat Feb 24, 2018 7:15 am Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...
Neaizmirsti par dīzeļu apkopēm un cenu attiecībām, piem. dīzeļa sūknis/benzīnsūknis, dubultmasu spararati u.t.t. Ar dīzeli tikai braukšana ir lētāka, viss pārējais ir dārgāks. Nemaz nerunājot, ja SAAB ir ar gāzi. Tur ilgtermiņa izmaksas ir vienos vārtos.

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Sat Feb 24, 2018 1:24 pm
by elmo
Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Mon Feb 26, 2018 9:11 am
by elbruss
Arnijs wrote: Fri Feb 23, 2018 12:11 pm Viss ir risināms. Ja tiešām konstatē, ka ir nepietiekams samasojums. Nelekšana parasti ir noteiktu simptomu kopums, kur daudzie saskaitāmie dod rezultātu, bet katrs pats par sevi atsevišķi jūtamu ietekmi nedod.
Varu tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators

Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Mon Feb 26, 2018 9:17 am
by Highlander
elbruss wrote: Mon Feb 26, 2018 9:11 am
Arnijs wrote: Fri Feb 23, 2018 12:11 pm Viss ir risināms. Ja tiešām konstatē, ka ir nepietiekams samasojums. Nelekšana parasti ir noteiktu simptomu kopums, kur daudzie saskaitāmie dod rezultātu, bet katrs pats par sevi atsevišķi jūtamu ietekmi nedod.
Varu tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators

Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.
Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija :) grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet :D bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Mon Feb 26, 2018 10:25 am
by elbruss
Highlander wrote: Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija :) grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet :D bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
Ar tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Mon Feb 26, 2018 10:43 am
by Highlander
elbruss wrote: Mon Feb 26, 2018 10:25 am
Highlander wrote: Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija :) grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet :D bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
Ar tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.
Tur tev taisniba. Un tas rupnicas kasjaks ir gandriz visiem 2.2tid (netikai SAABam) poga ir ka viens risinajums. Biedrs Intervall savam ex-traktoram ar psg15 parprogrammeja algoritmu, kad sveces iedegas ari ap 0 gradiem. Savukart psg16 tikai pogu varot iedabut. Vel risinajums-kadas 15 sekundes paturet ieslegtu aizdedzi, nedaudz vieglak iegriezhas.

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Tue Feb 27, 2018 10:59 am
by OSC
Paldies Arnijam, Jānim un YTC par operatīvu mana dīzeļ vagona savešanu labākā kārtībā.
Tagad griež divreiz ātrāk un arī pielec no pirmās reizes :mrgreen:

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Tue Feb 27, 2018 11:09 am
by Milicis
Es biju boksā, kad tu nāci pakaļ savam vagonam. Kā par brīnumu, man arī šī pati procedūra ļoti palīdzēja :violin: Šorīt pie -19 pieleca bez liekas zāģēšanas. Starteris griež krietni ātrāk.

Pievienoju arī savu pateicību YTC komandai par palīdzību :clap::clap::clap:
OSC wrote: Tue Feb 27, 2018 10:59 am Paldies Arnijam, Jānim un YTC par operatīvu mana dīzeļ vagona savešanu labākā kārtībā.
Tagad griež divreiz ātrāk un arī pielec no pirmās reizes :mrgreen:

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Tue Feb 27, 2018 11:21 am
by OSC
Milicis - viss skaidrs, es sākumā neierubījos :mrgreen: Tagad zināšu, kurš tirgo sēdinātās atsperes 8)
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Tue Feb 27, 2018 11:28 am
by Dainis
Milicis - viss skaidrs, es sākumā neierubījos :mrgreen: Tagad zināšu, kurš tirgo sēdinātās atsperes 8)
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Ko tad Tev, OSC, sadarīja?

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Tue Feb 27, 2018 12:34 pm
by Arnijs
Prieks censties! Un prieks par pozitīvu rezultātu.

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Posted: Tue Feb 27, 2018 12:40 pm
by Gac
elmo wrote: Sat Feb 24, 2018 1:24 pm Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
Nez nez... :naughty: manam 9-5 vējinairim ar Arteha iekārtu nekas nečakarējas - reduktors OK, sprauslas OK, CE nedeg, iet labi... nu jā, antifrīzs reizi mēnesī pa kādiem 70 ml jāpielej. Bet pārējais po fenšuju... pie tam, redzot, kā atkal benzīna cenas uzkāpušas... :doh: