Traktori. Aiz loga lauskis

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Night panel »

Kā jums lec traktori? Man jauns aķis, degvielas filtrs bet ar pirmo reizi nevar pielaist . Parasti ar kadu treso reizi bet tas tikai tagad kad temperatura nakti pietuvojas minus 20 gradiem. Kvelsveces sildu reizes 6 pirms darbinu. Motors 1.9 110 kw. Eļļa svaigi mainita.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Vilcins »

Aizved sprauslas uz remontu, tās gan jau palikušas vēl no pirmā motora, bet būri jau trešais pēc kārtas :whistle:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Arnijs »

Night panel wrote: Fri Feb 23, 2018 7:00 am Kā jums lec traktori? Man jauns aķis, degvielas filtrs bet ar pirmo reizi nevar pielaist . Parasti ar kadu treso reizi bet tas tikai tagad kad temperatura nakti pietuvojas minus 20 gradiem. Kvelsveces sildu reizes 6 pirms darbinu. Motors 1.9 110 kw. Eļļa svaigi mainita.
Ja negriež pietiekoši dzīvi - arī neleks! Šiem ir problēmas ar samasojumu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Henry »

Arnijs wrote: Fri Feb 23, 2018 9:34 am
Night panel wrote: Fri Feb 23, 2018 7:00 am Kā jums lec traktori? Man jauns aķis, degvielas filtrs bet ar pirmo reizi nevar pielaist . Parasti ar kadu treso reizi bet tas tikai tagad kad temperatura nakti pietuvojas minus 20 gradiem. Kvelsveces sildu reizes 6 pirms darbinu. Motors 1.9 110 kw. Eļļa svaigi mainita.
Ja negriež pietiekoši dzīvi - arī neleks! Šiem ir problēmas ar samasojumu.
tās problēmas ir risināmas kaut kā? vai arī ar to ir jāsamierinās?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Night panel »

Vilcins wrote: Fri Feb 23, 2018 7:24 am Aizved sprauslas uz remontu, tās gan jau palikušas vēl no pirmā motora, bet būri jau trešais pēc kārtas :whistle:
Man 9-3 motors nav mainits. 9-5 pie motora mainas sprauslas visas tika aizvestas un parbauditas
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by lawyer »

Bembim nācās nomainīt kvēlsveces (vienu arī izurbt, pārējās piecas izdevās izvibrēt), kvēlsveču releju un AKB, bet tagad pielec uzreiz :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by saab21 »

Par to lēno griešanu piekrītu, ir problēma, man arī pēc startera restaurācijas neteiktu ka griež tik daudz cik gribēt (nē nu protams nesalīdzinās ar to kā grieza pirms restaurācijas, bet ja salīdzina ar citiem traktorauto, tad SAABam nekādi lielie apgriezieni nav) Bet pēc Vilka apraksta par starteriem (kaut kur Vilks rakstīja, ka Mitsubishi starteri attiecībā pret Boch starteriem jau saknē ir sūdīgāki), pieļauju ka lielākus startera apgriezienus no sava Mitsubishi startera nedabūšu. Bet īpaši arī nevajag lec labi pie mīnusiem.

Ja runā par auto lekšanu pie mīnusiem, tad man ir tāds paradokss,jo lielāki mīnusi (nu nosacīti lielāki, pieļauju ka zemķa pa -30 sāktos problēmas :D ) ,jo ātrāk pielec :think::lol::lol: . Bet es nopietni, mīnusos, pielec ļoti ātri no pirmā, bet piemēram amplitūdā no +5 līdz kādiem +10 man jākurbulē ir visilgāk. Varbūt man kāds šo var paskaidrot? Es to izskaidroju ar to, ka man kompis/devēji pie tādas temperatūras uzskata, ka ir pietiekoši silts, lai kvēlsveces sildītu tikai pāris sekundes, bet reāli būtu nepieciešams ilgāk.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Henry »

lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 10:47 am Bembim nācās nomainīt kvēlsveces (vienu arī izurbt, pārējās piecas izdevās izvibrēt), kvēlsveču releju un AKB, bet tagad pielec uzreiz :roll:
esi skatiijies cik remonti kopaa izmaksaajushi?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by lawyer »

Cik es saprotu, kļūstot aukstākam, degkamerā palielinās spiediens, jo gaiss tajā samazinās tilpumā - kvēlsvecei tad ir daudz lielāka atdeve, bet tas ir līdz noteiktiem mīnusiem, ja iet līdz -20-25 C un zemāk, tad tas arī vairs nepalīdz. Manam 9-3og traktoram ļoti labi varēja novērot šo parādību.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by lawyer »

Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 11:01 am
lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 10:47 am Bembim nācās nomainīt kvēlsveces (vienu arī izurbt, pārējās piecas izdevās izvibrēt), kvēlsveču releju un AKB, bet tagad pielec uzreiz :roll:
esi skatiijies cik remonti kopaa izmaksaajushi?
Protams, viss ir uzskaitīts :roll:

Kvēlsveču pasākums bija finansiāli sāpīgs - tad ļoti sagribējās benzīnnieku :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Highlander »

saab21 wrote: Fri Feb 23, 2018 10:50 am Ja runā par auto lekšanu pie mīnusiem, tad man ir tāds paradokss,jo lielāki mīnusi (nu nosacīti lielāki, pieļauju ka zemķa pa -30 sāktos problēmas :D ) ,jo ātrāk pielec :think::lol::lol: . Bet es nopietni, mīnusos, pielec ļoti ātri no pirmā, bet piemēram amplitūdā no +5 līdz kādiem +10 man jākurbulē ir visilgāk. Varbūt man kāds šo var paskaidrot? Es to izskaidroju ar to, ka man kompis/devēji pie tādas temperatūras uzskata, ka ir pietiekoši silts, lai kvēlsveces sildītu tikai pāris sekundes, bet reāli būtu nepieciešams ilgāk.
Same shit :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Henry »

lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 11:08 am
Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 11:01 am
lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 10:47 am Bembim nācās nomainīt kvēlsveces (vienu arī izurbt, pārējās piecas izdevās izvibrēt), kvēlsveču releju un AKB, bet tagad pielec uzreiz :roll:
esi skatiijies cik remonti kopaa izmaksaajushi?
Protams, viss ir uzskaitīts :roll:

Kvēlsveču pasākums bija finansiāli sāpīgs - tad ļoti sagribējās benzīnnieku :mrgreen:
ja nav nosleepums tad cik ir neskaitot degvielu? un pa cik ilgu laiku? interesanti salīdzināt ar saab izmaksām.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Arnijs »

Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 9:39 am tās problēmas ir risināmas kaut kā? vai arī ar to ir jāsamierinās?
Viss ir risināms. Ja tiešām konstatē, ka ir nepietiekams samasojums. Nelekšana parasti ir noteiktu simptomu kopums, kur daudzie saskaitāmie dod rezultātu, bet katrs pats par sevi atsevišķi jūtamu ietekmi nedod.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by lawyer »

Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 11:20 am
lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 11:08 am
Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 11:01 am

esi skatiijies cik remonti kopaa izmaksaajushi?
Protams, viss ir uzskaitīts :roll:

Kvēlsveču pasākums bija finansiāli sāpīgs - tad ļoti sagribējās benzīnnieku :mrgreen:
ja nav nosleepums tad cik ir neskaitot degvielu? un pa cik ilgu laiku? interesanti salīdzināt ar saab izmaksām.
Kvēlsveču relejs - pieejams tikai OE izpildījumā - 122 EUR, kvēlsveces sešas 100 EUR, dabūt ārā kvēlsveces visas sešas - darbs ap 400 EUR :doh: Tās neesot mainītas kopš auto dzimšanas, tāpat arī ieplūdes kolektors izskatās, ka nebija tam ņemts nost vai nu nekad vai arī ļoti sen :shifty: Toties ieplūdes kolektors tīrs un visas klapītes praktiski kā jaunas :dance:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by KoreFun »

kārtējais pierādījums, ka dīzeļi "ir ekonomiski" :dance:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply