• Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019 - Page 8
Page 8 of 8

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Fri Nov 27, 2020 1:36 pm
by saab21
Nākamā diena, 2 septembris - Raganas katls un vēl lietus. :doh::doh:
Godīgi sakot piekusu un īsti tā arī beigās nesapratu kā tur pareizi būtu jābrauc. Cik nu man ir tā mazā pieredzīte, bet liekas ka stieņi savu funkciju pildīja, nu vismaz pakaļu nekur nenēsāja un neslīdēja.
Lai gan viena apļa beigās arī sanāca ar uguņiem no uzpūtēja pabraukāt pa trases zālāju (žēl bilžu nav :D ), bet nu es domāju, ka ne jau stieņi pie tā bija vainīgi :D:D

Nu un pēc tā Raganas katla, ja nemaldos, nedēļas beigās auto tika nolikts nomazgāts garāžā un nav kustināts. Būs laikam jāaiziet un jāizņem akumulators :think:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Fri Nov 27, 2020 1:42 pm
by saab21
Ā, un starp visiem šiem piedzīvojumiem, sanāca arī aizbraukt padzert kafiju uz Āgenskalnu, pie citiem auto, kurus rūpnīcas ir apdalījušas ar cietiem bleķa jumtiem. :roll:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Tue Dec 01, 2020 9:18 am
by Nauris_t16
Tīri teorētiski, ar diviem stabiņiem aizmugurē tu to padari stingrāku, cietāku, kas palielina tās vēlmi izslīdēt - pēc sajūtām tas var rezultēties kā labāka pagriežamība un mazāka priekšas stumšana.

Pareizs lēmums priekšpiedziņai, lai gan mans personal preference ir minimāls understeer, zinu kā ar to cīnīties. Oversteer lielā ātrumā ar 1300kg saab, kam viss svars ir priekšā? Paldies, nē, nepatika. Ar rwd, protams, cits stāsts.

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Tue Dec 01, 2020 10:52 am
by saab21
Nauris_t16 wrote: Tue Dec 01, 2020 9:18 am Tīri teorētiski, ar diviem stabiņiem aizmugurē tu to padari stingrāku, cietāku, kas palielina tās vēlmi izslīdēt - pēc sajūtām tas var rezultēties kā labāka pagriežamība un mazāka priekšas stumšana.

Pareizs lēmums priekšpiedziņai, lai gan mans personal preference ir minimāls understeer, zinu kā ar to cīnīties. Oversteer lielā ātrumā ar 1300kg saab, kam viss svars ir priekšā? Paldies, nē, nepatika. Ar rwd, protams, cits stāsts.
Ļoti loģisks skaidrojums, ka cietāka pakaļa grib vairāk izslīdēt, līdz ar to pagriezties varētu būt vieglāk.
Tas arī sakristu ar guru/masteru skaidrojumiem cito forumos, kas stāsta, ka trases režīmam vislabākais variants ir 25mm stienis, bet ielas braukšanai labāk būs 22mm izvēle (oem ja nekļūdos laikam bija 18mm). Tikai jautājums par kādiem ātrumiem un slodzēm viņi runā,jo tāpat grūti iedomāties, ka pēc viņu teiktā, uz ielas tik ļoti varētu sajust atšķirību, ka ar 25mm stieni pakaļa slīdēs vairāk/nekomfortablāk, kā ar 22mm :)

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Tue Dec 01, 2020 12:31 pm
by iERiS
... ar... stieni pakaļā... nekomfortablāk.

Nu nevar nepiekrist 😂

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Wed Dec 02, 2020 1:15 pm
by Nauris_t16
saab21 wrote: Tue Dec 01, 2020 10:52 am
Nauris_t16 wrote: Tue Dec 01, 2020 9:18 am Tīri teorētiski, ar diviem stabiņiem aizmugurē tu to padari stingrāku, cietāku, kas palielina tās vēlmi izslīdēt - pēc sajūtām tas var rezultēties kā labāka pagriežamība un mazāka priekšas stumšana.

Pareizs lēmums priekšpiedziņai, lai gan mans personal preference ir minimāls understeer, zinu kā ar to cīnīties. Oversteer lielā ātrumā ar 1300kg saab, kam viss svars ir priekšā? Paldies, nē, nepatika. Ar rwd, protams, cits stāsts.
Ļoti loģisks skaidrojums, ka cietāka pakaļa grib vairāk izslīdēt, līdz ar to pagriezties varētu būt vieglāk.
Tas arī sakristu ar guru/masteru skaidrojumiem cito forumos, kas stāsta, ka trases režīmam vislabākais variants ir 25mm stienis, bet ielas braukšanai labāk būs 22mm izvēle (oem ja nekļūdos laikam bija 18mm). Tikai jautājums par kādiem ātrumiem un slodzēm viņi runā,jo tāpat grūti iedomāties, ka pēc viņu teiktā, uz ielas tik ļoti varētu sajust atšķirību, ka ar 25mm stieni pakaļa slīdēs vairāk/nekomfortablāk, kā ar 22mm :)
Tā visa ir tukša muldēšana nezinu riepu izmērus un sastāvu, amortizatorus, atsperes, piekares regulējuma leņķus, bukses, papildus virsbūves atsaites, utt. Var ņemt par pamatu kādas vadlīnijas, bet cik braucēju, tik viedokļu. Kas vienam ielai neder, tas otram ir par mīkstu un trešais vsp nejūt beigtas šaras, kur nu vēl resnākus stabilizatorus. Paskaties, ko dara citi, nomaini vienu!!!!!!!! komponentu un pabrauc un saproti, kas notiek.

900og uzliku powerflex priekšas stabilizatoram, nekas kardināli nemainījās. Kardināli mainījās vadāmība pēc lonžerona sametināšanas, to gan es varu 100% apgalvot :D

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Thu Dec 03, 2020 5:04 pm
by saab21
Tā varētu būt, ka lonžerona sametināšana varētu dod vislielāko efektu, un tā fonā vienalga visas bukses, spiedieni un atsaites :D:D .
Pēc sametināšanas vajadzēja sākt no sākuma, pabraukt kādu brīdi un tad samainīt atpakaļ uz stock un pēc brīža atkal poli, domāju tad gan atšķirību justu :)

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Fri Dec 04, 2020 9:03 am
by Nauris_t16
Bija metināšana - atpakaļ izjātas stock bukses - jaunas powerflex, kas der tikai aptuveni, jo powerflex.

Nākamreiz taisīšu custom pie vietējiem, noriebies pārmaksāt par brendu ar sliktu gala rezultātu.


Vislielākais ieguvums pagaidām ir no aizmugures atsaites bagažniekā, reāli -3sek uz lielo apli BKSB un krietni vācamāka mašīna

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Mon Dec 07, 2020 1:25 pm
by saab21
-3sek tak ir ļoti daudz, varbūt tur nāca klāt arī pieredze, ne tikai stienis?
Bet tā atsaite bagāžniekā arī mieru neliek, redzēju ka performance kantori piedāvā arī bez jumta virsbūvēm, un to arī pat varētu pats mēģināt sameistarot.

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019

Posted: Tue Dec 08, 2020 9:28 am
by Nauris_t16
Nop, burtiski ar pāris nedēļu starpību un uzlikta bija tikai atsaite. Pēc tam saprotu, ka 3d 900og vispār nav braucams bez tās atsaites, šķidrs kas šķidrs.