OSC - Nu nekādas Mega jaudas nav paredzētas, rekordus gāzt netaisos, cik sanāks tik sanāks, bet nu 250 zs vajadzētu jau dabūt, varbūt nedaudz vairāk, atkarībā kādu gliemezi dabūšu un visu pārējo (gan jau tu viens no pirmajiem uzzināsi), nekāds sporta kartings jau nebūs. Auto lielākais mērķis būtu ikgadēji viens brauciens ārpus Latvijas (ideālākajā variantā būtu debitēt nākamgad INTSAABā Holandē), savādāk no ģimenes es akceptu šim visām darbībām nebūtu dabūjis
. Nu un + kāda trases diena mierīgā režīmā reizi gadā būtu izcili.
Par vadāmību arī ļoti labi apzinos ka šis nav nekāds serpentīnu sporta auto. Šī modeļa ļumība ir zināma. Protams, visur, kur varēsim savās iespēju robežās, būs jāmaina viss, kas to vadāmību uzlabos. Būs arī jādomā par papildus atsaiti zem motora.
Ainār - Izlasi kārtīgi visu pirms raksti. Kurš teica, ka došu to visu skrūvēt kādam kantorim. Protams būs detaļas un lietas, ar ko es pats nu nekādīgi netikšu galā, bet kā jau rakstīju, šis būs projekts, vai pat pareizāk sakot, attiešana no ikdienas problēmām jeb veids ka pavadīt garos ziemas vakarus. (citi dejo, citi medī, citi vnk dzer, es šoziem labrāt pāris vakarus mēnesī pasēdētu garāžā)
Kaut ko pašam uztaisīt tak ir daudz lielāks prieks, kā nopirkt stock Aero (manuprāt, te vispār lielākā daļa kaut ko būvē/dara jo patīk pats process un vēlāk ir liels gandarījums par rezultātu + jauna pieredze un 100% jaunas zināšanas). Un ja es vienkārši gribētu uzreiz jaudīgu, dinamisku un forši vadāmu stock auto, domāju ka 9-3 og būtu mana saraksta apakšdaļā
.
Un tā kā auto krāsošana un virsbūves remonts man, atšķirībā no citiem, liekas vislielākā problēma, tad uzskatu, ka konkrētais eksemplārs ir to vērts, lai ar viņu kaut ko pasāktu.
Lawyer - Cik tur daudz būs romantikas, es nezinu, zinu tik to ka būs brīži kad sēdēšu, satvēris pieri, un besīšos pa to, kāpēc es vispār kaut ko daru, kad kaut kas nesanāks ar pirmo, kā gribētos
Par turbo redzēs, tauta jau saka, ka priekš 2.3 TD04 būtu labāks variants, jo grieze ir daudz labāka, kā 2.0. Principā galvenais mērķis būs lai pie mazākiem apgriezieniem sāk ātrāk pūst, jo kā jau saki, ka nav jēgas no mega zirgiem, un diez vai ikdienā tas auto tiks izgriezts līdz pilnam pulkstenim.
Korefun - Par "Steering rack clamp & brace" jau viss ir skaidrs