• Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R ~300hp project from 2019 - Page 4
Page 4 of 8

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sat Apr 11, 2020 11:01 pm
by Vilcins
Nopulēkarteri lai bedrē kad esi garāža var bārdu noskūt😁

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sat Apr 11, 2020 11:01 pm
by saab21
Nu un ja rokās vēl paņemt filci ar gojas pastu, vai kādu mūsdienīgāku pulēšanas pastu, tad gala rezultāts sanāk šāds 8)

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sat Apr 11, 2020 11:10 pm
by saab21
Kabrio vecās sirds izņemšana un sagatavošana jaunajai.

Aptuveni mēnesi pēc tehniskās apskates, bija pienācis laiks ķerties arī pašam auto.
Šīs nu būs pēdējās bildes, kur auto redzams ar veco sirdi. :violin::violin:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sat Apr 11, 2020 11:30 pm
by saab21
Bildes Bez sirds kaut kur pazudušas, bet nu nekā interesanta tur nebija.

Tad nu pirms kaut ko bāzt tur iekšā tika izmazgāta motor-telpa, un krāsot īpaši tur nebija ko.

Tad nu paspārņu daļās, gan tik atrasti visi rūsas aizmetņi/pleķi izslīpēti, apstrādāti ar bronuxu un abu paspārņu virsmas tika nopūstas ar antikoroziju uz kaut kādu tur sveķu bāzes, kura nožūst pilnībā cieta.
Lūk process dažās bildēs.

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sat Apr 11, 2020 11:34 pm
by saab21
Buršanās ar vadiem.

Tad nu sākās entās stundas pie Motronic un Trionic shēmu pētīšanas un atšķirību meklēšanas.
No sākuma mēģināju iztikt ar pierakstu blociņu, bet ātri vien sapratu, ka tā tās lietas nesanāks :D:D

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sat Apr 11, 2020 11:42 pm
by saab21
Sapratu, ka nepieciešams tās shēmas dabūt āra uz papīra normālā izmērā, savādāk varētu prātā sajukt.
Tā kā vienā normālā gabalā, tādā izmērā un izšķirtspējā, lai varētu saprast arī visu vadu krāsu apzīmējumus un citus sīkus simboliņus, no WISa nevarēju izprintēt ( nu vismaz es nemācēju), tad pa daļām (ja nemaldos sešām vai astoņām) tika taisīti printscreeni un visa tā bilde tika salīmēta Paintā :D un beigās izprintēts A1 formātā uz plotera. Un ziniet, iznākums bija ļoti labs un skaidrs, Tā kā pa taisno no AutoCada 8):D

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 12:07 am
by saab21
Tad nu liku abus palagus blakus, un sāku spēlēt lielo "atrodi atšķirības" spēli. Neskaitīju laiku cik ilgi meklēju, bet nu pārbaudīju visu laikam tiešām 10 reizes pēc kārtas, jo mērķis bija tik reizes visu pārbaudīt un sagatavoties uz papīra, lai fiziskais darbs būtu maksimāli ātrs un precīzs. Un nedod dievs būšu ar kādu vadu vai tā pinu nokļūdījies un kaut kas kas nestrādās, neslēgsies, vai vēl sliktāk nodegs. :cry:

Bet nu par laimi viss sanāca ar pirmo un bez kļūdām. :geek::roll: Pa lielam, cik atceros (tas arī tika veikts pagājušā gada augustā) kopā bija jāpievelk vai jāsamaina vietām aptuveni kādi 8 vadi, kas pienākt pie lielā Ecu štekera no auto salona. Lielākā daļa vadu bija saistītas ar spidometru, un daži vadi sakarā ar bremžu un kruīza kontroles signāliem (jā, varu piebilst, ka kabrio komplektācijā nebija kruīzs, bet tagad ir un strādā,kā nākas. Bet arī ja būtu, tāpat būtu jāvelk jauni vadi, jo motronic shēmā, kruīza darbībā netiek izmantots ecu, bet trionic gan tiek).

Rezumē tāds, ka nemaz tik grūti nebija un visu atviegloja, tas, ka auto ir ar manuālo kārbu, jo ja būtu automāts, tad gan būtu auzas, jo tad būtu TCM bloks, kas par to kārbu atbild un tur ir vesela jūra ar vadiem, kas būtu jāpievelk. Tā kā,ja kāds vēlas arī kaut ko tādu darīt, un + vēl ielikt automātisko kārbu, tad ziniet, ka būs daudz grūtāk :D:D

Lūk jau saķēpātais motornic palags, ar atšķirībām, jeb ar vadiem, kuri ir jāpievelk vai jāsamaina pinu vietas.

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 12:15 am
by saab21
Nu un protams , negribējās nekādu gateri, bet visu skaisti,kā no rūpnīcas,lai vēlāk atverot provodkas manuāli un salīdzinot dzīvē, vadu krāsas tiešam sakristu, un mehiem nerastos nekādi jautājumi.
Tad nu ķēros pie darba, un sāku šķetināt ārā vadus no lielā donora kušķa. :whistle:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 12:31 am
by saab21
Priekšējās sviras un stūres reikas stiprināšana

Tad kad ar visiem vadiem galā ir tikts, jāizdara vēl viss pārējais, ko izdarīt ir ļoti ērti, kamēr motors vēl nav autiņā.

Tad nu tika nomainītas visas hadenes priekšējās bukses.
Izņemot stabilizatora stieni un atsaites, kur tika atstātas gumijas bukses (bet tur arī interesanti ar tiem izmēriem gāja :) ) visur citur tika ieliktas Poli bukses. jau iepriekš pieminētajās sakoptajās šķērssvirās tika ieliktas Proparts poli bukses, bet garensviras vai reaktīvās (nezinu, kā viņas pareizi saucās) tika iegādātas jaunas ar jau iepresētām Powerflex buksēm.

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 12:42 am
by saab21
Nu un stūres reika. Lai samazinātu to super ļengano stūres vadību, tad reikas stiprinājumu gumijas bukses tika izmestas ārā un šofera pusē ir uzlikta PowerFlex poli bukse un kreisajā pusē bukse ir nomainīta pret cieto Maptune atsaiti, kas papildus vēl stiprinās pie kreisā stakana un to ļengano reiku ļoti labi satur :clap::clap:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 12:45 am
by saab21
Nu un paši stūres stieņi.
Tiem galos arī tika sabāztas SuperFlex poli bukses un protams jauni pirksti ar regulēšanas skrūvēm :)

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 1:08 am
by saab21
Motors pirms ielikšanas.

Visiem jau ir skaidrs, ka 2019. gadā šamējais nebūs nekāds lielceļu vai trašu iekarotājs, jo darot to visu tikai dažas nedēļas nogales mēnesī tas vienkārši nav fiziski iespējams. Tad nu jaunais mērķis ir to motoru pielaist līdz Ziemassvētkiem, vai jaunajam gadam, īsti neatceros :D.

tuvojas Ziemassvētki, ir novembra beigas, un tiek sagatavotas pēdējās daļas, lai tas motors būtu gatavs stutēšanai kuzovā:

1. Kārbai nomainīta eļļa + nomainīti abi blīvslēgi ar vāciņu oringiem;
2. Sakopts kulises mehānisms (nu īstenībā tā tika uzlikta stipri pēc motora ielikšanas, bet nu domās tā tika remontēta kādu 2 mēnešus ātrāk :D. Tagad prieks stingri robos likt :roll: )
3. Pusasis ar granātām atstātas no Kabrio (Varēja redzēt, ka tās griezi īpaši nebija jutušas :D )+ jauns starpasu gultnis;
4. Sakopta turbīna, ugunsdzēsēju hidranta stilā :D + jaunas td04 turbīnas eļlas un dzeses caurules ar banjo (nē sameloju, viena dzeses palika vecā, jo komplekts bija no 9-5 un tā viena caurule ir galīgi bija savādāka :) ) ;
5. Uzlikts jauns Viggen sajūgs ar jaunu izspiedējgultni;
6. Lai tuvākajā nākotnē nav nekādu pārsteigumu, iedots atrestaurēt ģenerators. Starteris gan palika neskarts, jo tur īsti nebija kam skarties, ogles un tinumi bija kā jauni :)
7. Visas motora paduškas arī tika uzliktas jaunas
8. Jauns Maptune dzeses silikona cauruļu komplekts
9 Jauna OEM kasete.
10. Uzlikts jauns ūdens sūknis, visi ruļļi, spriegotāji, siksna + vēl kaudze ar visādiem devējiem, skrūvītēm un citiem sīkumiem un lielumiem, ko vairs uz ātro uzskaitīt nevaru. :think:

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 1:19 am
by saab21
Ir pienācis Decembra sākums un sirds ir gatava transplantācijai. 8)
Izlēmu, ka smuko , sakopto vārstu vāku uzlikšu pašu pēdējo, pirms starta, jo zinot sevi, tas vāks būtu apdauzīts no visām pusēm, stipri pirms pirmā starta :D

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 1:27 am
by saab21
Super King Kobra :shock::shock:

Protams, ka atkal lielais paldies Hofmakam par to custum 3collīgo neržas kanalizācijas cauruli, kas tapa neticamā ātrumā :clap::clap:
Kā redzams bildē, tā kobra arī ūdens pudeli varētu aprīt. :D

Re: Convertible 9³ OG, born in year 1999, B234R project in 2019

Posted: Sun Apr 12, 2020 1:37 am
by saab21
Interkūūleris aukstam gaisam no aukstās Skandināvijas. Do88.

Pagaidām salonā